Hyvä huomio Itselle ei ole tämä sertifikaattien tarjonta niin tuttua.
Kiitos juuri tällaista kaipasin ! Katsotaan toi binance
Alkanut itämään ajatus jollain tavalla kryptoihin sekaantumisesta ja ajatus kulkenut aikalailla samaa kaavaa kuin mitä olet tuossa maalis-huhtikuussa pohtinut. Voiko udella minkälaisiin tuotteisiin päädyit?
Nuo Valourin eth/btc trackerit nousivat esille mutta en ole vielä kovin syvällisesti perehtynyt.
Toki muiltakin ajatukset tervetulleita, kriteereinä tässä vaiheessa Nordnetin kautta saatavat tuotteet maltillisilla kuluilla. Kiitos jo etukäteen!
Itse päädyin Virtunen ETP:hen, joka seuraa kryptoindexiä. Halusin hajautusta laajemmalle, jottei olisi yhden valinnan heilunnassa. Tottakai suurella painolla BTC ja ETH, mutta niitä hieman rajoitetaan kuukausittain. Tämän totesin edullisimmaksi hankinnaksi haluamallani hajautuksella.
Ja jotten vahingossakaan neuvo laittomasti, niin tutustu vaihtoehtoihin nordnetin haun kautta ja lue esitteet sekä liikkeellelaskijan sivuilta tietoa. Tämä minun ainut ja vielä lyhyen kokemuksen kryptokosketus. (Myöskin tappiolla ollaan)
Tällä hetkellä salkusta löytyy vain.
Ethereumille ja Solanalle olen harkinnut näitä Virtunen steikkaavia trackereitä, vaikka Ethereumille löytyisi Valourin kulutonkin. Steikkauspalkkioden pitäisi olla selvästi suuremmat kun kulut.