Keskustelua välittäjistä

FNMA löytyy.

1 tykkäys

Tuloskauden kuumimmat kaupankäyntipäivät - osa 2:

giphy%20(1)

“Musta torstai saa jatkoa mustan perjantain muodossa Nordnetillä”

7 tykkäystä

Tämä kyllä pitäisi Nordnetin saada kuntoon.

1 tykkäys

Raukat säästäneet serverikapasiteetissa. Varautukaa samaan myös jatkossa vastaavanlaisina päivinä ellei asialle tehdä jotain

2 tykkäystä

Se on myös todella ärsyttävä piirre Nordnetissä, että istunto katkeaa max 4H jälkeen varoittamatta. 4H ei myöskään pidä paikkansa, vaan se katkeaa usein jo 2.5H tunnin jälkeen. IB:llä (mitä pääosin käytän) istunto pysyy 12H voimassa ja sitä voi varoituksesta jatkaa toiset 12H.
Tämähän täytyy liittyä myös palvelinkustannusten pienentämiseen - perustelevat turvallisuudella, mutta pah… kai se käyttäjä vastaa omista koneistaan ja niiden turvallisuudesta.

6 tykkäystä

Tänä aamuna Nokian kurssit ekat 2min jäätyneenä Nordnetissä. Jos sen varassa pelkästään olisi, ei tulisi kyllä hinnan seuraamisesta mitään. Miten siihen voi kohta luottaa enää lainkaan? Tästä olisi hyvä antaa mahdollisimman paljon näkyvää palautetta Nordnetille kyllä!

5 tykkäystä

Olen tuon ennenkin jossakin muissa osakkeissa huomannut, sinulla varmaan vieressä myös toisen välittäjän palvelut, jotka toimivat!? Itse mietin joskus, voiko olla niin, että aamuhuutokauppa venyy yli kymmenen!?

1 tykkäys

Ei veny, kyllä kyse on ihan puhtaasti Nordnetistä. Itsellä on kurssien online-palvelut TradingView:n kautta.

3 tykkäystä

Ei jumankauta Nordnetti taas jumissa vissiinkin

2 tykkäystä

Vaatii sivun refreshiä, jotta näet päivitetyn tilanteen :nauseated_face:

1 tykkäys

Suvi Tuppurainen kommentoi tänään Nordnetin teknisiä ongelmia: Shareville

Hyvä välittäjä korvaisi moisesta aiheutuneet vahingot isoilla ale kamppiksilla :slight_smile:

5 tykkäystä

Samaa mieltä - ja noita häiriöitä on esiintynyt tälläkin viikolla, pienempiä mutta kuitenkin. Istunnot menee poikki varoittamatta, tänään tosin pysyi voimassa koko päivän.

1 tykkäys

Tänään juttelin pitkään aspan kanssa näistä ongelmista. Ei näistä kukaan pääse hyötymään mutta painotin maineriskiä ja tämä on nyt huomioitu isolla kädellä. Nyt prioriteetti 1 on asian korjaamisessa. Jos homma ei korjaannu niin mie vaihdan välittäjää. Toistaiseksi annan vielä mahdollisuuden.

4 tykkäystä

Aktia.

Onko kellään kokemusta Aktia pankin osakevälityspalvelusta?
Pankkimme vaihtuu Aktiaan viikon päästä ja jos jollain on kokemuksia, kuulen niistä mielelläni.

Jahas. Eipä taida olla kokemuksia, ilmeisistä syistä.
Enpä kaipaa minäkään niitä tuolla hinnoittelulla.

5 tykkäystä

Itse en ole Aktiaa ikinä käyttänyt, mutta en ole siitä kyllä ikinä mitään hyvää kuullut keneltäkään… Vanhentunut ja kallis taitavat olla yleisimmät kommentit…

DEGIRO, ei minulla muuta.

3 tykkäystä

Mä olen Aktialle antanut useasti palautetta, kun he haluavat keskustella sijoittamisesta, että MIKSI he hinnoittelevat itsensä täysin ulos osakevälityksestä…eli että meillä ei ole mitään keskusteltavaa, ellei hinnastot järkevöidy. Aktian kautta ei ole järkeä ostaa yhtään osaketta. Muuten hyvä pankki, hinnaston uudistaminen Nordean kaltaiseksi saisi ainakin minut vaihtamaan arvo-osuustilini Nordnetista Aktiaan. Nordnetiin jäisi rahasto/indeksisalkku.

2 tykkäystä

First North Finland - edelleen KIINNI