Osake lähestyy sen terminaaliarvoa (nollaa), tarvitaan Puolan Markku apuun pumppaamaan!
Warranttien rivi vihreällä salkussa
Ja vielä BigBear.ai osakkeen YTD tähän päivään asti
Osake valuu, kunnes tulee informaatiota, joka antaa kurssille noususysäyksen. Ne jotka luottavat firmaan, odottavat rauhallisin mielin. Pikavoiton tavoittelijat voisivat vaikka myydä osakkeensa. Eiköhän ostajia löydy.
Puolan markku saattaa olla Puolassa kouluttamassa Ukrainalaisia päättäjiä ostamaan Saksalaisia vetyLeopardeja, ei kerkee ny pumppausviteoita laitella.
Olen Hyzoniveteraani sekä nykyinen Voxturin uhri.
Veljekset käyvät yhtä matkaa yhdessä aina rinnakkain.
Orocossa mukava päivävaihto ja vähän plussan puolella, noinkohan se tuosta lähtisi hitaasti kiipeämään kohti taivaita kun PEA lähestyy?
Viikon lopulla saattaa Hyzon ottaa hiukan keulaa alas, jos odotettuja kvarttaalirapsoja ei taaskaan tule
Vetikö MIND tänään tosiaan vaivaisella 1800 lapun vaihdolla melkein -30% alas? Vai onko markkinadatalähteeni vain vajavaista? Nappasi muuten osittain pilkkiin ja tuli saatua viisi (5) kappaletta näitä lisää tasolta 0.576usd.
Järkeilin tätä tankkaillessa että pudotus oli niin jyrkkä että yksikin hyvä uutinen nostaa kurssia tuntuvasti. Tästä varmaankin on kyse. Saa nähdä valahtaako tilinpäätöksen jälkeen entisiin lukemiin vai jatkuuko nousu. Jos saadaan toinenkin hyvä uutinen (eli käytännössä tieto siitä että firma on tehnyt kauppoja) uskon hinnan puhkaisevan vitosen nopeasti.
Taivas varjele, ja minä vielä avasin aikoinani ketjun Semleristä. Sori siitä, sanos poliitikko.
EDIT:
Meanwhile at speaking of:
Tämä voxtur kyllä jaksaa lentää raketin lailla. Taitaa olla tehty Idässä.
Juu uutisia odotellessa suunta on selvä. -26,88% sitten viime viikon maanantain. Retail on kyydissä ja voidaan mennä toiseen suuntaan.
Mahtaakohan stopata ennen 0,2 cad
Hei hei hei!
YIT -5% ilman uutisia? Mistä nyt tuulee?
Kepler leikannut reduceen, tp 2.5
Kiitos! Siinäpä se syy sitten olikin
Täytyy huomioda varauksin, että salkkuni ikisurkimus, Glaston, on pari viime päivää ollut hyvässä vireessä (considering…) kun Glaston-laivan tähystäjäkin jo huutaa: Euro näkyvissä! Torstaina sitten back to basics?
Tällä vauhdilla taitaa Modulight puhkaista vitosen ilman uutisiakin? => aika kova vaihto muutenkin…
Huomioin myös Eltelin pirteän menon viime viikot
Tämä keissi ei mennyt minulta kuin Ahvenanmaalla kun aloitin Eltel-ostot hieman alle kahdessakympissä (SEK) ja alentelin keskihintaa useamman kerran (kädet veressä) ja lopulta katkesin kymppiin. Kurssi jatkoi putoamista aina tuonne 6,30 tienoolle ja olin tyytyväinen etten ollut katkennut vasta tuolla mutta nostin yhtä kaikki suolaiset 7K (EUR) turskaa tästä toukokuun alussa 2022. Kurssi on tänäänkin yli 10 pinnan nousussa ja kirjoitushetkellä kurssi pörrää 11,60 kruunun tienoolla.
Tässä voisi olla vielä hyvä paikka hypätä kyytiin, itsellä ei enää kuvetta käytettävissä kun paluu Suomeen esissä ja elinkustannusten huikea nousu tilauksessa.
Witted tullut nyt alas listautumishinnasta yli 30 %. Enää voi pudota maksimissaan 100 % .
Kaikki voi tippua 100%. Kuitenkin on kannattavaa toimintaa (ei lasketa listautumiskuluja). Oikaistu liikevoitto 0,3M€ ja rahaa on kassassa. Harvemmin mikään firma joka tekee edes vähän voittoa ja jolla on kassassa rahaa, menee konkurssiin. Se on jopa aika hieno saavutus jos tippuu 100% nykymenolla. Ostaisin kyllä pää märkänä lisää jos saisi 99% alella nykyhintaan
Mun pörssin track recordilla asia on varmaankin päin vastoin . Mä ostan pää märkänä vasta kun on noussut 99 %