Kryptovaluutat ja -maailma

Matt Damon partners with crypto.com and the ads will be seen in 20+ countries!

10 tykkäystä

Tää on nyt viimeinen Floki viesti multa, kun en halua näitä meemiraketteja pumpata. mutta somepöhinää edelleen Flokin ympärillä

5 tykkäystä

Yhtiö solminut noita urheilu sponsori diilejä tänä vuonna jo 400 miljoonalla dollarilla ja tohon uppoo yli 100 miljoonaa. Ei taida omistajilla olla pikkurahasta puutetta. Kova on ainakin yritys tohon 100 miljoonaan käyttäjään ensivuoden loppuun mennessä.

Löytyykö mistään tietoa paljonko Crypto.comilla on tällä hetkellä käyttäjiä? En äkkiseltään itse löytänyt tarkempaa tietoa kuin “yli 10 miljoonaa”. Sataan miljoonaan on pitkä matka kymmenestä.

Tammikuussa 2021 tuli tuo 10 miljoonaa täyteen. Uudempia lukuja ei ole vielä tullut.

Coingekon mukaan tänään kuudenneksi suosituin pörssi. Tammikuun lukuja en tiedä. Lisäksi käyttäjiä paljon ei pörssipuolella. Jenkeissä pörssi ei vielä auki.

Tosiaan matkaa varmasti on, mutta mutulla ei enää niin paljon(?).

1 tykkäys

Näemmä 10 taalan sijoituksella Shibaan vuosi sitten olisi tienannut nyt holdaamalla 7,5 miljoonaa.

Aika kipakka toi 12 kk tuottoprosentti :grin:

17 tykkäystä

Tämän Crypto shown mukaan tänään laukeaa Bitcoin futuurit, silllä on ilmeisesti potentiaalia vaikuttaa hintoihin hetkellisesti.

Olisi kiva tietää onko tällä foorumilla monikin sijoittanut NEXO:n kautta kryptoihin ja jos on niin minkälainen kokemus teillä on NEXO:sta.

5 tykkäystä

Loin tunnarit crypto.com:iin ja tein tilisiirron sinne. Nyt menee 2-3 päivää että fiatit näkyy siellä. Mikäli haluan ostaa Flokia:a, niin tuleeko minun käyttää vielä jotain muuta alustaa vai voiko kaupat tehdä suoraan crypto.comissa?

T: Aloitteleva kryptonisti

1 tykkäys

Itselläni Nexo on ollut käytössä tämän vuoden alusta asti, eikä tähän mennessä ole ollut juurikaan moitteita. Pääasiassa olen vain makuuttanut USDC:tä sekä Bitcoinia Nexon tilillä.

Jos muistain oikein, kerran on tainnut sovellus olla poissa käytöstä silloin toukokuun manissa, mutta olipa silloin lähes jokainen valuuttapörssi yms. Mutta edistystä ilmeisesti on tapahtunut Nexon osalta, sillä tämän viikon Shiban pumpissa se ei ollut alhaalla, kuten esimerkiksi Crypto .com oli hetkellisesti.

1 tykkäys

Floki inua ei ainakaan vielä ole crypto comissa, kun tarkistin sovelluksesta. Meemikolikoita tulee ja menee sitä tahtia, ettei niistä suurin osa koskaan ehdi isoille kryptovälittäjille. Pancakeswapin kauttahan näitä aina pääsee ostamaan, mutta itse olen pysynyt näistä kaukana.

Kurssikäyrä näyttää samalta kuin alkuvuoden Cumrocketeilla ynnä muilla Pump & dumpeilla.

3 tykkäystä

Kiitos vinkistä/kommentista. Ehkä nämä meemit korvaakin v75:n

Tämä kyllä kiinnostaisi itsellänikin. Onkos foorumilaisilla kokemusta muista lainauspalveluista? Nämä kyllä vaikuttavat vähän turha hyviltä ollakseen totta. Esim. tuo nexon 12% korko euroille… :roll_eyes:

Kohtuullisen pätevänä pitämältäni Coin bureaun kanavalta löytyi myös vertailua näistä.

