Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut - ketju (Osa 1)

Aijai :partying_face:, tämä voisi olla jokaisen hyvän osarin maalilaulu

1 tykkäys

Ajattelin etukäteen kysellä millon on viralliset inderes kakkukahvit. 1000sek?

1 tykkäys

Jihuu Porch Groupin ensihankinnat bäggas x2 @24,20

3 tykkäystä

EVOn kanssa uudelle sataselle eli 400% rikki.

23 tykkäystä

Ehang +600% poks :heart::heart:

25 tykkäystä

Se on siinä, GEVO 15$ poks! :champagne::partying_face:

6 tykkäystä

Tilray ja Aphria taistelee salkun MJ kuninkuudesta. Periaatteessa Tilray johtaa kun on niin paljon vähemmän, mutta eurot ratkaisevat. Toki kohtahan kun yhdistyvät niin 1 Apha ~ Tlry


6 tykkäystä

@Perttu_Hamalainen onhan tää terassi hommeli kova. Osaria odotellessa

2 tykkäystä

Onhan ne olleet mahtavia nämä Harvian osarien odottelut tähän mennessä. Wau-efekti on ollut taattu tuloksen jälkeen.

Ite olen heinäkuusta asti mennyt näihin reippaalla 6-numeroilla summalla, koska luotto ”oman kylän” firmaan on vaan ollut jäätävä. En nyt syksyä muista tarkalleen missä sitä oli silloin, mutta heinäkuu ja +17% tauluun avauksesta mökkilaiturissa, jää mieleen yhtenä mukavimmista hetkistä Harvian ja ylipäätään sijoittamisen parissa. Taisipa Harvian kiuas jo aika pian päivällä rantasaunassa lämmetäkin.

Saas nähdä huomenna. Paljon on kyllä jo kurssia nosteltu.

9 tykkäystä

Jeps, itse kasvatin Harvian possan suurimmaksi, noin 20% salkusta. Edellisestä kvartaalista kurssi on ottanut kyllä 25% etukenoa mutta lienee siellä potentiaaliakin, varsinkin jos tuotantoa saatiin lisättyä jo Q4 aikana…

4 tykkäystä

Jostain syystä Scorppionssin nousut tuntuu erityisen hyvältä. Se ei ole mun salkusta edes 2% mutta silti. En ymmärrä miksi

13 tykkäystä

Onkohan siitä 1,5 kk kun @Meri laittoi palstalle ostaneensa Ehangia. Sitä seuraavalla viikolla hinta tippui 20$ tietämille, tänään se on 110$.

Itse olen matkan varrella tämän osakkeen kanssa säätänyt ja veivannut, siis käytännössä sählännyt, myynyt halvalla ja ostanut takaisin kalliilla jne. Joten ihan opitmaalisia voittoja en ole saanut, mutta kyytiin on kerennyt monta kertaa uudestaankin ja matkalla oppinut paljon volatiilin kasvuosakkeen omistamisesta- tämä on ollut oikea riski-kasvusijoittajan tiiviskurssi. Kiitos Merille jolla riittää uskallusta avittaa meitä muitakin uskaltamaan! Jännittävää on ollut, ja on varmasti pitkälle eteenpäin.

17 tykkäystä

Kyllä, iso käsi täältä @Meri lle myös. Myös @Aston_Livingstone ja @Pohjolan_Eka on tehnyt ansioituneita nostoja yrityksistä joiden kurssikäyriä on saanut hehkutella, kuten Solteqia tällä viikolla. Tänään ylitettiin 4 ekua :partying_face:

Toki foorumilla on useita avuliaita sisällöntuottajia mutta tuossa on sellainen oma TOP3 :pray: Ja kyllä, kaikkia olen peesannut.

31 tykkäystä

Tosi on että kiitettävien lista on paljon pitempi! Esim @jaska1 varsinkin tuolla uusutuvien puolella on yksi ketä haluan kiittää siitä miten auttanut rakentamaan näkemystä tuosta skenestä. Ja @bansku kiitos dermtech-ketjusta, ensimmäinen lääke/terveysalaan liittyvä omistukseni joka lisäksi vaikuttaa tässä vaiheessa todella hyvältä.

13 tykkäystä

:rocket: :rocket: :rocket: :partying_face: :partying_face: Harvia!!! Järkyttävät luvut… +70%

18 tykkäystä

Onnittelut kaikille Harvian omistajille :rocket: :rocket:

21 tykkäystä

:rocket: :diamond_shape_with_a_dot_inside:
image

4 tykkäystä

image

:rocket: :joy:

5 tykkäystä

Tää sammon raketti on vähän… maltillisempi. Pienet raketit on kevyempiä ja parempi työntövoima/paino -suhde, joten nousu on huomattavasti reippaampaa.

3 tykkäystä

Lainaan @Hurde lta kuvan image

" I see a Harvia stock going up, and I buy it, and I just watch it never stop going up "

7 tykkäystä