Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut - ketju (Osa 2)

Perhanan voxtur, koittaa pilata päivästä toiseen salkun suoritukset… Onneksi on vaunut sen verran pieneksi, että ei estä positiivista.

5 tykkäystä

Ennen loppuhuutokauppaa upottin jo suohon.

9 tykkäystä

Apple keulii 8% oman myyntini jälkeen. En tiennytkään, että minulla on voima liikuttaa S&P 500:sta :rofl:

25 tykkäystä

LeadDeskin kanssa on ollut mielenkiintoinen matka, josta olen toivottavasti oppinut jotain.

Antiin osallistuin ja sitten lisäilin pariin otteeseen, sitten myin päälle 30 eurossa osan pois ja nyt holdailen loppuja. Saa nähdä lisäänkö taas lähiaikoina, mutta se jää nähtäväksi, kun mietin myös Scanfiliä, Quuttia ja Valmettiakin. :slight_smile:

@viljo:kin on pitkään ollut tämän matkassa, välillä ostaen ja myyden. :beers:

image

11 tykkäystä

Itse lähdin Leaddeskiin mukaan vasta reilu viikko sitten. Viime viikolla vielä lisäilin nousuun koska suunta vaikutti hyvälle. Lopettiko iso myyjä myynnit loppuviikosta?

2 tykkäystä

Tässä on analyytikon kommentti:
Q2-tuloksen jälkeen LeadDeskin arvostusta on arviomme mukaan painanut merkittävästi yhtiön kolmanneksi suurimman omistajan (Berenberg Funds, omistus ennen myyntejä 7,7 % osakkeita) aggressiiviset myynnit. Arviomme mukaan omistaja on nyt saanut myytyä noin 43 % osakkeistaan (Lähde: Holdings). Mikäli myynnit odotuksiemme mukaisesti jatkuvat, olisivat ne samalla myyntitahdilla päätöksessä karkeasti tammi-helmikuun vaihteessa. Aggressiiviset myynnit nähdäksemme aiheuttavat osakkeelle mielenkiintoisen erikoistilanteen.

Mutta voi olla, että nuo myynnit ovat menneet odotettua nopeammin. On tässä lyhyessäkin ajassa paljon tapahtunut kurssissa:
image

EDIT:
Tämän unohdin laittaa, mikä löytyy tuosta linkistäkin:
image

8 tykkäystä

Olen useampaan otteeseen täälläkin ihmetellyt Arocellin markkina-arvoa ja osakkeen polkemista.

Narvis on tekstittänyt TJ Anders Hultmanin haastattelun. Käykää lukemassa Arocellin ketjussa.

Antaa erittäin positiivisen ja hyvän kuvan potentiaalista.

Omistan osaketta ja tietenkin haluan nostaa Arocellin näkyvyyttä. Mutta se ei poista sitä tosi asiaa, että yhtiö menee hyvää vauhtia oikeeseen suuntaan.

11 tykkäystä

@Joukkis arocellistä vielä pska maku suussa, kun tuo keissi oli mitä uskomattomin lupa hommien suhteen. Menee varmasti tovi että jengi pääsee yli tuosta surkeasta esityksestä. Allekirjottanut teki 10minuutissa tappiota sen 120k. Iha vaan siks että olivat hakeneet lupaa väärin…

Eiköhän se joskus unohu? :raised_hands:

70 tykkäystä

Itsekin tässä tappiolla, mutta olen ollut niin varma, että kurssin painaminen on ollut niin selkeä ylilyönti, että olen tasaisesti lisännyt omistusta. Tämän olen nähnyt mahdollisuutena, vaikka tietenkin olisi ollut mukavampi jos oltaisiin menty suoraan ylöspäin, ilman hermoja riistävää romahdusta

Nopeasti aika kultaa muistot, kun arvostus nousee.

