🐸 Inderesin SIJOITUSmeemiketju 🐸

reps kops :rofl::rofl: Tämä ansaitsi enemmän, kuin vain tykkäyksen…:grin::laughing:

3 tykkäystä

Antti-parka :smiling_face_with_tear:

74 tykkäystä

Askeleen lähempänä “Inverse Sijoittaja-Alokas” ETF:ää. Cramer jos on omansa jo saava. Nordnet nyt hereillä. :handshake:

18 tykkäystä

Tässä on mun ja @musa_2 vuoropuhelua lähihistoriasta. :grimacing: Onhan tässä jotain totuuden siementä… valitettavasti. :smiley:

77 tykkäystä

6vx3p3
Huumorilla tästä on koitettava selvitä, kun noita pörssien suunta, kauhistelu yms ketjuja lukiessa tulee vaan mieleen, että on nää melkoset kusetusmarkkinat :smiley: :melting_face:

38 tykkäystä

Antti, kyllä se siitä, kun muutkin kohta tiputtelevat lisää tavoitehintoja. :slight_smile:


QT:n uusi laaja rapsa oli erinomainen, kannattaa lukea! :fire: Laajat rapsat ovat kaikkien luettavissa.


@Divinesia :smiley:

40 tykkäystä

Jatkoin hieman tulevaisuuteen.
2023 Pipsa

9 tykkäystä

87 tykkäystä

Kehitin astrologiaan perustuvan teknisen analyysin menetelmän, ja se toimii täydellisesti kuten alla oleva S&P500 esimerkki todistaa:

Kuten hyvin tiedämme, planeettojen asento ohjaa tässä universumissa kaikkea, myös pörssikursseja.

34 tykkäystä

Astronomialta myös vahva tuki tälle. Karhujen tähtikuviot osoittavat selkeästi myös mahdolliset pomput ylös tai alas.

9 tykkäystä

Näyttää vähä jännältä tuo kuva mun koneella. Varmaan näytön kontrastiasetukset väärin. :eyes:

(Vitsit sikseen, jatkan laajaa kiittämislinjaa Sijoittaja-alokas, mukava aina lukea juttujas). Ens vuonna meillä sitten irtoaa salkut kantokahvoistaan, siitä lähdetään. :smiling_face:

13 tykkäystä

@sukkana oletko se sinä?

65 tykkäystä

:joy: Mä en näytä noin urpolta ja rouva ei ole enää ihan noin nuori :stuck_out_tongue: Jutut on kyllä samalla tasolla…

40 tykkäystä

unknown-1

40 tykkäystä

40 tykkäystä

Kahvihuoneelta olen oppinut tänään paljon uusia asioita, mutta se saa mut joskus myös panikoimaan… :scream:

51 tykkäystä

Ei kannata uskoa @Verneri_Pulkkinen näissä numero jutuissa. Jos tulee kaksi -50% vuotta putkeen niin se on -100% yhteensä ja turha niitä siinä vaiheesa on enää sitten myydä ja kusetusmarkkinat saatana.

50 tykkäystä

On hienoa, että on vielä tuollaisia kavereita kuin sä, Kalle… suhun voi aina luottaa, mutta Verneri on nykyään kielteinen kaikelle, tavoitehinnoille ja suosituksille sekä:


Jotkut ovat väittäneet, että ymmärrän asiat väärin, mutta se ei ole mielestäni totta. :angry:

42 tykkäystä

Antti sai sovittua Vepun kanssa, kun lahjoi häntä ensin. Tässä he harjoittelevat “Quutti 10 euroa” -liveä.

37 tykkäystä

Oli pakko väsätä pieni syntymäpäiväkortti. Toivottavasti päivänsankari arvostaa :innocent:

20 tykkäystä