Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut - ketju (Osa 1)

Yieesh. Tiedän että olen erilainen nuorukainen tämän kaiken Ruotsisulamisen keskellä, mutta itseä kismittää tuo Tokmannin millimetripulkkailu. Ei se paljoa tipu, mutta alkaa omassa positiossa sattumaan jo sieluun.

Enpä arvannut että tämän vuoden puolella salkussa punainen rekka luisuu jäisessä mäessä, mutta Hyzonin se vaan köröttelee kohti uusia huippuja :sweat_smile:

15 tykkäystä

Mikä tuota Visaa laskee harva se päivä?

Amazon kai ei halua enää tukea Visaa, kun se maksaa niin paljon.

1 tykkäys

UK:ssa, ei muualla. Ymmärtääkseni Visa veivasin kauppiaiden kuluja ylöspäin kun ei enää ollut EUn kulurajoitusten piirissä UK:ssa. Amazon sanoi että “nope” ja uhkaa lopettaa Visa Credit -korttien hyväksynnän UK:ssa. Debit kelpaa vielä.

Itse katsoisin että myrsky vesilasissa, sedät neuvottelevat hieman ja Visa laskee vähän kuluja ja matka jatkuu. Mutta tietty Visan kannalta negaa että kaikki eivät enää ota hymyillen kulujen nostoja vastaan naamalla. Ja oikeastaan myös vähän myrskyvaroitus että Amazon-gorilla voi vääntää näistä asioista kättä tavalla johon Visakin voi sanoa vain että “iiik”.

7 tykkäystä

Tattooed Chef

Q3 myöhässä, kirjanpidossa jotain korjattavaa sekä jäi ennusteista.
Lisäksi laski näkymiä koko vuodelle sekä liikevaihdon että tuloksen osalta.

Takuuvarma -20% tauluun? No ei kai sitten :exploding_head:

image

23 tykkäystä

image

8 tykkäystä

8$ puhkaistu🥳

37 tykkäystä

Kaipaan niin @PAHVIMUKI sun Hyzon-hehkutuksia! Voi Brutukseni minkä teit… :heart:

30 tykkäystä

Lienee muille selvää, itse vasta ekaa kertaa katselin eri indeksien välisiä eroja.
Lontoon pörssi lienee merkittävästi enemmän kallellaan osingon jakoon kuin kehitykseen vai mikä tuon selvittää?
Syyskuun dippiäkään ei juuri ole.

Näyttökuva 2021-11-17 kello 18.50.26
Näyttökuva 2021-11-17 kello 18.51.11

5 tykkäystä

Kevyt loppukiri :sweat_smile:. Ois pitänyt ostaa isompi potti, vaikken mitään uutista kyllä löytänyt tälle päivälle, muta nää lottolaput kai on tälläsiä :rofl:

7 tykkäystä

Brexitin vaikutus?? Öö

hyz

30 tykkäystä

Anna tappioiden juosta ja katkaise voitot. t sijoittaja-alokas


edit: Jatka @Verneri_Pulkkinen pohdintojasi eri ketjuissa esimerkiksi ne ajatukset ja kysymykset Hyzonin ketjuissa olivat poikaa. :slight_smile: Plugissa osin sun ansiotasi kotiutin reippaasti kivoja voittoja, siinä mulla oli isompi positio toisin kuin tässä Hyzonissa.

39 tykkäystä

Mut PAHVIMUKIhan palas perjantaina Hyzon-rekeen mukaan, on se taas messissä. Tän oston myötä Inderesin Anonyymien Hyzonistien kollektiivinen omistusosuus Hyzonista on varmaan pauttiarallaa 94,58 rossaa.

Täytyski konsolidoida meidän omistukset ja ottaa Hyzonin hallitus sitten haltuun. Sijoittaja-alokas voi vetää strategiset suuntaviivat graafiseen muotoon, on niin uskomatonta silmänkarkkia, notta kelpais esitellä isommillakin foorumeilla.

Ps. Jinxasko joku taas Hyzonin, kolme pinnaa tuli taas niin rivakasti taakkepäin.

Edit: pääsin alokkaan kuvaan!! Jes, kiitos foorumin rembrandtille!! Mun maailma on nyt valmis.

35 tykkäystä

on se vaan kova ja varma suorittaja.

image

31 tykkäystä

Näytön kun kääntää ylösalasin kauppoja tehdessä niin onnistuu todennäköisesti paremmin.

5 tykkäystä

Brutaalia, aivan loistava :joy::joy::grin::joy:

Hyzon 8.12€ Ja market cap vaivaset 2b. Vielä on matkaa eräisiin muihin auton valmistajiin :beers:

24 tykkäystä

Oisko tässä aineksia short squeeseen jo?


Aamukahvia odotellessa

75 tykkäystä

Mistä noita saa?! Mäkin haluun!

21 tykkäystä