Meno jatkuu Intrumilla toistaiseksi ylöspäin. Onneksi olkoon sulle lisäyksestä.
Minä menen polttamaan oman sijoitusstrategia-kirjani.
Tarjoot sitten kahvit joskus kerjäläiselle, se voin olla minä kun en lisännyt!
Meno jatkuu Intrumilla toistaiseksi ylöspäin. Onneksi olkoon sulle lisäyksestä.
Minä menen polttamaan oman sijoitusstrategia-kirjani.
Tarjoot sitten kahvit joskus kerjäläiselle, se voin olla minä kun en lisännyt!
H&M hymyilyttää tänään. Kannatti ostaa sotarytinässä 112 sekillä. Osingotkin on napattu välissä.
PetroTal julkisti tälle vuodelle 10 % osakekannan takaisinoston ja eilisen päätöskurssilla 13 % osingon. Kurssi ennakoi jo Lontoossa. Hyvältähän tämä tuntuu. Ettei nyt vaan kävis mitään…
Intrum on parin päivän aikana vetänyt hurjat nousut - omiin silmiin ei ole osunut mitään erityistä uutista. Ostin tuurilla aloitusposition alta 100sek osinkokiimassa ja useampi +5% päivä perään.
Tänään irtosi Konecranesilta osinko ja loppupäivästä kurssi on pari prosenttia plussan puolella. Luulin ettei ilmaisia lounaita ole olemassa.
Vähän rajoilla että kuuluuko tänne vai meemeihin, mutta oli pakko tehdä kun kävin katsomassa miltä se rivi näyttää salkussa…
Näiden veljesten meiningit pitää katsoa säännöllisesti, tosin vetyrekkayhtiötä en ole omistanut pitkään aikaan. Näissä osakkeissa on aina kivasti vauhtia suuntaan taikka toiseen, toistaiseksi meno alaspäin on ollut kovempaa.
Vahva avaus Nassella, mutta alas… käyt kaupassa ja +6% lappuset salkussa ovatkin jo pian -3% vauhdissa
Esim. Tämä helmi, -2,21% menossa jo.
Ja juuri siihen mihin pitikin
Ja tietenkään en mainitse asiasta enää viikon kuluttua kun hinta laskee taas ostohinnan alle
Puuilon eilinen osari kelpasi markkinalle ja niin näyttää kelpaavan myös päivitetyt raportit yhtiöstä. Ilo omistaa Puuiloa
Tämä on meille ilon, onnen ja valon päivä!
Aijuu, en omistakaan enää Harviaa. No Teknopuuta ja Quuttia kyllä.
TT melkein +5%. Tulin vain tarkistamaan, ostiko Padma?
Padma ostaa Q2 aikana… suotta vilkuilet vielä
Harkitsin muistaakseni 27.3.-28.3., että otanko Morjensta pöytään -osaketta salkkuuni, mutta sit otinkin Nordeaa. Kurssi näköjään reagoi jo ajatuksiini, tosin vähän viiveellä.
EDIT: WhatsApp-keskusteluista selviää, että taisin harkita tätä jo 11.3. alkaen aika vakavasti ja isoimmat pohdinnat olivat viime viikonloppuna.
Kiitos että päädyit sijoittamaan toisaalle.
Itse ostelin tyytyväisenä lisää alekorista kun pankkikriisit pukkasivat tuossa päälle tovin sitten ja hyvin osui.
Ilmoitathan kuitenkin ystävällisesti ennen kuin hyppäät mukaan osakkeen kyytiin. Siinä kohtaa on nimittäin minulle sopiva paikka irrottautua osakkeesta, kun vauva.fi täyttyy suosituksista ja Alokaskin hyppää kyytiin.