Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut - ketju (Osa 2)

Olen kuullut sanonnan “Toivo ei ole strategia”. :thinking:

20 tykkäystä

Tokmanni, vissiin näkymiin ja Dollaristoreen luotetaan. :slight_smile:

image

16 tykkäystä

Telia -2%. Missä on pohja? Tulisko vielä jotain -10-20%…veikkaus…jossain siinä kohtaa ajattelin itse ensimmäisen kerran santsata. Ei toki pitäisi olla kyydissä ollenkaan, mutta minkäs holdaaja itselleen mahtaa.

1 tykkäys

10% osinkotaso nykyisellä Telian kurssilla. Varmaan sitä tullaan leikkaamaan, mutta onpa siinä varaa. Kun vaan yrityksen toiminta muuten paranisi ettei vajoa ihan nolliin.

5 tykkäystä

Tämäkään ei ole salkkuni parhaita päiviä. Scanfil on hyvä yhtiö, mutta onhan tuo osake noussut ihan kiitettävästi viime aikoina, joten ei sitä nyt voi halpana pitää. :slight_smile:

image

Tämä bumtsibumiraketti epäilyttää joitain. :grimacing:
image

5 tykkäystä

Tämä viestini ei vanhentunut kovinkaan hyvin. Kuvittelin, että pahin lasku oli jo takana, mutta lattiaanhan on aina samat 100% matkaa… Tulipahan taas kerran terveellinen opetus :grin:

Positiivista on, että uusi toimari taitaa pistää tuulemaan, joten ehkä noiden kanssa pitää vielä funtsia…

12 tykkäystä

Robotitko siellä on laitettu Tokille töihin, 7% uppista kohta taulussa? Vaihtokaan ei mikään olematon tänään.

4 tykkäystä

11 tykkäystä

Niin mikä tosiaan Tokmannia vaivaa? Ihan vaan Dollarstoren takia? Toki taitaa olla tällaisena aikana, kun luulisi ettei kuluttajakysyntä ole kasvamassa, niin uusilla myymälöillä voi sitten kasvua saada. Paljon lienee kurssissa laskettu sen varaan, että tuo kasvu on myös kannattavaa.
Meni vähän aikaa sitten jo Inderesin tavoitehinnankin yli.
Käyttäytyis niinkuin Pölhölässä kuuluu eikä tuolla lailla singahtelis yläviistoon…

8 tykkäystä

Voisko tämän parempaa ilmoitusta ollakaan? Ath:ssa pyöritään nyt🥳

8 tykkäystä

AMD-hälytyskellot oli taannoin aika jiirissä :pinched_fingers: Helposti korjattu.

Vanha viidakon viisaus ”Qt ei petä koskaan, paitsi silloin kuin minä sitä omistan”

Tämä alkaa olla jo jotain taloudellista itsetuhoisuutta :cry:

32 tykkäystä

Vetypullosta ilmeisesti tiiviste pettänyt. Vaivalla sinne pumpattu kaasu pihisee taas pois.

13 tykkäystä

Tätäkin on ollut salkussa. Harmi ettei ole enää. Päivänousu 1000% olisi ollut kiva näyttää vaimolle.

Minua ei oikeesti harmita, omistajana olosta on jo pari vuotta. Saattaisi kuitenkin olla vaikeuksia pitää mieli viileänä, jos olisi perjantaina laittanut laput laitaan 1,70, ei tästä mitään kuitenkaan tule…

21 tykkäystä

Itselläni oli tätä salkussa reilusti tappiollisena ja monesti olen meinannut hypätä pois kyydistä. Myin puolet avauksessa. Ehkä olis pitänyt myydä kaikki, mutta en minä näitä hommia oikein taida osata.

Tämähän taisi käydä premarketissa +3000%. Jätetään siis loput pitoon, jos sattuisi joskus sinne kipuamaan.

12 tykkäystä

Kait otit kuvakaappauksen itsellesi päivän nousijasta talteen. Voi sitten asetella tavoitteita seuraaville poiminnoille :grin:

10 tykkäystä

Myynti vistagen therapeutics 600 kpl @ 16,2 Usd. Jäi edelleen 1200 kpl odottelemaan että ehdin lukea uutisia :smiling_face_with_three_hearts:. En ehdi vielä lukea mutta otin omat pois ja vähän päälle. Kerrankin “lotto” osui.

13 tykkäystä
13 tykkäystä

Pari päivää lasketeltu putkeen -4% ilman uutisia. Kusetusmarkkinat saatana

24 tykkäystä

Orastavaa nousua Martelassa, ja aika pientä tuo myyntipaine :sweat_smile: joo, toki vain 3 päivää osariin, mikä selittää tän hetken ohuita laitoja. Mut parilla tonnilla saisi kurssiin +20% saman tien :grin:

2 tykkäystä