Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut - ketju (Osa 2)

Rehellinen kysymys, lurahtiko housuun kun näit @Sijoittaja-alokas meemin ja lapun tekemän punaisen kynttilän? :face_with_peeking_eye:

Olen listannut pahimmat mustat joutsenet osakemarkkinoille:

  1. Ydinsota
  2. @Sijoittaja-alokas ostaa juuri sun osaketta
  3. Jenkkien bondimarkkinat krässää

Vetyalan osakkeita on viimeisen parin viikon aikana lyöty aikalailla, mutta nyt näyttäisi sille että norskien vetyosakkeet pitävät pintansa. Plugikin lievästi toipumassa.

12 tykkäystä

Microvast lähdös lentoon… joku ottanut vähä isompaa näkemystä?

1 tykkäys

Ei tainnut puoluekokous tyydyttää Kiinan markkinoita…

image

image

23 tykkäystä

Q2-tuloskaudella salkun kaikki osakkeet laski osaripäivänä järjestään >-10%.

Q3-tuloskausi on alkanut vähän eri merkeissä kun perjantaina Tecnotree veteli sen n. +10% ja ja tänään jatkaa Wulff samoissa merkeissä :partying_face:

Screen Shot 2022-10-24 at 10.03.19

Myyntilaita katosi avauksessa melkein kokonaan :smiley:

EDIT:
Kunhan se alokas ei nyt tule sitten ilmoittamaan että “taidetaan olla menossa samaan suuntaan…” :grimacing:

36 tykkäystä

Pitäiskö mun ostaa tätä piikin päästä? :thinking: :grimacing:
image
@JHeiskanen, miten sun mielestäsi meni mun karhuilut? :thinking:

21 tykkäystä

Sanotaan näin, että sun osumaprosentti on vaikuttava :wink:

12 tykkäystä

@Sijoittaja-alokas Älä huoli, itsekin karhuilin Wulffia pohjalta ja olin väärässä.

5 tykkäystä

Sinchin short squeeze purkautumassa?

2 tykkäystä

BORRilla vahva päivä. Viime viikolla uusittiin Meksikonlahden soppareita kolmelle rigille oikein hyvään 140kusd päivähintaan. Nykyiset ovat arviolta 80-100 väliltä, en ole tarkistanut, näppituntumalla.

Tänään lisäksi Blackrock liputti omistavansa yli 5%, aiempi oli noin 4.5%.

E:siis 5 rigiä kolmeksi vuodeksi

3 tykkäystä

Evli puskee vähennä-suositusta vastaan.

3 tykkäystä

Meillä on vielä pitkä yhteinen tie edessämme. :smiling_face_with_three_hearts:

28 tykkäystä

image

Aika kiva, vielä paljon pahempi kuin mitä Honkkari ja pre-market antoi odottaa. :face_vomiting:

13 tykkäystä

Näyttökuva 2022-10-24 kello 18.29.05

Pitäisi varmaan olla tyytyväinen, että vihreällä ollaan. Mutta näitä lukuja on kiduttava katsella, kun kaikenmaailman teknosudet raketoivat huikeita kymmeniä prosentteja :melting_face:

2 tykkäystä

No nyt on ruman näköistä kaikissa kiinalapussa kyllä :grimacing:

kuva

kuva

Ja lista sen kun jatkuu.

23 tykkäystä

En löytänyt seurantalistaltani enää yhtään Kiina lappua joka ei ole kaikkien aikojen pohjissa juuri nyt. Olivat tosin ”ostohinnoissa” jo vuosi sitten.

17 tykkäystä

No guts, no glory. All in China, whiiiii!

I kid, I kid

…or do I? :grin:

6 tykkäystä

Taas onnistui maagisesti Alokas hyvän tecnotreen nousupäivän torppaamaan :frowning: Pitäisi joku viestien julkaisukielto laittaa päälle nouseviin osakkeisiin. Laskevia saa kommentoida, niin ne kääntyvät nousuun! :money_mouth_face:

5 tykkäystä

Onko joku muu kiinnittänyt jo pidemmän aikaa huomiota miten Voxturin kurssia ohjaillaan 500 - 1000 kpl erillä? Nytkin saatiin pienellä erällä tiputettua takaisin alas. Joskus toki myös toiseen suuntaan.

Edit: jaahas avustanut 5x500 kpl oikeanaikaisilla kaupoilla päivän sisäisesti -9%

7 tykkäystä

No joo, tää pieni nousu ei enää tunnu miltään, kun vertaa miten se raketoi pitkälle päivään. :frowning: No Seppo ja muut saavat olla kiitollisia mun Wulff-karhuiluistani.

image


Surullista on, kun ihan vakavasti ja hartaasti olen karhuillut omien analyysieni jälkeen ja sitten siitä on sitten tullut tahattomasti meemi. :smiley: Olen aikanani härkäilyt LeadDeskin (LD silloin yli 20 euroa) ja Orthexin (O silloin noin 10 euroa) ketjussa.

9 tykkäystä

Pitäisi saada sulle kutsupalvelu. Inderes-krediittejä vaan kehiin, jolla saa Alokkaan valittuun ketjuun karhuilemaan.

6 tykkäystä