Keskustelua välittäjistä

Puhelimella toimii, mutta hidas, jäätyy ottaa sormen kosketuksen 5 sekunnin kuluttua. Nordnet.fi server down ilmoituksen antaa minulle.

Mulla kyllä futaa ihan normaalisti browserilla.

Onkohan ISP:si kuristamassa kaistaa että tärkeämpiin riittää ja päättänyt että osakkeiden myynti on sellaista ei-toivottua kaistan käyttöä :smiley:

Nordnetti kyykkäsi ainakin mulla.

Ei oo Degiro tili vieläkään auennut:(

Mulla ei tule edes sitä. Pelkkä valkoinen sivu.

Palautetta turha laittaa, kun aspa ei vastaa mihinkään viesteihin.

Vanha Nordnet toimii vielä

Jep,
Nordnet ei toimi eikä Nordea.
Se siitä HA:sta.

Nordnet, ei toimi selaimella. Apissa välillä pääsee sisään. Kauppaa ei uskalla tehdä kun pätkii… Täytyy taas laittaa negatiivista palautetta.

Laittakaa vaan palautetta. Kyllä ne sen lukee siellä.

1 tykkäys

Hohhoijaa. 18.3 Nordnet oli heittänyt mulle ylimäräisen 500 euroa salkkuun. tein 2 x 500e siirtoa mutta oli tullut 3. Otin yhteyttä viestillä aspaan mutta edelleen toi raha tuolla makaa. Toki kyllä se mulle kelpaa jos ei sitä pois viedä :wink:

2 tykkäystä

Nyt pääsin laittamaan palautteen.

Annoin posiitivistakin samalla. Nostot toimii hyvin ja hommat siirtymissä muualle:)

3 tykkäystä

Nordealla ei toimi kaupankäynti lainkaan, vaikka Investor näyttää muutoin toimivan aivan normaalisti.

  • Virhe: Pörssikaupankäynti verkkopankissa on toistaiseksi suljettu teknisen häiriön takia. Vikaa selvitetään parhaillaan ja järjestelmä pyritään saamaan kuntoon mahdollisimman pian. Pahoittelemme asiaa.
1 tykkäys

Jee. Tilisi on vahvistettu.

Taas askeleen etäämpänä Nordnetista.

3 tykkäystä

Nordealla ei edelleenkään pääse tekemään kauppaa. Näin hieno volatiili päivä, ja ei mahda mitään. Onneksi on muiitakin kanavia, mutta:
voisikohan jonkin lain mukaan tehdä yhteisen kanteen haitanteosta?
Kyseessä on palvelu, joka on useille elantokin. Lakimiehiä?

Suosittelen laittamaan palautetta asiasta. Asiakkaat äänestää jaloillaan ja kun tarpeeksi sitä palautetta tulee niin pakko siihen on jotenkin reagoida. Rakentava palaute on aina tervetullutta ja jos sitä ei osaa ottaa vastaan niin ei se on vastaanottavan tahon menetys.

1 tykkäys

Onko kukaan päässyt Sharevilleen? Minulla ei ole toiminut kolmeen päivään. Tulee aina päivitä tili. Surkeeta softan tekoa. Aina tasaisin välijoin vanhat bugit paalavat.

Jahas… että Nordea ollut aamupäivästä asti särki… En olisikaan halunnut myydä mitään… :angry:

1 tykkäys

Shareville toiminut ihan normaalisti puhelimessa (Android) ja läppärillä (win).

Normaalisti näyttää toimivan läppärin nettiselaimella.

Millä selaimella? Minulla nakkaa pihalle kokonaan Nortnetistä aina, kun yrittää mennä Sharevilleen. Vaikka kirjautuu sisään oma salkku ei näy ja lukee päivitä tili.

1 tykkäys

Firefoxilla. Kirjauduin suoraan Sharevilleen. Silleenhän ei tietenkään pääse Nordnettiin jos siis molempia haluaa…