Kannabisosakkeiden analyysiketju

Kannabisosakkeet ovat täysin tuntemattomia minulle mutta nyt Bidenin todennäköisen valinnan jälkeen asia alkaa kiinnostaa mahdollisten pikavoittojen toivossa. Viikon lopulla ja erityisesti perjantaina kannabisosakkeet nousivat järjestään kun neljässä osavaltiossa äänestettiin viihdekäytön sallimisesta.

Saas nähdä alkaako tästä kannabisosakkeiden hype osa 2.

2 tykkäystä

Ainakin osa pienistä nousi eilen, esim. MJNA n.75%…

Miksi vain osa osakkeista keulii? Luulisi kaikkien keulivan mutta osa jopa miinuksella. Ainakin Tilray julkistaa tänään tuloksen pörssin sulkeutumisen jälkeen, joten (huono?) tulos ei vielä näy hinnassa

The Medical Cannabis and Wellness UCITS ETF - Acc // CBSX

Tämä plussalla nyt tänään 6,26% vaikka suurin osa osakkeista on USA/CAN-pörsseissä

ACB / Public Offering / 7.50$ for 125M$

  • tässä taas kerran ACB dilutoituu, toivottavasti täältä ei löydy bag holdereita

TGOD:in CEO näytti jättävän virkansa (vai potkittiinko?) Niiltä tuli osari ulos illalla.

US MJ yhtiöillä, ainakin TCNNF/Trulieve osari ulos tänään closen jälkeen, samoin taisi olla CURLF/Curaleaf

Tämä todistaa että nämä on vaarallisia osakkeita jos ei tiedä mitä tekee. Ei kannata sotkeentua jos ei ole faktat tiedossa. Diluutiota ja varmasti konkurssejakin vielä nähdään…

Ostin itse perjantaina läjän Tilrayta ja maanantaina sievällä voitolla avauksessa ulos. Pelotti maanantaina pörssin sulkemisen jälkeen tuleva Q3 joten otin vain pikavoitot - onneksi.

1 tykkäys

Itse olen treidaillut: CGC,CRON,APHA,TCNNF,CURLF

2 tykkäystä

IIPR (reit) on ollut kyllä kannabisalan osakkeista kaikista vakain ja parhaiten suoriutunut. Odotukset ylittänyt osari viime viikolla vahvistaa sen asemaa entisestään. Eilinen päivänousu 5,8 %. Jos haluaa muutakin kuin päivätreidata kannabisosakkeilla.

3 tykkäystä

Tämä viesti ei sisällä analyysiä vaikka ketju “analyysiketju” onkin. Mutta hox treidaajat ja muut otsikkoaiheisten osakkeiden seuraajat, tänään on taas kannabisosakkeiden ralli.

3 tykkäystä

Alkoi jo osittain eilen, varsinkin VFF oli kuumana. Liittynee tuohon USA:n hallintojen transformaation käynnistymiseen, paino on kuitenkin fundapuolella jenkeissä edelleen.

2 tykkäystä

Ensi viikolla äänestys kongressissa liittovaltion hyväksynnästä marille. Trumppihan lupas tän tultuuaan pressaksi ja näköjään toteutuu hänen hallinnon aikana. Olin luopunut jo toivosta. Oikeus tähän ollut yli vuoden.

3 tykkäystä

Hoyer’s letter did not specify which week the vote will come up, but the House is scheduled to be in session Dec. 1-4 and Dec. 7-10

3 tykkäystä

Hyviä uutisia!

6 tykkäystä

Torstaina tai Perjantaina äänestys?

3 tykkäystä

Käsittelyn livetilanne

1 tykkäys

Eikös tuo ole äänestys siitä, että äänestetäänkö tai jotain sinnepäin?

Kyseessä oli tosiaan ensimmäinen vaihe, mutta eteni

Toimittajat kertovat, että aloite menee seuraavaksi senaattiin ja sinne se jää, koska Mitch McConnell ja republikaanienemmistö. Eikö tämä tarkoita että asia jää lepäämään aina vuoden 2022 midterm electionsiin asti? Jenkkien systeemi on varsin sekava.

Edit: Unohdin että tammikuun 5.päivä on Georgiassa tarjolla kaksi paikkaa senaattiin. Demokraateilla voisi teoriassa olla enemmistö jo kuukauden päästä.

Missä oot käyny noilla kauppaa? Jenkkien MSO firmat kiinnostais, mutta Nordnetillä edes nasdaqin otc listalta MJ lappujen osto ei onnistu.

1 tykkäys