Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut - ketju (Osa 1)

…tai sitten vain tarpeeksi treidaajia ja botteja seuraa TA-signaaleja ja nyt painellaan taas… :rocket:

3 tykkäystä

AMC +24 tänään. Siellä paukkuu nyt joka toiselta timanttikäsiä, hodlia ja pt 1000-2000 taalaa. Homma on tämän(kin) kanssa nyt mennyt tällaiseksi:

kuva

Kattelinkin perjantaina, että nyt on Kuutti ostohinnoissa ja mietin, että maanantain ostan. No, tulikin menoa niin ei kerennyt kun nyt vasta katsoa pörssiä ja nyt ei enää huvitakaan ehkä laittaa pennosia sinne…

1 tykkäys

Tiedolla kyllä mielenkiintoinen käppyrä tänään. Alkuun hyvää nousua ja sitten 45 minuutissa lähes takaisin lähtöruutuun.

Ehkä instikat jotka ostivat positiot 25,5€ pääomistajan myynneistä ottavat muutaman päivän pidolla pikavoitot ulos?

1 tykkäys

Uuh!! BFT näyttää jyräävän :rocket::v::sunglasses::chart_with_upwards_trend::handshake:

6 tykkäystä

LKCO innostui heimoveljen (Xiaomi) erävoitosta US DoD:tä vastaan ja otti 40+ % pompun avaukseen.

Pientä lämmittelyä sitä varten, että pääsisivät pois listalta kokonaan.

3 tykkäystä

Tämä renkaankierrätyspulju, joka ollut pidempään seurannassa, mutta ikinä tietenkään raaskinut ostaa otti taas pikkupomput:

Environmental Waste International Inc +32% tällä hetkellä taulussa :clap:t2:

2 tykkäystä

Dermtech kiivennyt 12-13%. En löytänyt uutisia joten liekö vain palautumista tuloksen ja Nassen syväkyykystä? @Bansku @Apina anything?

1 tykkäys

Juu ei mitään uutta. Kovaa on heilunta suuntaan jos toiseenkin :sweat_smile:

1 tykkäys

En ole minäkään mitään tietoa löytänyt. Tähän asti nousu on viime viikkojen pudotusten jäljiltä ollut mielestäni aika maltillista (ainakin jos vertaan joihinkin muihin lappuihin jotka niin ikään tippuivat yleisessä likumäessä) joten mietin, että otetaanko tässä nyt vain vimmalla muita kiinni. Sitä, tietääkö joku jotain mitä muut eivät ei varmaan sovi spekuloida :slight_smile:

Juu, lähinnä kysyin onko muilla isompi uutishaavi, kun itse en seuraa esim twitteriä tai somea… Voi mennä uutiset ohi jos eivät Yahoo financen feediin osu. Mutta seuraillaan :+1:

1 tykkäys

Olipa vain jännittävä loppukiri tänään Luokung Technologies:lla. Olin laittanut kevennystoimeksiannon 1.65 kohdalle mutta ei ehtinyt mennä vaikka tuohon kurssiin lopetettiin.

Pari kertaa olen nyt tämän kanssa ”veivannut” mutta pois en ajatellut hypätä - tavoitteenani tänään oli myydä osa ja ostaa takaisin matalammalta jos tuosta laskee. Miten muiden strategia tämän riskilapun kanssa, istutteko käsien päällä piiiitkään vai onko välivaiheen suunnitelmia riskit huomioiden? @Markakorva ja @niko_naakka teillä ainakin lkco salkuissa?

Itse on oikein jaksa uskoa että delistaus toteutuisi mutta minkäänlaista asiantuntijuutta ei minulla tässä tietenkään tukena ole.

1 tykkäys

ei ole minulla ainakaan, eikä koskaan ollutkaan.

On, ns. 4/5 positio, eli piti tänään ostaa vielä viimeinen siivu lisää, mutten ostanut koska kallista :laughing:

Kh on aika korkea, ja hän lappuun pätee peruskuvio: Kun position arvo on 5x hankintahinta, myyn 20 % eli otan omat pois ja jätän loput muhimaan.

Hätää ei ole ja NoN hinnoilla en veivaa.

2 tykkäystä

Ok - ja pahoittelut, sekoitin johonkin toiseen!

Kiitos! Tuo 5X on aika kova vaade kyllä jo. Itselläkin hankintoja tästä kunnon hintahaitarilla, ja tällä hetkellä sen verran iso osa salkusta tässä että ajattelin 3 usd kohdalla, jos sinne päästään, keventää jonkin verran tositarkoituksella, ja loput saa kai sitten jäädä.

Täällä parin prossan siivu vain, eli go big or go broke. Aloitin shoppailun justiinsa alle tasolla alamäestä ja jatkoin vähän alle yhteen saakka. Tänään noustiin pinnalle. Vappuun mennessä nähdään miten kävi :wink:

2 tykkäystä

Ruotsissa viime päivinä mielenkiintoisia raketteja, esim. Mantex ja Mandel, Papilly, Netjobs jne.

Tänään vuorossa ainakin Lifeclean International.

Quutti yrittää taas lähteä Quumatkalle :rocket:

Ja näyttää toimivan tämä oma keventelystrategia - juuri kun pääsin viipaloimasta Tokmannia koska en uskonut että kurssi jaksaisi puskea isommin samalla kun maassa leivotaan uusia liikkumisrajoituksia se vetää blue sky breakoutin ja 20e lähestyy…

(sijoitusvirhe; ei noteerattu ATH luvuista breakoutin mahdollisuutta vaan yritettiin pilkkiä kevennystä mahdollisimman ylhäältä…)

Pitää vastaisuudessakin myydä jotain osakkeita hieman niin että loppupino saa raketin pepun alle heti varttia myöhemmin :smiley:

6 tykkäystä