Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut - ketju (Osa 1)

Niimpä :see_no_evil: :grin:… Olen kääntänyt tuon ostopaikaksi :ok_hand: :partying_face: :slightly_smiling_face:… Tällä nuhakuumella on kyllä tehty törkeästi rahaa. Tämän vuoden alussa pähkäilin tuolla salkkujen tuotto osiossa että mitähän sitä tekisi salkun suhteen? Hajauttaisiko lisää mörnijöihin vai miten jatkaa eteenpäin… Noo hajautin lisää niihin kuponkeihin mitä olin ostanut jo korona dipistä ja silloin olin ajatellut että kyllä ne nousee “joskus” :see_no_evil: :grin:. Noo näinä päivinä tuon päätöksen satoa korjataan… Salkku vihreällä eilenkin :ok_hand: :slightly_smiling_face:… Tässä muutama mörnijä joitka piti päätä pinnan yläpuolella. +3,56Glencore ,+4,33%Daimler Ord,+1,44%A.P. Møller - Mærsk B,+4,62%Hapag Lloyd,ym ym… Nooh vielä hetki kolikoita :money_mouth_face: ja sitten tämä päivä on täysi :grin:

23 tykkäystä

image

68 tykkäystä

Jep, aika tietämätön ja vähättelevä kommentti, arvostus nollaan

35 tykkäystä

Kokonaiskuolleisuus ei ole kuitenkaan noussut. ±0 -tilanne.

1 tykkäys

Tätä ne omaisetkin varmasti miettivät.

20 tykkäystä

On noussut. Voisitko lakata levittämästä valheita. Maailmalla suuri osa koronakuolemista jää yhä piiloon – Grafiikat näyttävät, miten kuolleisuus on pandemian aikana kehittynyt
Yp voisi siirtää nämä virusketjuun, kiitos!

17 tykkäystä

Joo, menee jo ohi ketjusta. Ping @Johannes_Sippola tai @Verneri_Pulkkinen

13 tykkäystä

DoorDash vasstatuulessa, melkein -10% päivässä.

Wolt ostospäivän vihreä piikki näkyy tuossa, eli kurssi mennyt nyt siitä päivästä ensin ylös melkein 50%, nyt ollaan noin -10% ostopäivästä, eli Wolt 7 mrd on tällä hetkellä noin 6.3 mrd

16 tykkäystä

Siirrän tämän tänne. Yhtiöketjuissa välittäjien ihmettely ei kerro kauheasti. :slight_smile:

4 tykkäystä

EVO perinteinen daily - 5% :arrow_down: :roll_eyes:

67 tykkäystä

Nestettä on itselläkin miinuksella kahdessa salkussa ja lapsen salkussa peräti muutama prosentti vielä plussalla. Mutta myydä en aio ja lisätankkailut on nyt jäissä. Itsellä skenaario, että loppuvuosi menisi vielä ylös-alas karusellia ja ensi vuonna alkaa näyttää valoisammalta. Nyt arvomörnijät alkaisivat nousta luotan TietoEvryn ja Suomisen pärjäävän ainakin paremmin. Tiedon kurssiin ei ole vaikuttanut vuosiin kuin negatiiviset uutiset :smile: ja sitten mörnitään jälleen… Osingot ovat kuitenkin lämmittäneet mieltä, mutta jospa nyt kun Inderesilläkin sitä salkussa näyttää mörnöttävän :thinking:

3 tykkäystä

Ethän enää töki Evoa kepillä. -7% :cold_face:

Alla livekuvaa halpaa Evoa ostaneista katsomassa lyhyen ajan kurssikehitystä:

Mutta niinhän sitä sanotaan. Ei ole niin halpaa ettei voisi olla halvempaa.

22 tykkäystä

Niin maailmanlaajuisesti on tullut valtava määrä kuolleita tämän pandemian johdosta joka on todella surullista. Tällä hetkellä meillä on paljon paremmat välineet taistella tuota vastaan kuin oli pandemian alussa. Meillä on rokottet,testaus ja terveydenhuoltoa on saatu viritettyä paremmin siihen että saadaan ihmishenkiä pelastettua joka on nyt tämän koneiston päätarkoitus :ok_hand:. Tätä pandemiaa ei todellakaan olla vielä voitettu mutta uskon että sekin päivä vielä joskus koittaa. Sitä ennen tuo kuolleiden määrä vain kasvaa tuosta 5,242,277 sille en minä etkä sinä @Sener voi oikeastaan yhtään mitään :neutral_face:.

Tuo lainaukseni @Laatumies kirjoituksesta ja siihen vastaaminen liityi tähän viimeisimpään varianttiin ja sen aiheuttamaan panikointiin markkinoilla. Näitä muunoksia on ollut jo aikaisemminkin ja varmasti tulee vielä jatkossa ehkä lisää… Tuo että kirjoitan nuhakuumeesta ja että sillä on tehty rahaa ei todellakaan tarkoita sitä että jotenkin vähättelisin kuolemia ja sitä tuskaa mitä se on aiheuttanut läheisille mitä tästä pandemiasta on seurannut :neutral_face:. Tuolla kirjoituksella kuvastin vain omaa turhautumista näihin markkina reagtioihin ja sitä miten itse olen toiminut tässä tilanteessa.

45 tykkäystä

Kurssikäyrästä tulee mieleen pari kuukautta sitten shorttirapsasta kärsinyt toinen foorumisuosikki :thinking:

6 tykkäystä

Aika villi meno EVOssa taasen.

19 tykkäystä

54 tykkäystä

Antaa Evon tippua koska Paavo Arhinmäki ja Harakan Timppa lupaavat rahaa tilille.
Huomenna se vasta on perjantai ja silloin otetaan vasta senkka nenästä.

7 tykkäystä

Nyt on kyllä omalta kohdalta turskaa kalastettu evolla troolikalastuksen omaisesti. Ei enää pilkit ja verkot riitä tämän saaliin kanssa kun sitä turskaa vaan tulee ja tulee.

31 tykkäystä

En omista Evoa, mutta kyllähän tuota YTD-kurssigraafia katsoessa alkaa Savage Gardenin ysärihitti To the Moon and Back soimaan.

27 tykkäystä


Maailmanloppu peruttu? :smiley: Tai siis USA:ssa, Suomessa jatkuu entiseen malliin

10 tykkäystä