Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut - ketju (Osa 2)

Vapaapäivä. Tuijotellaan ajan kuluksi tuota vuoron perään kevätauringon kanssa. Kumpiko loistaa kirkkaammin ja ennen kaikkea sitä, että ylittyykö maaginen 30€:n raja ennen torstai aamua?

Ainut mikä harmittaa on se, ettei mulla ole ollut tilillä hilloa enempää joilla ostella enempää. Hyvä että edes jonkin verran.

3 tykkäystä

Kuuden tonnin raketti tipahti melkeen jo takasi asemalle.

2 tykkäystä

Toki näin että pienellä vaihdolla tuolla oltiin, vähän piti ketjuun saada jotain uutta Voxturin, Kempowerin ja Tecnopuun sekaan.

3 tykkäystä

Saadaanko -40% vielä tälle päivää. On hurjaa

19 tykkäystä

50 sentin alle, ymmärtääkö Alokas, mitä hän omistaa. :grimacing:
image

28 tykkäystä

image

Illemmalla sitten -60 % punalappua?

41 tykkäystä

Incapin rotkohyppy ei tule yllärinä. Kun yksi asiakas on aivan järjettömällä prosentilla ja vielä annetaan negari kun odotetaan isoa kasvua niin tonttiin tullaan.

4 tykkäystä

HARVIA, repikää siitä… ja nousuvaraa riittää…

12 tykkäystä


On kyllä ollut mielenkiintonen päivä näin Tecnopuun omistajana. Saas nähä miten päivä päättyy.

E: Oma positio 10.15 +11% klo 11.45 -7% ja nyt aikalailla nollilla

8 tykkäystä

Zaptecilla ollut väkevä vuosi tähän saakka🤞

19 tykkäystä

Erikoisen näköinen tilanne. Myyjiä ei ole, ostajia on ja ostotarjouksissa järkyttävä, lähes euron ero.

Mitäs tämmönen tilanne tarkoittaa? Pienen vaihdon osakkeen normipäivä, vai kui?

1 tykkäys

Incap paukuttaa mukavaa -45% laskua tälle päivälle. Onko ylireagointia vai onko joku viisaampi tehnyt vielä mitään laskelmia mikä olisi kohtuullinen taso tällä hetkellä vai lasketaanko koko loppu vuosi pulkkamäkeä?

E: Eipä siinä kauaa mennytkään kun incap ketjuun ilmeistyi ekat hyvät laskelmat

7 tykkäystä

Nyt, kun foorumisuosikki Incap on teurastettu, voivat arvon foorumiveljet hypätä mukaan tähän junaan:

Screenshot 2023-04-18 at 17.45.53

Loppuun taas virallinen BETCO biisi:

6 tykkäystä

Mulle ei meinaa enää upota nämä sammakkomeemit. Onko niillä joku oikeakin sisältö?
Nykyisellä kurssit näyttää lähinnä
”When you own Stocka, you get 2€ stocks”

Vastaavasti Nokia:
”When you own Nokia, you get 4,5€ stocks”


24 tykkäystä

Kempin ATH meni rikki, mutta 30€:n maaginen raja jäi 0,12€:n päähän. Kova on arvostus ja ihmiset on hulluja kun lähes kolmeakymppiä maksavat.

Ja ihan muuten ja ajankuluksi tuota rajaa kyttäilen :slightly_smiling_face: Ylittyy tai alittuu, niin en ite henk.koht. tee yhtään mitään, muuta kuin ihmettelen.

3 tykkäystä

Plugi tripla-bottomissa. Jos puhkaisee niin kyl mä jo shorttaan.

6 tykkäystä

On tämä aika paljon noussut siitä, kun minä myin kaikki. :sunglasses: :cowboy_hat_face:
image
Very-unfair GIFs - Get the best GIF on GIPHY

39 tykkäystä


desc triangle - bullit yrittää puolustaa…

9 tykkäystä

Netflix afterissa :cold_face:

image

Yrittää tosin nousta takaisin kuopasta

4 tykkäystä

Sillä tavalla!:star_struck:


canada-day-john-oliver

24 tykkäystä