Incap on mielestäni ollut vastaavassa tilanteessa ja nyt on Hesa parhaita osakkeita, on muitakin …

3 tykkäystä

Piti muuten kommentoida, että on omalla sijoitus uralla jo kuitenkin monta positiota, jossa on ensin lasketeltu ja jo melkein osassa luovutettu, mutta aina jätetty vähän seurantaan, niin sitten onkin varovaiset ostot tuottaneet nätisti tappiot pois ja voittoa tilalle…

Leaddesk vähän ha potti, mutta koitin pitää mielenkiintoa yllä kuitenkin ja odottelin positiivisia signaaleita. Voi olla että 5-7 eur väliltä tehdyt ostot vielä kääntävät suun hymyyn myöhemmin! Ehkä.

Muita tällaisia mm. Enersense alussa duffelia ja sitten pohjilta mukaan ja päälle kympillä ulos), avidly (koronan alussa pois pikku tappiolla ja pohjilta mukaan lisäten).

Jotkut laskevat firmat ei toki koskaan nouse.
Ps. Seuraan vähän ainakin tragikomedia mielessä edelleen Lehtoa (jokunen tonni ollaan tappiolla) nixusta pitäisi varmaan olla myös kiinnostunut?

Solteq? Keväälläkö?

Mielestäni ei kannata heittää kerättyä pohjatietoa hukkaan, vaan Min sivusilmällä vähän seurata.

Edit:innofactor myös.

24 tykkäystä

Aika hurja spreadi Betcossa. Oon katsellut tuota megaphone-kuviota jo jonkin aikaa, ja selvästi sille haetaan nyt jatkoa :sweat_smile:

4 tykkäystä

Menetän kohta järkeni tuon SBB.n kanssa hodlarina. Pitääkö tuota nyt myydä vai ostaa :nauseated_face:

8 tykkäystä

Tätä tahtia kun voxtur jatkaa laskettelua niin vielä ehtisi tehdä possan tuplauksen 1/4 hinnalla alkuperäisestä omistuksesta ennen q3 tuloksia :thinking:

19 tykkäystä

BORR pinkaisi tunnissa +10%, en löytänyt uutisia kilpailijoiltakaan välittömästi. Toki tunthinnat rigeille nousussa, mutta ei se uutinen tullut juuri 1530. hmm

1 tykkäys

Voihan vitura. Onneksi möin kaikki 25000kpl tunti sitten

4 tykkäystä

Hiukan tätä aavistelinkin, kun tein torstaina exitin tästä :laughing: Toki perjantaina tippui melkein -10% myyntihinnasta, mutta jos olisi ollut pokkaa ostaa tänä aamuna takaisin, olisi nyt aika hyvä meno. Mihinköhän saakka squeez nyt jaksaa.

Edit: nyt se lähti ihan lapasesta ja taas halttiin:

Aika hyvä esimerkki kunnon short squeezista.

8 tykkäystä

Optomed nousee hurjasti! :sunglasses:
image
Jee…
image
Aina tulee paha mieli, kun zoomaa graafilla “kauemmaksi”. :frowning:
Aaaahhhhh GIFs - Get the best GIF on GIPHY

13 tykkäystä

@TJT ja @Pohjolan_Eka, me odotamme Sepon kanssa, että Stokka nousee vuoden 2006 tasoille takaisin, niin voimme harkita myyvämme osan pois. Tehdään vielä sen verran hyvät WACCTAESGTAMDCF:t, että on luottavainen mieli.

image

Vähän on vielä matkaa toki.
image

14 tykkäystä

UGE performoi ihan kivasti +37% kuukaudessa ja +17% viikossa. Teknisesti olisi kai ihan mukava, jos tänään suljettaisiin päälle 1,50 CAD

Jenkit aukes 15.30 ku kellot siirrettiin. Bidenilla kans jotain öljysektori sekoilua taas vaihteeksi jos googlettelu kiinnostaa, mutta tosiaan Jenkkien puolella rinnakkaislistauksesta varmaan toi ostopiikki. Kutakuinkin kaikki sektorin lafkat pomppas, mutta osa toisia enemmän.

3 tykkäystä