Kryptovaluuttojen kurssimuutoksien kauhistelut ja hehkutukset

Täällä voi jokainen kryptojen ystävä kauhistella ja hehkuttaa kryptovaluuttojen kurssien muutoksia :coin:

15 tykkäystä

Superraketti crypto.com coin. Kohta 0,8e rikki.

9 tykkäystä

Vähän ottaa kaaliin, uskoin että ei enää pysty nousemaan kun FB meta hype vähän laskeutuu.

Olin varma et Max 3USD jää ja myin kaikki 2,6-3USD

4 tykkäystä

Hyvin lykkää vastavirtaan Gala Price in USD: GALA Live Price Chart & News | CoinGecko :ok_hand: :slightly_smiling_face:

4 tykkäystä

Sekä CRO että VVS tasaisen mukavassa nousussa jo joitakin päiviä. Ja kun vielä pitää LP-farmissa molempia yhdessä, niin nousee possakin vähän samalla. Kauankohan tämän voi toivoa jatkuvan tällä lailla?

2 tykkäystä

Molemmat ajattelin pitää pidempään, mutta farmin mielelläni purkaisin, jos tulee turbulenssia. Menee kolikoiden suhteet kikkuralleen, jos toinen laskee ja toinen nousee.

1 tykkäys

Curve DAO on muuten aika karhuisen päivän pelastaja :grinning: On muuten mielestäni edelleen sleeperi, TVL 2x suurempi kuin Uniswapilla mutta market cap Uniswapilla 6-kertainen.


4 tykkäystä

Pienet on erot: pari viikkoa sitten samoilla summilla:
CRO1D3L (Crypto.com 3x longia) ja
SHIB1D5L (Shiba Inu 5x longia) Hotbitistä.
Crypto +735% ja Shiba -96%

7 tykkäystä

Tämä on kanssa kiva - hyvät on tuotot, olit sitten longina tai shorttina SANDia :thinking:

5 tykkäystä

Pimpeli pom :grin:…+42% lykkäs vielä tämänvuorokauden aikana ylös… Kunnes myin nuo ulos hetkeksi :face_with_hand_over_mouth:… Nyt pilkki vetämässä että pääsee takaisin :rocket:kyytiin

4 tykkäystä

kuva

Siellä taidettu innostua ostamaan leipää jenkkilän kiitospäivän kunniaksi :smiley:

5 tykkäystä

Sekä CRO että VVS tasaisen ikävässä laskussa jo joitakin tunteja. (Kun pitää LP-farmissa molempia yhdessä, niin nousee possa kuitenkin sentään vähän samalla). Kauankohan tämän voi pelätä jatkuvan tällä lailla?

Päästiin sitten kokemaan ath/melkein 1 usd dippi.

Olin pohtinut, että 1 usd ajetaan läpi ensi yrittämällä ja olin väärässä…nyt laskua -20 %. Mielenkiintoista nähdä mihin matka jatkuu.

Aina pitää oppia, joten:
a) crypto.comin nousunopeus tuli testattua
b) ath törmäys ja 1 usd maaginen raja aiheutti ensi lennolla dipin, minkä suuruus tiedetään toivottavasti kohta
c) ensi kerralla kuuhun nousussa on jo kokemusta ja pystyy yrittämään ennakoimaan liikkeitä
d) nyt nähdään, kuinka nopeasti rahat virtaavat takaisin dipin ostoon
e) nyt on loistava mahdollisuus ostaa lisää tai myöhästyneiden laskea keskihintaa

Olen edelleen positiivisen myönteinen ensi viikon rakettimatkan uusinnasta, ellei tässä pudota maan sisään liian syvälle.

6 tykkäystä

Ihan hyvä vaan, että vähän rauhoittui tämäkin kurssiralli ainakin hetkellisesti. Itse myös veikkaan nousun jatkuvan, kun on niin hyvä momentum viime viikkoina ollut uutisten myötä.
Olen myös spekuloinut mahdollisesta Joulukalenterista crypto comin osalta, kun USAssa exhange julkaistaan 25.12. Oisiko se ns pääpäivälle luukku ja muina päivinä olisi jotain pienempää? Markkinoinnin kannalta tämä olisi aivan loistava sauma lisätä kiinnostusta & hypeä.
Eli 1$ rikki ja uuteen kokoluokkaan :rocket:

1 tykkäys

Historia ei ole tae tulevasta ja tikulla silmään sitä joka vanhoja muistelee, mutta kuitenkin :grinning:

8 tykkäystä

Mitä missasin? Heräsin puhelimen price alertiin kun kaikki omistamat kryptot heilahti -10%?

Pikaisesti uutisista ei löydy mitään mutta tuollaiselle luulis jo jonkun selityksen löytyvän?

2 tykkäystä

Black (Red) Friday, Afrikassa joku uusi flunssamuunnos ja pörssit sukeltaa. Kryptot seuraa marssia.

6 tykkäystä

Taitaa Qanx listautuminen mennä läpi :joy::joy:


Huomenna voi tapahtua mitä vaan…

2 tykkäystä

Vuoden ensimmäinen ralli omassa kryptosalkussa - Fuse päätti sitten lähteä kuuta kohti :rocket:

5 tykkäystä

Kiva ajoitus sattui tähän kryptotouhuun, kun toissapäivänä ostamastani crypto.comin pantista on sulanut jo 15%. Toki kryptomaailmassa tämä on pientä heiluntaa, mutta kyrpiihän se aloittaa tällaiseen saumaan. Ostellaan sitten lisää kun -90% on taulussa CRO:n osalta.

Pitänee ostaa Sokkarilta ruokaa 17 500e:lla niin tämäkin lasku on kuitattu. Makaroonia ynnä muuta kuivamuonaa pitkäaikaiseen pitoon.

20 tykkäystä