Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut - ketju (Osa 1)

Itse olen niin onnellinen kun tänään on eka päivä pitkään aikaan kun tuo huvittava “1 kpl GameStopia” ei ole se ainoa lappu joka vihertää laarissa. Ehkä GME:ssäkin päästään lopulta hankintahinnan tasolle, jopa ylikin? :clown_face:

6 tykkäystä

Kivasti on korjannut kyllä. Perjantain syväkyykystä ostetut lisäykset nousseet jo yli +50% parhaimpien kuponkien osalta :slightly_smiling_face:

18 tykkäystä

pitkästä aikaa hehkuttamisen aihetta niin hehkutetaan

Salkut tänään +14,2%. Hyvin toimi viime viikon tukiostot

image

21 tykkäystä

Hieno suoritus @niko_naakka. Oma salkkuni nousi tänään +9,9% mikä tuntuu viime viikkojen verilöylyjen jälkeen upealta! :sunglasses:
Toki vieläkin salkku huipuista -21%.
Toivon rauhallista ja vakaata nousua jotta jäisi aikaa vielä lisätankkauksille. Tosin en usko että toiveeni toteutuu näiden lappujen kanssa. :laughing:
Liikettä nähdään varmaan pian vielä alaskin mutta uskon että pahin tiputus on toistaiseksi ohi.
Salkun ainut mörnijä tänään Qt mutta toivotaan että sekin saadaan huomenna nousuun. :wink:

8 tykkäystä

Vaikuttaa, että norjalaiset saaneet tarpeekseen pohjalukemista. Tänään mennään!

2 tykkäystä

Ostin VW salkkuun maanantaina että olisi edes jotain rauhallisempaa osaketta vakauttamassa salkkua. Mitähän tapahtuu?

2 tykkäystä

Kyllähän tuokin voi vakautta tuoda, jos muilla salkussa +30% taulussa :upside_down_face:

1 tykkäys
1 tykkäys

Itse meinasin ostaa VOW3 kun oli 140€ paikkeilla. Katselin siinä kurssia taaksepäin ja mietin, että eikai tässä ole mikään muuttunut ja kerkeää mukaan myöhemmin millon vaan jos haluaa. Nyt VW on 3kk +32%. Ei ihan semmoinen nousu mitä odottaa tuollaiselta yhtiöltä. :smiley:

1 tykkäys
1 tykkäys


:rocket: :arrow_heading_down:

GME otti pienen paluun ilmakehään ennen seuraavaa kierrosta… ja taas $262 :smiley:

Auts. Noin 20min ja -40%

Ja kolmatta kertaa tänään jäähyllä

Ja vaihteeksi mennään ylöspäin :grinning:

Solteq on kyllä ihanuus. Liki pörssipelleilyni alusta asti ollut salkussa ja välillä olen tankannut lisää. Q4 rapsan mukaan talous kunnossa jja fyrkkaa jatkamiseen löytyy. Asiakkaista iso osa on jatkuvaa tilausta tekeviä ja näkymät lähitulevaisuudelle ovat hyvät. Ihanuus tämä on <3


Taas mennään <3

2 tykkäystä

Tälleen Harvia omistajana, joka ostin enne korjausliikettä niin ihana nähdä tälläistä nousua taas. Plussan puolella jo ollaan.

10 tykkäystä

Gnus keulittelee pressä ja aika hyvällä vaihdollakin. Eilen levisi huhuja kytkoksestä Robloxiin, mutta tähän ei vissiin mitään pitävää löytynyt. Kartoonissa katseltavana kyllä Roblox videoita. kuun loppuun lupailtu Marvel Studios uutinen on varmaan suurin nostava tekijä.

3 tykkäystä

Valmet puhkaisi 30 euron rajan. Mieluisa asia, matka jatkuu.

4 tykkäystä

Celsiuksen tulos tuli. osaako joku kertoa miksi osake lähti tuosta melkein 30% laskuun?