Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut - ketju (Osa 2)

4 tykkäystä

Samalle kysymykselle etsin myös vastausta :smile:

2 tykkäystä

Jollain ei ollut muuta tekemistä tänään niin osti huvikseen ylös?

4 tykkäystä

Vähäinen vaihto ja suuri hajonta ostajien ja myyjien välillä. Tällä hetkellä et pystyisi (jos pörssi olisi auki) myymään tuohon hintaan.

2 tykkäystä

Noh. Parilla sadalla osakkeella ei normaalitilanteessa ja -balanssissa nosteta osakekurssia. Myyjät vaan loppu alta kasin hintaan :slight_smile:

1 tykkäys

Aspocompin ATH yli 230 eur :raised_hands::money_mouth_face:

2 tykkäystä

Tänään arvolaatuosakkeiden nousupäivä:
image
Quality GIFs - Get the best GIF on GIPHY

24 tykkäystä

voxtu

Siis ostiko se Padma tätä jo? Vai tuliko Indeltä osta-suositus?

78 tykkäystä

Ilmeisesti veromyynnit on nyt saatu tehtyä loppuun joten on luonnollisesti aloitettu vero-ostot.

11 tykkäystä

Ootko sä helmikuussa myynyt lappuja itsellesi🤔.

5 tykkäystä

Vuosituhannenvaihde olikin hullua aikaa, monella vanhalla jäärällä ATH on kuin toisesta maailmasta mutta monet noistakin ylittää Nexstim, jonka ATH on about 715 euroa loka-marraskuulta 2015 (Lähde: Nordnet). :flushed:

Nexstim on ollut kuitenkin minulle oikeinkin tuottoisa osake prosenteissa mutta euroissa paljon maltillisemmin kun noiden >1000%:n tuotoissa yksikköhinta oli niin pieni ja muistan aikanaan kun mielenkiinnosta tutkin suurimpien omistajien listausta, huomasin yllätykseksi löytäneeni sieltä itseni (sijalla 49) silloin vain vajaan 9K:n panoksella. Nexstim on ollut hyvä minulle, vaikka vieläkin parempaa olisi ollut tarjolla mutta erittäin hyvä näinkin. :gift_heart:

Edit: Toukokuussa 2020 ostin annista 384 000 kpl @ 0,006 eur yksikköhinnalla.
On siinä siis skaalaa kerrakseen: 715 —> 0,6 eur reilussa viidessä vuodessa (2015-2020)

2nd Edit: @KalleH tarkkana ja korjasin tuon ATL:n oikein. Kiitokset tarkkaavaisuudesta Kallelle :clap:

5 tykkäystä

Splitti korjattuna pohja hinta on kuitenkin vain hieman alle yhden euron. On siinä silti skaalaa mutta ei nyt sentään kryptoskaalaa.

5 tykkäystä

Vielä on Voxtuurilla vähän tekemistä :smiley:

37 tykkäystä

Mutta saako tuulettaa kun edes joku erä on vihreällä?

16 tykkäystä

Luulen, että Voxturin hehkuttamisessa tässä vaiheessa voi olla myös pieni ripaus ironiaa mukana :smirk:

40 tykkäystä

Sopii ainakin siihen “Lets f***ing GOOO”-meemiin :grimacing:

Itse palasin rattaille 0,37 kohdalla, joten eilen oli juhlapäivä kun pääsi takaisin omilleen :grin:

16 tykkäystä

Mulla on osunu Voxturin kanssa ostot huippuihin ja pohjiin :smiley: Tällä hetkellä ollaan kokonaisuudessaan jo plussalla :muscle:

Odottavan aika oli pitkä kalastellessa pohjia, toivottavasti osui kerralla oikeaan.

24 tykkäystä

Itse olen säännöllisen epäsäännöllisesti lisäillyt hyviin uutisiin jo toukokuusta 2021 alkaen enkä myynyt vielä kertaakaan. Plussalle pääsy vielä kaukana, mutta on tässä vielä malttia odottaa muutama vuosi ja target on paljon ylempänä kuin 100% nykyisestä kursista. On kyllä tähän pariin vuoteen mahtunut jos jonkinmoista tapahtumaa ja käännettä. Ei tule tylsää tämän lapun kanssa. :smiley:

26 tykkäystä

Aika maukas startti vuoteen pölhölässä, top 4 painaa jo yli +40% kyytiä.

25 tykkäystä

Taas on hyvä päivä ostaa ruotsalaisia osakkeita.
image

Kuinkahan paljon tämä vielä halpuu.

11 tykkäystä