Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut - ketju (Osa 1)

Johtu vaan pelkästään siitä ku kukaan ei enää ääneen mainitse sitä mistä ei puhuta/kirjoteta :rofl:

3 tykkäystä

Vähän pieni pelko persees Hyzonin perjantaita odottamas, jos on vähänkään negatiivista näkyä niin nyt on shorttiosakkeita tarjolla vasemmalla ja oikeella kunnon iskuun taas… :smiley: Onneks on sotakassa valmiina ottamaan koppia :smiley:

13 tykkäystä

Tottakai pörssipäivä, viikko, kuukausi, vuosikymmenkin on pitkä ja täynnä hirvittäviä asioita. Kuitenkin kun tuota aamun Orthexin dippiä ja rekyyliä kattoo. Ei voi ku todeta, että hätähousuilta vietiin housut.

19 tykkäystä

SUSsilla 300SEK puhki :champagne:


Mikähän ihme Volvo Caria tänään nostattaa? :thinking:

14 tykkäystä

Mahtuukohan edes tuohon $5-6 väliin tänään
image

Kuoppa syvenee eikä pörssi ole vielä edes auennut… Ei edes kerkiä päivittämään kun valuminen vaan kiihtyy. Huh huh

6 tykkäystä

Tää just lisää pelkoa holdata isoo possaa hyzonin rapsa yli. Jos on vähänkää mistä saa kii, ottaa shortit hetkellisesti ilon irti. Ehkä pelkään turhaa asiaa ja oon tätä kautta paisti mutta kyll mielellää katon sivusta.

Kieltämättä eilen tuntu pahalta, kun kurssi päätti ottaa eteen. (Hyzon)

@Ale mitä taas häviää jos kattoo sivussa ja rapsa onkin ihmisten makuun ja mennään ylös? Eikös se oo paras vaihtoehto ja sit vaan junan kyytii. Ja taas jos ei niin mielee ostaa halvempaa.

22 tykkäystä

Mä niin tunnen sun tuskan! Mulla on ihan samat fiilikset! Veivipossan suhteen en osaa päättää kevennänkö lisää vai jopa lisäänkö. :joy: Mua erityisesti mietityttää miten jengi reagoi kun tulee merger kuluja tässä osarissa. En ole nähnyt muilla foorumeilla siitä kuin ehkä kerran maininnan. Voisiko se olla se mistä shortit ottaa kiinni? En tiedä. Blääh, on tää sijoittaminen välillä turhauttavaa! :crazy_face:

9 tykkäystä

Ajattelin tuplata Paysafe position alkupaniikista,sitten ylöspiikistä vanhat laput laitaan,tappioillekkin on tarvetta tänävuonna.
Jos ei nousekkaan niin kippaa koko p*skan laitaan :grinning:

e: ja AvePointit lienee syytä heittää tänään yli laidan,höylätä Hyzonia,eivät voi yllättää positiivisesti.

3 tykkäystä

Orthex lähes palautunut. Kotimaiset myy ja ulkomaiset ostaa?

5 tykkäystä

Siltähän tuo näyttäisi. Orthex siis.

10 tykkäystä

Ulkit taitaa arvostaa Orthexin kannattavuuden pitämistä. Kyllä tämän aamupäivällä tiesi kun avattiin -10 % ja suomalaiset yksityissijoittajat lappas lappua ulos että pieleen menee.

16 tykkäystä

En jotenkin ihmettele tätä Orthexin reaktiota. Ostin ja myin ketjun perusteluja kun on viime aikoina seurannut: Osarilotto, testisiivu, ”ostin kokeeksi”, peesasin kirjoittaja X:ää. En siis väitä, että myyjät välttämättä olisivat väärässä, mutta tuskin kovin syväluotaavaa analyysiä on tehty tulosjulkistuksen ja pörssin avautumisen välisen tunnin aikana kun osakkeet on työnnetty laitaan.

15 tykkäystä

On ehkä ollut erilaisten osakkeiden suhteen pientä hätäilyä, vaikka pitkän aikavälin näkymät voivat olla ennallaan. :slight_smile:


EDIT: Mutta tulee muistaa, että ihmisillä on erilaisia strategioita. :slight_smile:
Ja sekin tulee muistaa, että itse omistan kaikkia noita neljää osaketta.

11 tykkäystä

Kuinkahan alas menee, laitoin pilkkiä hävyttömän alas mutta voihan se olla että menee hävyttömän alas ja pysyy :smiley:
Ei tän kanssa voi voittaa.
image

Ihan hauskat despac-rivit peräkkäisinä seurantalistalla.

image

Päivitystä, ei tällä ole pohjaa ollenkaan
image
Pilkit ei vielä saavutettu kuitenkaan :smiley:

edit: jotenkin tyypillistä. Pilkit oli $4,10 ja kurssi kävi $4,11

11 tykkäystä

Meni viimeistään siinä luotto johtopäätösten vetämiseen välittäjätilastoista kun ulkit osti Harvian nousuun osaripäivänä. Silloinki tuli paljo haukkuja “nonneroille” myynneistä. Nyt ollaanki oltu monta päivää alle osaripäivää edeltävän kurssin.

Huomenna tai ens viikolla osat voi olla Orthexissakin toisin päin ja kurssi sukeltaa kunnolla. Ei näissä pysy pirukaan perässä. Parempi vaan ostaa sitä mihin luottaa itse ja antaa ulkkien ja nonneroiden ostaa ja myydä vaikkapa vuoropäivinä.

33 tykkäystä

Ohuesti alkaa paperikädet täristä, kun katsoo Paysafen reaktiota osariin ja miettii miten Hyzonille huomenna käy :smiley:

15 tykkäystä

Perus setti alkaa olla positiivinen osari ja kauhea kurssilasku. No Scorpio tekee poikkeuksen. Konsensusta huonompi osari ja kurssi keulii + 10%

14 tykkäystä

Scorpio tankersilta odotetun surkea osari ja kurssi +10%. Minä kun ajattelin lisätä dipistä.

10 tykkäystä

“Rivianin 78 dollariin hinnoitellun osakkeen kurssi nousi yli päälle 100 dollariin, joka teki siitä markkina-arvoltaan Yhdysvaltain toiseksi suurimman autovalmistajan heti Teslan jälkeen. Samalla yhtiöstä tuli suurin listautuja sitten kiinalaisen Alibaban vuonna 2014 ja suurin listautunut amerikkalaisyhtiön sitten Facebookin vuonna 2012.”

Nordnetin uutisfeedistä.
Tehokas markkina ja silleesti. (Tähän se tiktok video missä se tyyppi sanoo ohjeita osake markkinoille)

7 tykkäystä