Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut - ketju (Osa 2)

Incap ja Pukk ei petä koskaan. Onneks ei ookkaan tätä, kuin 36% salkusta :rocket:

5 tykkäystä

Sama on kyllä täälläkin. Ostaa vaan suuria arvoyhtiöitä ylilyövistä laskuista niin hyvin menee… eiku…
Nokia, Neste, Sampo, Fortum, Citycon, Tieto
Kaikki -10-15% lisää alas vaikka ostin jo halventuneena.

Hienosti menee pitkään holdiin esim. Neste kun ei ollut varaa ostaa pohjilta lisää ja kh on varmaan 37-38.

9 tykkäystä

Pieni vaihtoinen lappu muutenkin, mutta nyt on kyllä hurjat vaihdot 4 tunnin 30 minuutin aikana. Muutenkin laidat usein 3-4% erolla.

7 tykkäystä

No keväällä petti aika pahastikin, mutta ei nyt siitä sen enempää :wink:

2 tykkäystä

Pukkin asiakkaat petti koska makro petti, firma itsessään ei ole antanut valittamisen aihetta. No, ei taikonut heti korvaavia asiakkaita paikkaamaan…

5 tykkäystä

Minäkin haluan vähän myhäillä tyytyväisenä ja valikoiden, niin mukavaa, että salkussa on kaspi kz, jos katsoo että sitä sai osteltua 40 kieppeistä ja uwmc (ennen osaria) noussut keskihankinta hinnasta 4 dollaria 6,5 dollariin, samoin inmode ja perion kohtuullisia menestyksiä.

Ei mainita isommin talenom, voxtur jne… Varmaan nuo yllä olevatkin kohta taas laskee. Pääsalkku oli eilisen sululla +18% mikä ihan mukava tuotto%

12 tykkäystä

Koitappa uudelleen…ei lohduttanut yhtään :sweat_smile:

5 tykkäystä

Venttiilit väännetty kiinni väärillä momenteilla joka aiheutti h2 vuodon, ja toisessa tapauksessa new flyerin bussi roihahti jossa oli puruksen tankit. Tosin syttymissyytä ei tiedetä ja tutkinta kesken. Reaktio noihin näkyy yllä.

Ai v@tun norjalaiset. Käy kalliiksi mun lompakolle tällainen paskalaatu. Kusetusmarkkinat ja kriisit saatana. Kohta varmaan ufot tulee ja kertoo kuinka hyvä juttu kommunismi on ollen viimeinen niskalaukas mun sijoitteluille.

22 tykkäystä

Naulan kanttaan, *itun kommunistit voitti ja vapaa kapitalismi is dööd. Prove me wrong. :sweat_smile:

2 tykkäystä

Olikos se pankkikriisi nyt täysin pois jenkeistä ja kovalla rallattelulla mennään ylös?

Kiitos vain @Verneri_Pulkkinen tämän pankin tuomisesta ilmi, itse ostelin (liian aikaisin tosin) ja vielä hodlataan. Mites muut?

13 tykkäystä

Hyppään myös tpic:n kyytiin tänään.

1 tykkäys

Pahoittelut nollapostauksesta, mutta on pakko kiittää totaalirepeämisen aiheuttamasta naurunpurskahduksesta :joy:

3 tykkäystä

Mutta kaikessa ankeudessa hienoa on, että Intelin kanssa on vähän valoa näkyvissä tunnelin päässä muutenkin kuin hyvän Q2-tuloksen suhteen. Noh, kaksi vuotta olen omistanut ja seurannut markkinoiden epäuskoa, itse kuitenkin vakuuttuneena uudesta tulemisesta, että kerrankin näin. Josko $35 taso olisi nyt uusi pohja (ilman harmaita joutsenia)?

Vähän jopa pettynyt ellei nouse yli +5% tänään.

1 tykkäys

Itellä tätä vain vähä mutta kovaa on ollut nousu!

Myös tätä löytyy, vähän jo hirvittää, milloin korjataan alaspäin.

Edit: INBK jo 22,54$

1 tykkäys

Ostin tota ihan syvimmistä pohjista, mutta luovuin näemmä liian aikaisin. Oli tyhmä kauppa minulta, sillä panos oli liian pieni joka tapauksessa muuhun kuin pitkään pitoon. Tulin sitten pian arvioineeksi, että tämä ei voi jatkaa nousua ja heitin pois. Pieni voitto, mutta ihme kikkailua minulta tuon lapun kanssa.

1 tykkäys

Puolan Markku näyttää kyllä todella väsyneeltä uusimmissa videoissa. Hieman ihmetyttää, koska ainakin omaan silmään Voxturin kurssin pohja on löytynyt ja pahin lasku jo takanapäin :face_with_raised_eyebrow:


Ennen Voxturia:

Voxturin jälkeen:

:frowning:

97 tykkäystä

Aha, tämäpä hyvä uutinen. Lienee aikaa ostaa hupipositio tätä roskaa salkunperälle mädäntymään ja toivoa 100X baggeria.

Pauli Äyräs toimi vastaavana katalyyttina Tesla ostokselle ja… loppu on historiaa.

En mä nyt oikeesti osta tälläistä pskaa. Joku roti sentään

20 tykkäystä

IMG_1943
”It’s so over”

18 tykkäystä

Onko maailman pörssit plussan puolella sitten kun Eurooppa lähtee viikonlopun viettoon?

Satanen pitkästä aikaa rikki:
image

Tunnelma varovaisen optimistinen:

19 tykkäystä