Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut - ketju (Osa 2)

rip mun rahulit, päivän muutokset, olen nyt virallisesti pitkän aikavälin sijoittaja, uskallan varmaa seuraavaks avata tän näkymän joskus 5 vuoden kuluttua.

(tää on varmaan monelle samannäköinen ja isommalla panoksella mut kun näitä päiviä tulee joka päivä nii kestää palautua varmaan muutama vuosi :D)

atm 842eur miinuksella

15 tykkäystä

Samassa veneessä. Pitkä on odotus tuottoihin, kun keskuspankkielvytyksen sijaan vihreän näkeminen salkussa edellyttäisi näiden lappujen orgaanista kasvuakin :grin:

Luin ensin, että 842meur :smile:

2 tykkäystä

:smiley: pikku miljuunaperinnöt ja all-in betsiä veliosakkeisiin

2 tykkäystä

Kylläpä sitä on taas tarjolla
iso_turska_vuosiluku_1994

30 tykkäystä

Tänään käytiin melkein tuon gapin alareunassa.

4 tykkäystä

Onhan tämä aika järjetön kombo, todellisuus vs. haavekuva.

25 tykkäystä

Täällä on tartuttu parissa kohtaa vähän riskisemällä turbolongilla putoavaan puukkoon kun on aatellut etteihän nyt tästä enää alas mennä. On menty, ja aiemmasta Embracerin myynnistä tulleet voitot on syöty muutamakertaisesti :grimacing::sweat_smile:

14 tykkäystä

Kyl sitä QT mahdollista negaria voi joutuu oottaa tammikuun lopul. Posareista kerrottu aiemmin tammikuu lopul :innocent:

5 tykkäystä

Normipäivää kovempi lasku Investorilla tänään (-4%). CEO siirtyy muihin hommiin.

3 tykkäystä


Vakaata kehitystä. Vielä reilun puolen prosentin puristus ja päästään uudelle tuhatluvulle​:partying_face::champagne:

8 tykkäystä

Lisää haavekuvia löytyy Nesteen konsensusennusteet -sivulta, jossa 15 analyytikon antaman tavoitehinnan keskiarvo on 45,50 euroa. Suurin osa analyyseistä on päivitetty lokakuun aikana. :point_down:

14 tykkäystä

image
Joku jääkiekkovalmentaja taisi joskus sanoa…

“tuus nyt hei ihan ite kertoo”

Jortikka ja Tukion luistimet - YouTube

16 tykkäystä

Huh. Pitkään Huhtamäki rimpuili väistämätöntä vastaan, mutta saatiinhan sekin sieltä ruotuun lopulta. Pilaamasta hienoa värisuoraa.

28 tykkäystä

Mä olen paripäivää ihmetellyt omien salkkujen kehitystä. Kaikki osakkeet omxhki.

Eilen +2% ja tänäänkin vihertää 6/7.

Admicom, Kamux, Talenom, Nokian renkulat, Neste, Revenio ( aamusta takaisin ostettu Mandatum )

16 tykkäystä

Onko tiedossa jonkun analyytikon kommentteja tästä Nobiasta…muistutta ehkä liikaa yhtä toista yhtiötä…

2 tykkäystä

Plugi kävi rikkomassa vuoden alimmat, taisi olla 3:kin vuoden alimmat, mutta missä on Andy…

8 tykkäystä

Nyt tosiaan voi ostaa sitä aikaa itselleen . Kohta pitää ostaa pitkästä aikaa.

1 tykkäys


Kohtahan me päästään ostamaan tätä 3.3x hinnoista taas.

13 tykkäystä

89 tykkäystä

Tässä vielä @OsakeKeisari:n nostot Kempowerin kurssista.

ja Juhan:

18 tykkäystä