Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut - ketju (Osa 1)

Best Buy -15% ja taistelee järjestäytynyttä rikollisuutta vastaan, kun kauppoja ryöstetään - melkoista taistelua retailin puolella.

1 tykkäys

Huhhuh, että menee isolla pulkalla nyt.

kuva

Oma salkku jo -3,6% Mihin asti korjataan, vai menikö joku herättämään karhut ja tästä lähtee sitten se odottetu nalle-markkina jyräämään.

14 tykkäystä

No vissii mun moka :grin::raising_hand_man:

1 tykkäys

Jännää on! Onneksi on tullut lisättyä käteisen käteisen määrää viime päivinä ja stoppejakin olen vihdoin oppinut käyttämään, mutta ois voinut vielä isommalla kädellä vähentää jenkkilappujen määrää omassa salkussa. No, pipo silmille ja tiukemmin liukurista kiinni…

1 tykkäys

Hyzonissa käytiin paukuttelemassa stoppareita!

9 tykkäystä

Ostitko lisää lappuja?

Edit: Olikin Craig eli Hyzonin CEO

Edit 2: Ei siis tietoa, kuka osti

16 tykkäystä

Onko äijä ostoksilla?

Kyllähän tää vielä iloksi muuttuu!

Laitetaan pari että sopii viesti paremmin hehkutusketjuun: :rocket::rocket:

Edit: hidas
Edit2: tick the box myös kauhistelun osalta, ai kamala sentään kun tullaan piikistä nopeesti alas, voi ettien että sentään.

22 tykkäystä

Tässä selvästi valmistellaan Nordnetin tämän perjantain Black Friday tarjousta, jossa Nysestä voi ostaa ilman välityspalkkiota. Jos noita lappuja saisi 4$ pintaan sitten… :wink:

2 tykkäystä

iPhonen viivotin analyysin ja Craigin ostojen perusteella voisi olla matka alaspäin edessä. Sisäpiiriostoja, joten tuskin mitään merkittäviä uutisia tulossa lähiaikoina, joka usein aiheuttaa ns. hypetetyissä osakkeissa hieman laskua kun ei jakseta odotella.

14 tykkäystä

Craigin ostot oli jo eilen eli ei selitä tuota tämän päivän piikkiä.:thinking:

Edit. Ja tuo tämän päivän piikki oli huomattavasti suurempikin kun Craigin ostot…

10 tykkäystä

Hienoa nähdä, että spacit eivät ole enää ainoata tykinruokaa, vaan lisäksi jenkeissä on alettu kunnolla päästämään ilmoja myöskin järjettömän ylihinnoitelluista IPOista.

7 tykkäystä

Kyllä alkaa tämänKIN kanssa oleen kohta jo paskat housussa. Vähän alkaa jo turhan paljon olla osakkeita salkussa jotka takoo miinusta yli 20% ja paholainen olkapäällä sanoo että anna mennä ja osta lisää, hyvä puoli vaan samaa mieltä ja soittaa kanteleella rytmiä :hot_face: järki ja vaimo onneksi sanoo että et helvetti laita enää euroakaan :joy:

24 tykkäystä

Kai tämä oli huumoria, mutta viimeiseltä parilta viikolta viskiviivoitin antaa tämän suuntaisen putken

20 tykkäystä

Tämähän alkaa näyttää siltä, että Nordnetin BF-tarjous tulee perjantaina kärsivälliselle sijoittajalle hyvään paikkaan. :slight_smile:

In the stock market, the most important organ is the stomach. It’s not the brain.

27 tykkäystä

Nyt ollaan kyllä hyvällä historiallisella tukitasolla parhaillaan. Itse olen tähyillyt ostopaikkaa kohta 6kk ja nyt oltaisiin siinä summassa. Kuitenkin arvostus on yhä odotuksia katsoen suht. korkea.

En uskalla itse sijoittaa lisää mihinkään tällä hetkellä, eli katsellaan sitten 750 DKK hinnassa uusiksi :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 tykkäys

Parhaan hinnan Inderesistä sai heti tuossa ensimmäisen 6 minuutin aikana ja reilun vartin kohdalla tuli vielä uusi pomppu yli viidenkymmenen, josta liukui alemmas.

Tradingviewistä näitä lyhyenkin timeframen historiagraafeja löytyy. :+1:

3 tykkäystä

Katso edellinen viestisi tähän ketjuun ja mieti mikä yritysten liiketoiminnassa on muuttunut nyt tai oli muuttunut silloin. Jos löydät laskulle (tai kuukauden päästä nousulle tai kuperkeikoille) jotain konkreettista syytä kannattaa olla huolissaan tai vastaavasti kurssien noustessa iloinen. Tuskin kukaan haluaa nähdä omistustensa laskevan (paitsi jos on kauheasti käteistä ja osto-ohjelma laskeviin kursseihin alkuvaiheessa :slight_smile: ). Jos pörssi aiheuttaa liikaa tunteita, osakkeita joko on liikaa tai niiden kursseja seuraa liikaa. Toki vähän samaa ongelmaa täälläkin.

14 tykkäystä

Tecnossa aika kova myyntilaita. Laitaan meni laput täälläkin kun vielä kerkee ulos kun alamäki pelottaa :smiley: Toki olen paperikäsi mutta pahalta näyttää. Muutenkaan ollut käteistä yhtään niin pakko oli jostain saada pahan päivän varalle…

6 tykkäystä

Itsellä suurin omistus axfood pitää sinnikkäästi salkkua plussalla vielä. Helsinginpörssin osakkeet sukeltaa roimasti, mutta ei auta kuin istua käsien päällä.

3 tykkäystä

Ehdin jo pelästyä, että nyt ne teknot laskettelee isomminkin ja käväisin katsomassa. Salkku pikkuplussalla eikä tuo QT tai Tecnotree mitenkään poikkeuksellisen suuressa luisussa mielestäni edes ole. Salkku kiinni ja kädet perseen alle.

10 tykkäystä