🐸 Inderesin SIJOITUSmeemiketju 🐸

14 tykkäystä
23 tykkäystä

Pieneksi vinkiksi niille, jotka luulevat pohjien jo koittaneen. Vielä lähtee puolet kaikesta :bear: :sweat_smile: :cold_face:

23 tykkäystä

Karhut pettyy kun BRRRRRRRr meemit kaivetaan pian naftaliinista kun FED kääntää kelkkansa kun paikat alkaa prakaamaan liian korkeiden markkinakorkojen sivutuotteena.

10 tykkäystä

Niin, vuosi takaperin Powell-meemit oli hyvin toisenlaisia, eihän sitä koskaan tiedä jos suunta taas muuttuu… :relieved:

Money Printer Go Brr Jerome Powell GIF - Money Printer Go Brr Jerome Powell Cash - Discover & Share GIFs

44 tykkäystä

Kävin tässä vähän päivittämässä kuulumisia. Osakkeista tuli myös muutama sana vaihdettua.

39 tykkäystä

ezgif.com-gif-maker-3

20 tykkäystä

Tulikiven ketjussa kävin karhuilemassa, se antoi posarin. Wulffin ketjussa kävin karhuilemassa, niin osake räjähti kivasti ylöspäin. Karhuiluni ovat menneet todella hienosti nappiin. :bear:
image
Olen toivottu vieras kuulemma eri ketjuissa, mietinkin, että mihin ketjuun ryntään seuraavaksi. :thinking:

35 tykkäystä

61 tykkäystä

Onkos tämä ollut jo täällä…

43 tykkäystä

@Mauri, meemisi liittyen tuli mieleen, että tuntuu sijoitusmessullakin siltä, miten firman edustajat menevät piiloon ja tuntuu myös siltä, että toimarit haluaisivat etten kiinnostuisi heidän firmoistaan. :frowning:

Melkein totta, että naurun sijaan melkein itkettää. :smiling_face_with_tear:

42 tykkäystä

Joskus sijoittajilla on mahdottomia tilanteita. :smiling_face_with_tear:

47 tykkäystä

23 tykkäystä

21 tykkäystä

73 tykkäystä

68 tykkäystä

11 tykkäystä

Kun menen (kännissä) nukkumaan ja päiväunelmoin miten minun (arvalla valikoitu) sijoitussalkku suoriutuu ensi vuonna:

21 tykkäystä

Coeus: “Olemme viime kvartaalin aikana ehtineet myydä monia omistuksia, jotka ovat laskeneet mynnin jälkeen vielä 30-40%.”

Rahastosijoittajat: “Mahtavaa, olimme sitten suojassa markkinamyllerryksestä?”

Coeus:

dd0

ps. ei millään pahalla, ei täällä salkussakaan sen kummempaa tilanne. Olen lukenut myös edelliset kvartaaliraportit, ja välillä tässä kyllä tuli mieleen, että mitenköhän Coeuksella menee, kun isot omistukset on ollut kovan paineen alla viime aikoina. Hienosti tajusitte myymään samoja yhtiöitä mitä itselle ollut vaikea myöntää tappiota. Hirveän huono tuuri kun jouduitte rahaston ekana vuotena tämmöisen myrskyn keskelle. Pidän peukkuja teille! @Arimatti_Alhanko

44 tykkäystä

Vaikka olen melkein nelikymppinen, niin olihan noita erilaisia emojeita kiva tulittaa tuonne, tosin sitten ei ollut niin helppoa enää keskittyä Mikaelin juttuihin. Toivottavasti nämä tärkeät emoji-painikkeet pysyvät jatkossa menossa mukana. :cowboy_hat_face:

Sain inspiraation @roppakauppa:n Inderesin yhtiöketjuviestistä. :smiley:

14 tykkäystä