Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut - ketju (Osa 2)


Aurinko paistaa ja kaikki hyvin :boom:

34 tykkäystä

Mihin tämä perustuu? Miksi on tasot näkyvissä, jos ne eivät näytä oikein?

Koska jäävuoritoimeksiannot ja botit jotka voivat reagoida heti kun tulee lisää toimeksiantoja. Eivät tarjoustasot enää nykyään toimi läheskään samoin kuin “käsipelin” aikakaudella.

Jos yrittää pilkkiä pienivaihtoisen lapun laidassa sitä viimeistä senttiä-paria usein näkee botin jota voi jopa jonkin matkaa vedättää muuttelemalla hintaa jos kauppoja ei muodostu.

15 tykkäystä

Reveniolla osingon irtoaminen ja 3% nousussa :blush:

8 tykkäystä

F-Securen osinkodippi käänteisenä, itse kun usein seuraan kursseja @ Yahoo tai @ Google, niin siellä osingot huomioidaan päivän kursseissa, joten esim. Nordea on laskenut kirjoitushetkellä -1,67% ja F-Secure +8,33%. Semmonen ero on huomioitu myös että useampi samanaikainen kauppa päättyy Nordnetillä niistä korkeimpaan ja kv:llä alimpaan. Huomioherkkyyteni on tapissa. :face_with_peeking_eye:

Edit: Erityishuomiona SSH:n kurssi lähestyy uhkaavasti keskihintaani eli kyyti on ollut kylmää ja tästä taitaa vielä lisää kylmetä kun ostopuoli on paennut vuorille. On tuo ikisurkimus kuten itsekin. It takes one to know one?

6 tykkäystä


Ompas puolijohteet yllättävän heikkoja tänään. Joko näillä alkaa meno hiipua vahvan alkuvuoden jäljiltä?

Välillä ne laatuarvoyhtiötkin heiluvat. Irtoiko tänään osinko? :thinking:

image
Chips And Dip GIFs | Tenor

88 tykkäystä

Montako päivää peräkkäin se osinko voi irrota? :joy:

46 tykkäystä

Mulle tuli kerran viikossa niin kauan kun niitä oli salkussa. Eiks muille? :disguised_face:

16 tykkäystä

Viime aikoina on tuntunut monikin jenkkifirma jakavan osinkoa omien ostojen sijaan. Monta viikkoa putkeen jopa :wink:

4 tykkäystä

Jee mainetta ja kunniaa :partying_face:

Oikea vastaushan olisi sitten lopulta ollut -9,76 %. Harmittavasti ketään ei osannut vastata oikein :rofl:

3 tykkäystä

Kuinka monta kertaa päivässä voi maksaa osinkoa?

image

:thinking:

46 tykkäystä

Hyzonin kurssikäyrä pitäisi kyllä kehystää ja laittaa seinälle, niin malttaisi olla fomottelematta hypelappuihin.

Olen erittäin tyytyväinen, että oma seikkailuni Hyzonin parissa jäi lyhyeen.

Väistin kyllä melkoisen miinan ottaen huomioon, että minulla taisi parhaillaan olla lappuja noin 30k usd edestä, joiden keskihinta oli noin kymmenkertainen nykyarvoon nähden. Olisin siis tehnyt messevän 27k usd kasan turskaa :sweat_smile:

Kaikki eivät olleet yhtä onnekkaita. Pussukan pitelijöitä on pelkästään Nordnetissä edelleen 1349.

Ps. Viestiä kirjoittaessani mielessäni alkoi jostain syystä soida tämä biisi.

36 tykkäystä

@Verneri_Pulkkinen milloin tulee uusin Hätä-Vartti :pray:

42 tykkäystä

En paljoa tiedä tästä vetyrekkafirmasta. Mikä heidän strategia on yrittää selvitä pystyssä, mutta mielestäni tuo näyttäisi kurssin perusteella menevän nollille paljon isommalla todennäköisyydellä kuin vaikka First Republic Bank. Itse ottaisin rahat ja juoksisin jos olisin omistaja kun ei ajamallakaan varmaan pääsisi etenemään. Toki voihan se olla, että monella menisi kuluja myynnistä enemmän kuin mikä on sijoituksen arvo. Ei siinä tapauksessa sit muuta voisi kuin ottaa ratista kiinni ja suunnata kohti Mariaanien hautaa. Vai onko vielä uskoa että firman saisi käännettyä voitolliseksi?

11 tykkäystä

Jos Muski ottaa tästä koppia ja tuleekin VetyTesla? Sitten se on taas :rocket::rocket::rocket::rocket::rocket:

8 tykkäystä

Reit sijoittajan elämää :smiling_face_with_tear:

18 tykkäystä

Oops.

35 tykkäystä

Vaara ohi Hyzonin palautui tuosta dipist loppuillasta.

image

Ostin aikanani Hyzonia tottaki OST:ille. :cowboy_hat_face:

Kiitos Hyzon 16$ → 3,5$, menetin takiasi vain vuoden päivittäistavarakauppaostosrahani t. Sijoittaja-alokas

Just näin, mussa ei ole ikinä vikaa. Muissa on. :sunglasses:

33 tykkäystä

Mutten omasta syystäni :blush:

4 tykkäystä