Kryptovaluutat ja -maailma

:sweat_smile:

5 tykkäystä

Vois oikeesti ottaa tavotteeks ostaa dogella joku tesla. :grin:

7 tykkäystä

items purchased with DOGE “cannot be returned, exchanged or canceled.” Tesla considers all sales made through DOGE as final that cannot be exchanged for cash.

Meanwhile, Tesla may not be the only company to start implementing crypto payments this year. A survey conducted by Visa shows that small and mid-sized firms are also set to adopt crypto payments in 2022.

1 tykkäys

Pitäisi kyllä tehdä jotain liikkeitä kryptosalkulle, kun pääosassa mörnijä-ADA. Vai onkos kellään kahvinpurunäkemyksiä tämän kolikon suhteen, onko tässä mitään isompaa juttua tuloillaan?

3 tykkäystä

Minulle on muut sanoneet, että Cardanossa olisi jotain ihan todellista potentiaalia, mutta että se liikkuisi hitaasti ilman hypeä. Olen itse pikkuhiljaa vähän lisäillyt. Tämä on nyt melko vastuutonta, että kerron sen, koska minulla ei ole heittää mitään lähteitä eikä varsinkaan omaa tutkimusta aiheesta.

Jos haluaa vauhtia, vaarallisia tilanteita ja loputonta valikoimaa, niitä löytyy Defi-maailmasta. Olen itse vähän kastellut varpaitani siellä puolella, mutta toistaiseksi taidan olla miinuksella. Defi-toteutusten tekninen hankaluus on suojannut ryntäämästä liian reippaasti siihen suohon.

4 tykkäystä

Orion Protocolia ei ainakaan voi syyttää siitä, että rima olisi asetettu liian matalalle. Kiinnostava kokonaisuus suunnitteilla. Tiedätkö onko näiden luotettavuudesta, uskottavuudesta yms jossain hyvää kommenttia?

3 tykkäystä

Tässä vähän sivutaan ADA:A . Ethereumissa ohjelmointikielellä solidity mitä Suurin osa koodareista ymmärtää. ADA:ssa ohjelmointikielenä Haskell mitä ei niin moni koodari osaa. Haskell:issa koodin oikeellisuus on helpompi varmistaa ja näin syntyy turvallisempia älysopimuksia. Toisaalta kun harva osaa haskellilla koodata niin sovelluksia tulee tähän ekosysteemiin todella paljon vähemmän.

3 tykkäystä

Olen kuullut monenkin tahon sanovan aivan muissa yhteyksissä, että maailma olisi parempi paikka, jos useampi osaisi/käyttäisi Haskellia (tai ylipäänsä funktionaalista ohjelmointia).

2 tykkäystä

Hakusessa enemmänkin treidi tällä:

-Orion Bridge menee liveksi kuun lopussa
-Somepöhinä Orionin ympärillä kasvussa
-Alhainen market cap

Suomeksi aika mutulla mennään, kalastelen tällaisia kryptoja ja harvoin ne onnistuu eli oletusarvo on heikko :grin:

4 tykkäystä

Dappsit ADA:n ekosysteemissä 60-70. Ethereumissa noin 3000. ADA:n ekosysteemistä ei ehkä tule suurten massojen ketju mutta voi tulevaisuudessa esimerkiksi pyörittää pankkien&instituutioiden defi palveluja :thinking:

6 tykkäystä

Tuli vielä tutkiessani vastaan tämmöinen massiivisen kokoinen projekti mitä ollaan rakentamassa cardanon ekosysteemiin.

Cardano ja Etiopian hallitus rakentamassa 5 miljoonalle opiskelijalle digitaalista identiteettiä. Tämä pyörisi cardanon lohkoketjussa. Onnistuessaan myöhemmin ehkä koko maa siirtyisi tähän. Tämä on aika vaikuttavan kokoinen projekti.

5 tykkäystä

Jack attack jatkuu

2 tykkäystä

https://www.google.com/amp/s/www.cryptoglobe.com/latest/2022/01/ada-sundaeswap-team-tells-cardano-community-what-to-expect-after-mainnet-launch/amp/
Viikon vanha juttu jo mutta:

What Is SundaeSwap ($SUNDAE)?
SundaeSwap is “a native, scalable decentralized exchange and automated liquidity provision protoco

Cardano +10%, vihdoin tälle tapahtuu jotain.
Olisi pitänyt luopua 3USD hinnoissa.
Seurataan tilannetta :v:

2 tykkäystä

Walmart, tuo liikevaihdoltaan maailman suurin yritys, näyttää rynnistävän kryptojen maailmaan todenteolla. Kehitysputkessa on oma kryptovaluutta ja NFT-kokoelmaa, muttei näistä ole hiiskuttu tavaramerkkien jättölupia enempää.

“They’re super intense,” said Josh Gerben, a trademark attorney. “There’s a lot of language in these, which shows that there’s a lot of planning going on behind the scenes about how they’re going to address cryptocurrency, how they’re going to address the metaverse and the virtual world that appears to be coming or that’s already here.”

Metaverse näyttää vetävän kaikkia puoleensa, vaikkei kukaan siellä vielä ole käynyt.

5 tykkäystä

Prkl tuon hotbitin kanssa. Minulla siellä hupi positiot flokia ja safemoon. Ensin hävis moonit ja nyt floki. Molempien pitäisi naiketi tulla takaisin mutta hieman outoa touhua. Onko vastaavia muilla välittäjillä?

2 tykkäystä

Vähän on tullut näistä sellainen tunne, että jos jotain kolikkoa ei muualta kuin Hotbitistä saa, ei sitä tarvitse omistaakaan.

3 tykkäystä

Tämän päivän Hesarista.

Uutisoinnin taso tuntuu paranevan :slight_smile:

9 tykkäystä

Kiinnostava ja analyyttinen artikkeli miten valita kryptoja:

8 tykkäystä

QANplatform #qanx sai tänään testnetin toimintaan.
Näyttää et testnet on saatu Metamask jossain päin palloa :+1:

Harmittaa kun vauva kotona vie kaiken ajan nii ei ehdi näitä penkaa tarpeeksi. Kaikki uutiset on tullu itselle “puskan takaa”

3 tykkäystä

Noissa farm-hommissa on niin kovat yieldit, että oon vihdoin ajatellut niihin lähteä mukaan. Crypto Larkilla oli tästä simppeli video Avalanche Crypto Defi Tutorial: Earn INSANELY BIG Yields on Trader Joe - YouTube miten homma tapahtuu. Tosin JOE-kolikko välttämättä on menestystarina, eli “impermanent loss” vaara on ihan todellinen…Mutta olisko vinkkejä, mikä vois olla hyvä kolikkopari ja millä platformilla?

1 tykkäys