@Verneri_Pulkkinen sanoi joskus jotain tämän suuntaista omassa hiukan venähtäneessä vartissaan.
Näin viikinkipäällikkö muistelee
@Verneri_Pulkkinen sanoi joskus jotain tämän suuntaista omassa hiukan venähtäneessä vartissaan.
Näin viikinkipäällikkö muistelee
Ja CapMan miinukselle ennätystuloksesta huolimatta
Tätä en arvannu nukkumaan mennessä. Noh halvemmal hinnal on kivempi ostella lisää ja pysyy osinkotuotto % hyvänä😅
Qt osarin jälkeen −9,64% ja huutokauppaan
Kohta taitaa saada sitä paljon luvattua 35€ quuttia
Rip kuutti
Meta ottaa kohtuullista syväkyykkyä pre-marketissa
minä ja olen turskalla kuten sinäkin mutta ostinsentään 5 pintaan vähän lisää kevennettyäni,… ja tänäänkin…alle 6 eur.
Odottelin jo euron Optomedia, mutta ei, sehän kääntyi varoituksesta plussalle.
Onneksi olen noin 30 eurossa myynyt enemmän pois euroissa LD:tä kuin joilla olen ostanut sitä.
Joo joskus aikoinaan kun tehtiin raketti nousu. Tuli itsekin osa myytyä.
Jännään ses imagotag ja inmode tällä hetkellä.
Olipa mukava tulospäivä, salkusta löytyy isohkolla painolla qt,revenio ja neste😅
Edit: salkku kääntyki parempaan, quutti palautu ja semit rokkaa💪
Tämähän tuntuu jo melkein posaripäivältä Quutin kyydissä. Turinat Quutin Kuolemasta olivat vahvasti ennenakaisia.
Edit: tämä postaushan vanhentuu käsiin. Plussallahan tuo vetikka jo on. Treidaajat olleet tänään varmaan tyytyväisiä…
Amazon …
Amazonia hituksen kurmotetaan.
Ei ihan osunut osari lankulle.
EPS vielä ylitti mutta ennusteet raskaasti alakanttiin ja se ei käy tälle markkinalle.
Tämä taisi vanhentua nopeasti. Valuuttakursseihinhan tuo Rovion näennäisesti hyvä kvartaali perustuu.