Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut - ketju (Osa 1)

Tämä, olisi ollut melkoinen velho jos pystyisi arvostamaan tälläisen firman touhun edes 6kk päähän.

Täytyy nyt vaan muistella niitä kommentteja kun ekan kerran pamahti stoppariin ja myytiin pois, hypättiin halvalla mukaan ilman stopparia ja tilanne on entistä pahempi.
Tällä hetkellä tuntuu pirun pahalta HODL mutta nähtäväksi jää mitä tapahtuu vuoteen 2025 mennessä.

Nyt on taas samat fiilikset kun viulunsoittajalla titanic kannella kun pikkubotski törmäs jäävuoreen.

2 tykkäystä

Oi sinä Tokmanni, kaikkien osakkeiden hylkiölappu. :grinning: Ei sinua kukaan kelpuuta, kurssi senkun valuu kohti kaivoa. :rofl:

Mutta ei itselle oikein nyt aukea tuon Tokmannin raahustaminen ollenkaan. No, ostin taas lisää kun jatkuvasti vaan halvemmalla saa, aika näyttää teinkö oikean ratkaisun. :rofl:

22 tykkäystä

Nyt näyttää vahvasti valitettavasti “Fundaboomerit kohtaa bumtsibumit”-kuviolta. :upside_down_face:


EDIT: @Verneri_Pulkkinen ja @Pohjolan_Eka , tässä on part 2.

84 tykkäystä

Joo eipä ole kovin hääviltä näyttänyt taas viikkoihin.
Salkun suurin Plug tänään taas vapaapudotuksessa.

plug

Ja Hyzon on siis toiseksi suurin.

64 tykkäystä

Kyl tää hyzoni on semmonen minkä kanssa ei kannata leikkii :poop:

12 tykkäystä

On tällä muitakin, ei tarvitse olla yksin. PLUG salkusta suurimpana n.30% ja miinusta 35%. Lisätä pitäisi ties monettako kertaa…tai sitten ei

14 tykkäystä

Jenkkien tänään julkistetut joulukuun retail-luvut olivat pettymys ja lisäksi kuluttajaluottamus pudonnut. En kyllä tiennyt, että Tokmannilla liiketoimintaa Jenkkilässä :slight_smile: No, toki tuo inflaatio jyllää joka puolella ja vaikuttaa varmaan Tokmanninkin liiketoimintaan. Mutta kieltämättä aika kovalla kädellä tätä nyt on lyöty jo ennakkoon.

10 tykkäystä

kuva

72 tykkäystä

Perästä tullaan ja kovaa! Ytd. -18,9%, ja kyllä, minäkin hajautin salkkuni Hyzoniiin! Mutta ei huolta, tää on vaan väliaikaista…:smile:

32 tykkäystä

Kyllä mä luulen, että mulla on pohjat: YTD -22,41%. :grimacing:

Edit. Siivosin loput roskat pois OSTilta ja jätin pelkkää Hyzonia. Tää peli pelataan loppuun asti…

56 tykkäystä

Ei tunnu Hyzon pohjia löytävän millään. Kolmas päivä putkeen kun mennään -10% korvilla… mielenkiinnolla odotan millon tää laiva kääntyy ja mistä näitä myyjiä riittää. Luulis jo lappujen kohta loppuvan porukalta

11 tykkäystä

Lappuja on 247 milj. ja viime 2pv vaihto ollut päälle 6 milj. / pv. Ei ihan äkkiä myytävä lopu, vaikka toki ei kaikki laput ole mukana kierrossa.

Shortteja ja tuon perusteella kiitettävästi. Omistan Hyzonia ja saa puolestani mennä mihin suuntaa huvittaa. Palataan tilanteeseen vuosien päästä.

15 tykkäystä

Mitämitä, YTD nyt -13,4%. Luulin, että olen ihan omassa (surkeassa) luokassani.

6 tykkäystä

Niin luulin minäkin, mutta tässähän asiat sujuu näköjään todella hienosti! YTD -10.3%, vaikka Hyzonia ja kaikkea muuta punaista paljon.

10 tykkäystä

Ok, ehkä kirjoitin epäselvästi mitä tarkoitin sentimentti-kommentilla.

Juu, mikä on halpaa ja mikä ei. Ja mihin vertaa, vai voiko edes verrata juuri mihinkään. Hyzonin tapauksessa vertaan Nikolaan ja siinä mielessä pidän Hyzonia paljon laadukkaampana ja halvempana kuin Nikola. Voihan se olla et molemmat ovat aivan ylihinnoiteltuja mut kuten totesit niin vaikea näitä on hinnoitella kun sijoitetaan tulevaisuuteen.

7 tykkäystä

Minulla onkin sitten varsinainen boomer salkku. Vaikka harmittanut Hyzoni sekoilut. Myin eilen heti avaukseen Hyzonit kutosen päälle. Ytd -0.86 Äänestykseen laitoin että ostot taas 4 alta ja siinä pysytään. Vaikka yksi lappunen salkkuun. :+1::grin:

Vai olikohan tuo myynti jo keskiviikkona.

7 tykkäystä

Kurssikäyrän perusteella Hyzon on 100% varma yield trap. Toki osinko vain puuttuu…

Mut jos Hyzonin kurssista lähtee vielä 50%, niin onko silloin firman mcap 500 miljoonaa ja kassassa 500 miljoonaa? :thinking:
Mitä jos Knight ostaakin sit itsensä? :joy:

12 tykkäystä

Toki sijoittaisin mieluummin startuppiin, jonka matka olisi tasaisesti nouseva alusta loppuun. Mutta mistäpä minä sellaisen löydän? Noh, onneksi suurin osa on kiinni indeksissä. Kaapin ovet kiinni ja viikonlopun viettoon :beers:

image

51 tykkäystä

Mietin, mitä kertoo ajasta, jossa elämme, että tällä hetkellä salkkuani kannattelee saksalainen puolustustarviketeollisuus, kanadalaiset kaivokset ja ruotsalaiset uhkapelit.

29 tykkäystä