Viime aikojen kurssireaktioihin lähinnä reagoin, Kindrediä ei pörssissä pahemmin ole palkittu erinomaisesta liiketoiminnan kehityksestä. Mutta tätähän se on, kun sijoituskohteissa on keskimääräistä enemmän riskiä. Toisinaan tullaan lujaa alas, syystä tahi ilman. Onneksi ei nyt ihan jokaiseen näistä ole tullut lähdettyä mukaan.
Enkä näköjään ollut ainoa joka tekee tuskasta taidetta. @Huhtis
Olen katsonut, en ehkä olisi muuten tuota tänne laittanutkaan. No… toivotaan kuitenkin parasta sen osalta ja huomenna on (valitettavasti) vielä “Q2”-rapsapäivä.
Vähän jo hirvittää Qt:n kurssirallattelu, ja kevennys on viime päivinä hiipinyt ensimmäistä kertaa mieleen. Ehdin pörssin kiinniollessa tehdä jo pienen myyntitoimeksiannonkin, jonka kuitenkin poistin pian.
Ajattelutavasta, jossa pyritään minimoimaan tulevaisuuden harmitukset ja katumiset, voi olla monta mieltä, mutta tässä olen saanut siitä mielenrauhaa.
Alkuperäinen sijoitussummani ei ole kovin suuri, kuten ei myöskään omistuksieni keskikurssi. Luulen, että Qt:n kasvun jatkuessa läheskään yhtä veretseisauttavana kuin tähän asti, minua harmittaisi enemmän tässä vaiheessa tekemäni keventelyt kuin se skenaario, jos kasvu alkaakin yskähtelemään ja näen sen myötä kurssin meno–paluun tämänhetkisen tenbäggäämisen kautta aina alkuperäisiin ostohintoihini asti.
Jollainlailla tuntuisi vähän rauhallisemmalta, jos kurssi vähän pakittaisi. Eipä sillä kuitenkaan ole pitkällä aikavälillä juuri mitään merkitystä. Kuten moni muu, minäkin uskon, että tarina on vasta alussa. Kestänen senkin jos olen dramaattisesti väärässä
Case Arocell! Mitä nopeasti yhtiön ketjua vilkaisin, niin syntyi mielikuva, että on yritetty kolmipyöräistä mönkijää hyväksyttää nelipyöräisten joukkoon! Pyynnöstä toimitettu lisäselvityksiä, mutta suoraan ei ole voitu sanoa, ettei voida hyväksyä, koska väärä protokolla. Päätöksessä sitten tämä kerrotaan ja vaihtoehdoksi annetaan hyväksyttää laite uuden käsittelyn ja oikean menettelyn mukaisesti ryhmään johon kuuluu, eli kolmipyöräisiin!
Melko syvältä, jos näin alueellisiin asioihin hyväksyntäprosessi kaatui, mutta tutkitaan kunhan ensin vähän hutkittu!
Arocell harmittaa kyllä todella paljon, vaikka vielä ei olla montaa prosenttia pakkasella. Eniten harmittaa se kun kyydissä oltu pian vuosi ja on odoteltu… Käy vähän sääliksi myös muita, jotka hypänneet tuplaten omalla keskihinnalla, jollai suuremmalla mukaan. Turhaa omalla kohdalla enää on myydä, katsotaan jos tuo toinen reitti olisi nopeampi ja jenkkeihin vielä tie aukeis…
Onneksi ulkoilutin puolet possasta yli 15 hinnoilla, eli nyt jäljellä enää 10 maksaneet laput, joten sinne saakka on vielä mukavasti turvamarginaalia. Katsotaan josko tästä vielä yksi rynnäkkö saadaan huomiselle aikaan, vai oliko tämä tässä.
En tiennytkään että Ruotsissa sataa puukkoja taivaalta. Hurjaa on meno. Himottaisi melkein alkaa laittaa kättä alle mutta ei oikein vatsa kestä kun katsoo tuommoista…