Tämähän alkaa näyttää vuoden 2020 uusinnalta.
Toiselle tuli hyviä uutisia ja toisella alkoi seuranta.
Faron taas yli 10% ylös ja kuukaudessa 80%. Huhhuh, nyt onneksi tän aamun uutisten jälkeen ei voi sanoa enää että täysin ilman uutisia.
Ja henkilökohtaisella tasolla voi sanoa että onpahan ollut tuskien taival tää vuosi joka rupee tästä onneksi muuttumaan iloksi. Syksyn 2021 tappiot on vielä oma lukunsa, ei puhuta niistä.
Voxtur keräilee vaihteeksi vuoden titteliä. Oma omistus painunut jo pieneksi, mutta hyvin tavoittamassa oman 0,17-,19 cad hinnan.
Mulla on jotain 100k eur voxtur turskaa…
MIkäs tollainen voxtur? ennen kuulutkaan… Vissiin indeksien imussa
Juu voxturit rapiat -70% pakkasella. Keskikurssi 0,72cad joten jos uskoa yhtiöön löytyy, alkaa kohtapuolin hyvä hetki alentaa keskikurssi.
Jos keväällä saadaan Q4 yhteydessä alarekisteri kuntoon on tässä melkoinen ketsuppipullo efekti olemassa. Toki kyytiin ehtii varmasti silloinkin mutta isoimmat tuotothan tehdään kun veri virtaa kadulla
Ostin Voxturia aikanani sellaisen normiposition ja siitä on tullut mun uusi hyzonini. Euromääräisesti laitoin tähän kaksi kertaa enemmän rahaa kuin esim. Hyzoniin ja tappiot prosenteissa samaa luokkaa,
Aikamoista on pulkkamäki Voxturin kanssa, tänään -15 % tauluun. Mielenkiintoista nähdä kyllä että mille tasolle alamäki päättyy. Heilahtaakohan 0,2 cad vielä tällä viikolla rikki?
Perjantaina +20 %, tänään +34 %. RSI jossain Jupiterin korkeudella, ja volume lähes karkeasti 30 kertainen keskiarvoon verrattuna. Huhhuh.
Edelleen saa Arocell:a halvalla, minä en varmaan jotain ymmärrä. En kuitenkaan laidasta tällä kertaa osta, joten laitoin pienen ostotarjouksen 0,522 SEK
Muokattu: piti nostaa tarjousta 0,532, kun näyttäisi karkaavan
Mielenkiintoista nähä, että jatkuuko ralli tänään Pre-Marketissa jo melki 100k ja 3kk keskiarvo päivävaihdossa 619k
Vety firmat vaan jatkaa punaista polkua…
Olikos jotain erityistä uutista?
Toki onhan noi muutkin teknot jenkeissä pulkkamäessä.
Taantumaa… näkyy öljyfutuuritkin -4% taulussa.
Käytännössä kaikki bondeja myöten punaisella.
Kukaan ei uskalla hehkuttaa V- sanaa, ettei ala taas loppuillasta …tuttamaan.
Puhut varmaan Visasta, eikös? Harmi homma joo, näyttäs olevan pari pinnaa miinuksella.
EDIT:
HUH: