Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut - ketju (Osa 2)

Kyllä tässä nyt jokseenkin petetty olo on Nordean suhteen. Taitaa tulla tänään paikka tankata lisää.

13 tykkäystä

Miksi Nordean kurssi laskee voimakkaasti, vaikka tulos fantastinen?

16 tykkäystä

Aamulla hymyilytti, nyt suorastaan naurattaa. Uskomatonta logiikkaa markkinoilla😅 No eipä tämä haittaa kun ajatuksena holdailla pidempään.

17 tykkäystä

Mikäs nyt Uponorilla kun on -12,3%? Uusia uutisia? Onneksi omani jo möin.

Menin katsomaan, montako prosenttia EVO ja Norppa nousussa avaukseen. Pelkkää punaista! Markkinat rikki, vaadin palautusta.

31 tykkäystä

Otetaan nyt sitten tänään vain kahvit ilman konjakkia Nordean kanssa. Ehtii tässä ryypätä myöhemminkin :smiley:

13 tykkäystä

Itkin aamulla, että sinnekkö se Nordean juna puksuttaa horisonttiin. Noh, ei puksuttanut. Lisäilyn paikkaa :partying_face:

9 tykkäystä

Eikös se torpannut eilen ostotarjouksen.

2 tykkäystä

Jaha.

Kyllä mä Nokian kanssa oon tottunu näihin päättömiin fysiikanlakeja rikkoviin avauksiin, mutta että Nordeakin. Onko se tuo NO -alku vai mikä tässä mättää?

27 tykkäystä

Jos olisin viinamäen miehiä niin päivän Möet vaihtuisi Gambiaan juuri nyt. EI näitä pörssiliikkuja voi ymmärtää, ei järjellä eikä tunteella. No Nordealla bisnes luistaa ja tulevaisuus valoisa vaikka kurssi vähän kyykkääkin. Varmaan jenkeissä päätetty, että First republic bank kaatuu niin se on Kriisi nyt ja Nordea perkele, niin sehän alkaa samoilla kirjaimilla kuin Nokia joka laskee aina, aina löytyy syitä myydä.

Parempi varmaan laittaa salkku kesälomalla ASAP.

Aamiaiselle->

E: Muistatteko joskus varhaishistoriassa (tyyliin viikkon sitten) kun Stora Enso kertoi että tulos laskee vähintään 50% niin kurssi veti intraday nollille :smiley: hyviä aikoja.

31 tykkäystä

Pörsänmäellä katsotaan eteenpäin.
Nordean tulos liian hyvää ollakseen totta.
Muualla ei uskota hyvän kestävän?

11 tykkäystä

Joo-o Evo -4% hyvään tulokseen ja viimeksi pehmeeseen tulokseen muistaakseni joku +8%. En pistä enää pennin jeniä osakkeisiin ikinä, jatkossa vain rahastoja :money_mouth_face:

6 tykkäystä

Tämä poiminta meni ainakin Vernerillä nappiin. On menoa ja meininkiä :rocket::rocket::rocket::man_dancing::dancer::clinking_glasses::smile: @Verneri_Pulkkinen

5 tykkäystä


Viljon salkussa sentään joku toimii. Ses imagotag!

24,5 aloitin aikanaan ostot, mutta ne on jo venkslattu.

8 tykkäystä

Pepe Wilberg -Ath

*Kun silmäni mä auki saan ja ATH:n näen päivittäin *
Niin lämpimänä vasten oot sä minun pörssissäin
Siihen mä jään, sä tuot niin hiljaa kätes kädellein
Sanot: “Kultasein, älä myy, tahdon olla sinun vain”

Screenshot_20230427_103350_OP-mobile

(Ja tiedän edelleenkin. Suppiksen laulut voi loppua kuin seinään minä hetkenä hyvänsä :grin:)

Edit: Jaahas. Taas laulattaa. Oli viestiä kirjoittaessa pompsahtanut 33€

6 tykkäystä

image
Hiljaa hyvä tulee

16 tykkäystä

Siitä se lähtee. Lähden varaamaan meille Nordean omistajille pöytää Kämpistä!

31 tykkäystä

Cargoteciä ja Norppaa löytyy salkusta, hieman kyllä yllätti että Cargo +12% aamuun :smiley:

Eiköhän se päivän mittaan tai huomenna laskettele vähän alaspäin.

1 tykkäys

Voit sitten vissiinkin perua sen varauksen.

12 tykkäystä

Varaus peruttu ja työhakemus mäkkäriin täytetty…

54 tykkäystä