Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut - ketju (Osa 1)

Joo, eiköhän markkinat vaan ota etukenoa…

1 tykkäys

Samalla kuitenkin Aker Horizons kiipeää, vaikka sen omistusten arvo laskee. Mielenkiintoinen kuvio.

3 tykkäystä

Vois pikku hiljaa alkaa henki kulkemaan… Salkku -15 % viikossa so far. Hoooooold!

SEYE ja EVO on ihan selviä tapauksia, mutta mikäs se QS:ää noin ylös puskee… Kaikki muu “tulevaisuus” näyttää punaista, mutta QS puskee ylös +9 % kohdalla…

E: On niin masentava päivä, että pakko ottaa pientä iloa irti sieltä mistä sitä on revittävissä:

Pitkästä aikaa: GME to the MOOON! :joy:

7 tykkäystä

Nyt ottaa Plug rumasti alaspäin. Jännä nähdä mitä tapahtuu keskiviikkona, kun osari tulee torstaina.

5 tykkäystä

Haha, minulla sama juttu - koko salkku ottanut niin pahasti kuonoonsa etten halua Nordnetia edes avata. Mutta on siellä yksi valopilkku: 1 kpl kauniisti vihertävää GME:tä muistona tammikuun hullutteluista ja typeryyksistä.

8 tykkäystä

Älkääs pojat vaipuko synkkyyteen, pienia vihreitä punaisen keskellä täälläkin, joskus ollu pitkääkin salkku pakkasella, mut ei se oo vielä koskaa sinne jäänny, 2000 rytinän korjauksissa meni kyllä aikaa ja summat pieniä helssinkin pörssistä, sieltäkin tultiin ylös vaikka duunit loppu jne,ps vieläkin jokunen lappu tuolla kyydissä😉

1 tykkäys

kuva

Puolalaisen tanssinopettajan opein on tänään tanssittu villejä tansseja! Onko Mariusz tämän päivän Buffet? Kontraavatko hänen arvosijoitukset hype-kuplan, kuten Buffet IT-kuplassa aikoinaan? En tiedä, menen tanssimaan. Kiitos mestari.

#Voxtur
#Oroco

Varmaan pitää muistuttaa, että nämä nyt ei todellakaan ole mitään varmoja arvosijoituksia.

10 tykkäystä

Teslakin on antoi jo -8,55%. Vaikka se minua huvittaa, muistan samalla että salkussa NIO seuraa sen lukemia alas lähes 1:1 :laughing:
Plug on tosiaan kovassa alennuksessa -13%, mutta tuet alkaa olla vähissä matkalla alaspäin. Gäppikin on sulkematta. Tällä kertaa onneksi ei ole salkussa.

Jaahas Voxtur veti sitten +27% pinnaa tänään. Hitto kun olen ylpeä itsestäni, kun pistin edellisviikolla ne pihalle rahoittaakseni ”pommin varman” DCRB ostoksen🤪

24 tykkäystä

Itse kiukuttelin Mandatumille, kun kesti saada Voxtur listoille. Ehti nousta 0,43 → 0,6X odotellessa. Ei voinut enää ostaa tuohon 0,6X hintaan, koska liian kallis.

Tänään omassa salkussa 8 lappua yli 10 pinnaa miinuksella. Salkku kokonaisuudessaan -5.9 %. Viiden edellisen pördepäivän saldo yli 15 pinnaa pakkasta. Tämän täytyy olla korkeamman tahon kosto siitä, etten lähtenyt Voxturin kelkkaan :alien:

9 tykkäystä

Oma talous koki vähän harmaita pilviä perjantaina niin multa lähti kans tänään voxturia pihalle. Toki en ihan ajatellut että yli 1,00CAD hinnalla tuo ihan tänään vielä olisi toteutunut :grin: no nyt on sit riskitön kasa jäljellä ja rahaa uusiin löytöihin! Oon aika varma et itseäkin tuo kevennys jää harmittamaan silti myöhemmin vaikkakin nyt tuli käteinen tarpeeseen ja vielä hyvällä tuotolla.

Älä huoli, itse avasin kiireesti nordnetin kun ei saanut nordeastakaan, nousi siihen 0,6 nopeesti, omakin keskihinta vähän yli, lohduttelin tuolla aiemmin ryhmässä jo, ettei mikään oo loputtomasti miinuksilla, sulla on pelisilmää ja tietoa ja näkemystä, ei hätiä mieti hetki ja sit ootetaan parempia paikkoja! Joskus voi ottaa aikaakin.

1 tykkäys

Minä uskallan esittää niinkin rohkean väitteen kuin että kyllä jotkut osakkeet ovat ostohintaan nähden pysyvästi miinuksella.

2 tykkäystä

Aikasmoisesssa myötätuulessa ovat nuo varustamot seilanneet…Royal Caribbean advance bookings rise with eyes on vaccinations

2 tykkäystä

Jep itsellä vielä OST tilillä iso läjä DCRB mitkä osittain opintolainalla ostettu. Hienosti pakkasella ollaan 15.66$ keskihinnalla… Onneks sentää osti päivän myöhemmin mitä piti. Noh eikös se tuolta nouse vielä!

4 tykkäystä

Tässähän joutuu laittaa päätä pakastimee viilentymään. Nää on niitä päiviä taas kun vatsa vääntää ja ei tiedä mistä tulee ulos. Jäi stoplossit moneen pelilappuun käyttämättä ja tänäänhän se vasta kostatutukin :nauseated_face: Mennään eteenpäin Jutilan sanoin.

7 tykkäystä

Tammiralli alkaa olla ohi, ainakin joidenkin yhtiöiden osalta. Mielenkiintoista nähdä mikä tulee olemaan Esim. Teslan tukitaso kun tukevalle pohjalle on niin valtavan pitkä matka.

Tänään pre-market -3,5%.

1 tykkäys

OmniCar korjaa aika reilulla kädellä tänään, -15 %, mutta tarjoaa sitten kivan lisäysdipin :slight_smile:

2 tykkäystä

Onhan tämä vähän hölmöä, että kun ylihintaiset teknot ja uusiutuvat korjaa niin halpaa syklineutraalia kuluttajayritystä vasaroidaan kaikkein kovinta tahtia. Unohtui vain myydä huiput niin ei ole varaa ostaa lisää :slight_smile:

1 tykkäys

image

Taitaa kauempana tulevaisuudessa olevat tuotot olla tänään pois muodista :smiley:

Edit: Sen sijaan ne vuoden vaihteen jälkeen tankatut arvomörnijät ryömii kohti koillista :smiley:

2 tykkäystä