Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut - ketju (Osa 2)

Epätietoinen kysyy miten lisäillä, jos ei ole entisiä omistuksia :thinking:

23 tykkäystä

Osta 1 ja lisäile :rofl:, mutta neppailijalle kysmys, mikä on Pölhölä ja jos se on Suomi, niin ketkä sen ovat saaneet aikaan ja oletko yksi heistä?

3 tykkäystä

Ei voi edes pappa-Orioniin luottaa. Ostohetkellä suunnilleen -20% taulussa YTD, mutta eipä mitään, siitä on tultu alas vielä 15% lisää.

Nokia myös näitä, joilla tuntuu suunta olevan vain alaspäin tai ihan max. vaakatasoon. Aika hyvin olen pysytellyt erossa, mitä nyt 2020 on näköjään tullut tehtyä pieni osto. Sekään osakeomistus ei ole generoinut euroakaan voittoa.

3 tykkäystä

Teoriassa, jos omistusten määrä on 0 kpl, jokainen osto on lisäys määrällisesti.

Meemi Suomen markkinoille kun muualla mennään ylös ja täällä alas.

Väärät toimialat epäsuotuisalla painolla indekseissä väärässä paikassa väärään aikaan.

Olen.

13 tykkäystä

WithSecure jo -11%. Ihan ansaitusti jatketaan alaviistoon tuon käsittämättömän nopean negarista palautumisen jälkeen.

7 tykkäystä

Kovasti on alamäkeä, monelta sektorilta

Jos olis rahnaa vielä tilillä ylimäärästä ni olisihan se mukava ostella, ainakin omalta kohdilta, pikkusen halvemmalla. Jos olis rahhaa

Mut heti kun tullooppi rahaa niin katsellaanpa uudelleen

Ei kai ne muutama punanen “pakkaspäivä” mieltä murra. Olkeehan vahvoja ja luottakaa markkinatalouteen​:sweat_smile::sweat_smile:

8 tykkäystä

Alkaa näköjään olla kohta ostokelit. :slightly_smiling_face:

20 tykkäystä

Joo, ilman “vety” voisi tänään(kin) alkaa, siis harmittamaan… :cold_face:
Beginner kieriskelee tällä hetkellä :+1:

3 tykkäystä

Ainakin voi ostaa lisää ja sitten tehdä lisää turskaa :upside_down_face:

3 tykkäystä

En tiedä minäkään miten lisätä. Minulla löytyy vain osta ja myy -napit.

5 tykkäystä


Tartteekoha näitä tänne hehkuttaa kun alkaa oleen jo niin peruskauraa :wink:

20 tykkäystä

Hyzon saavutti juuri sen tason, jossa dumppasin alamäessä osan pois. Ei niitä nyt enää takaisin ostaakaan kannata, vitun kriisit ja kusetusmarkkinat…

Jos näitä 20% nousupäiviä riittää jatkossakin yhtä tiuhaan kuin viime aikoina, olen omillani suunnilleen parissa viikossa

26 tykkäystä

Jostain syystä Nordnet värjäsi massiiviset ostoni keltaisilla palloilla.

47 tykkäystä

Lottopalloja selvästi

52 tykkäystä

Niissä oli numerot kohdillaan.

Vetylaput vetää ihan hyvää settiä. Mikä on hyvä juttu, sillä viimeiset 18kk on ollut yhtä kivaa kuin polveen poralla poraaminen näiden kanssa.

22 tykkäystä

Ihan hyvä tilanne -kokonaisuutena, Hyzon keulii Nikolan edestä ja vähän ylikin :+1:, ja Plugin nousu koettaa tarttua Bloomiinkin… :ok_hand:

image

Koko salkku jatkaa vielä isosti kohti koillista, mutta eiköhän niitä rekyyripäiviäkin vielä tule vastaan :face_with_peeking_eye:
image

25 tykkäystä

En ollutkaan huomannut, että thyssenkrupp iposi jo Nuceran irti. Kai siitä joku tiedote joskus tuli, mutten muistanut. Kivasti sekin näköjään on noussut viikossa 15%.

Ehkä ajattelin, että thyssenkruppin omistajille olisi infottu suoraan asiasta, mutta eihän maailma niin toimi.

2 tykkäystä

Tuli tiedote, itse luin sen Kauppalehdestä…

1 tykkäys

En ole varma että linkitinkö sen IPOn tänne. Ainakin minun piti.

Toki asenne oli minulla silloin se, että vihkoonhan se menee ja nyt on väärä aika tulla vedyllä pörssiin. Äkkiä tilanteet muuttuu. :clown_face:

Hyvin kyllä on taival alkanut.

3 tykkäystä

On tämä paha rasti, peesatako Pekkaa vai odottaako milloin taas 400 taalaa :joy: Onneksi on niin ohut nippu tätä, ettei merkitystä.

10 tykkäystä