Itse otin testiin Celsiuksen. Voin kertoa myöhemmin käyttökokemuksia. Mikäli Celsius kiinnostaa, niin heiltä löytyy melkoinen arsenaali sisäänheittokoodeja.
https://allaboutcelsius.com/active-celsius-promo-codes/
https://allaboutcelsius.com/what-order-should-i-enter-promo-codes/

Edit. Laitan liittymiskoodinkin tähän. Kiitos, sille joka käyttää🍻 Join Celsius Network using my referral code 146384ba3a when signing up and earn $50 in BTC with your first transfer of $400 or more! #UnbankYourself

Nexosta löytyi myös tuommoinen vähän kriittisempi pätkä.

2 tykkäystä

ihmettelin ihan samaa asiaa itse mutta ainakin kaveri joka mulle tätä suositteli sanoi että hyvin on toiminut hänellä jo yli vuoden. mulla on nyt ollut tuolla polkadoteja ja Nexocoinia 1-2 viikkoa ja hyvin pelittää.

3 tykkäystä

crypto.comiin menee pankkisiirrot minuuteissa suomalaisista pankeista.

jos haluat Flokia, pitää siniun tehdä tunnukset myls hotbit.io ja siirtää rahaa sinne crypto.comista. hotbitistä pystyy ostamaan flokia

3 tykkäystä

On kokemusta Nexosta ja useista muistakin.

Nexon markkinointi on sikäli harhaanjohtavaa, että ilmoittavat noissa mainoksissa ‘maksimikoron’ joka edellyttää, että olet Platinum-asiakas(paljon Nexo tokeneita) ja lisäksi otat korot Nexoina. Samaan tosin syyllistyy moni muukin mutta Nexon kohdalla tämä on erityisen silmiinpistävää.

Nexon regulaatiokuvio on vähän hämärä. Siitä ottaisin mielellään lisää infoa mutta kun sitä ei tahdo löytyä. Tytäryhtiöitä tuntuu kyllä olevan ympäri maailmaa mutta eihän se mitään tarkoita.

Tällä hetkellä parasta korkoa BTC:lle ja USDC:lle mitä olen löytänyt näyttää tarjoavan Hodlnaut mutta sen eri kryptot ovat aika rajalliset.

2 tykkäystä

pitää olla vähintään 10% portfoliosta nexo tokeneita. jolle myös sitten saa 12% korkoa.

Ompas ihmeellistä miksi minulla ei ole vielä siirtynyt OP:sta. Ok, pitänee tehä tunnarit myös tuonne tai crypto.com defi wallet. Kumpi lie kätevämpi. Kiitos avusta.

Itsellä siirtynyt yleensä saman päivän aikana jos siirto tehty ennen klo14.00 joskus mennyt pidempäänkin mutta harvemmin. Defi walletista ei tota flokia Vielä löydy. Appiin lisättiin dogelon Mars tänään :slight_smile: . Itse heittäisin mututuntumalla et crypto.comilla on 20-30 miljoonaa käyttäjää. 5 miljoonasta 10 miljoonaan meni 4 kuukautta ja tosta 10 miljoonan käyttäjän ilmoituksesta on 8 kuukautta aikaa. Itseä toki kiinnostaa tuossa juuri tuo cro coinin kurssinousu kun sitä salkussa aika iso kasa. Toivottavasti 8.11 kun julkaisevat ton cronos chainin niin kurssi pomppasi hieman.

1 tykkäys

Ei mene se ensimmäinen talletus, siinä kestää muutaman päivän. Sen jälkeen menee Nordeasta normaali maksulla samana päivänä mut ei ky todellakaan minuuteissa…:sweat_smile:

1 tykkäys