Surgical Science Sweden AB (SUS) on tänään julkaissut mielestäni ihan hyvän osarin ja kurssi laskee lähes -20%
Mistähän syystä moinen reaktio
Surgical Science Sweden AB (SUS) on tänään julkaissut mielestäni ihan hyvän osarin ja kurssi laskee lähes -20%
Mistähän syystä moinen reaktio
@Spitz Arvostuskertoimet… edelleen aivan uskomattoman korkealla tasolla
Romahdus oli shorttirapsa, kvartaalirapsa oli ilmeisesti shorttirapsan maalailemaan kuvaan varsin positiivinen, ja olihan tuolla tällainen:
Mut joo, aika sekavaa on keskustelu tuon osakkeen ympärillä, en itse ajatellut koskea näillä hinnoilla.
Pelkästään hyvät osarit eivät riitä enää tässä markkinassa korkeiden kerrointen kasvuyhtiöillä.
Esim. Nvidia veti eilen järisyttävän kovan osarin ja osakkeen kurssi on tällä hetkellä vain +3%
Huomennahan sitte yhdistetään APE:n kanssa, ja selvinnee? että onko siellä naked shortteja vai ei.
Hieman yllättäen nvidia-ralli ei jaksa kannatella enää AMD:tä eikä SMCi:tä. No höh. AMD jo -5% taulussa.
Helsinki se taas kyntää muun maailman mukana. On tämä kyllä surkuhupaisaa touhua.
Nyt alkaa olla jo jälki semmosta että tästä kun kun tyhjentäisi salkun niin ei tarttis lopunikään maksaa enää veroja. Tai ainakaan 5 vuoteen
Mulla sama tilanne. Aattelin että noin 5 vuotta voi mennä kun tappiot kiinne. Mutta otan ne vielä.
Ja kun minä taas aattelin että 5 vuotta on verovähennyksissä luovutustappiot
Ok itse realisoin vähitellen ettei vanhene. Toki käännekin ylös voi olla nopeaa kun vaan joskus alkaa.
Ei ole ihme, että pörssi ja kasvuyhtiöt kääntyi laskuun.
Nyt varmaan saa noita vetylappuja jo alempaa, pitäisi vain valita mitä niistä ottaa…huh huh…
Kerkeshän tässä jo innostua kun kaksi vihreää päivää pitkästä aikaa joskos se tästä vähän kääntyisi ja tänään onkin taas prosentti pakkasella ja nekin pyyhitty pois😃
Olenkohan missannut jonkun uutisen kun tänään heti jenkkilähdöstä kaikki kaadetaan laitaan. Jenkkien työttömyysluvut joo tulivat mutta ne olivat aika lähellä ennusteita…
Ihan kuin olisi ollut eilen joku kuolleen kissan pomppu frontaten NVIDIAn osaria, sitten osari oli kova, todella kova ja… sitten kaikki painelevat kohti ovia, koska…?
Viisaat ja raharikkaat aina sanovat, että osta halvalla, myy kalliilla.
Elikkä viimeiset, tai itseasiassa “ensimmäiset puoltoista vuotta” olen vahingossa ostanut kalliilla.
Halvan hinnan markkinat, kunhan ne kohtapuoliin aukeavat, nähtävästi kestää sen hetken ajan.
Säästetyt ja varastetut rahat täytyy laittaa heti poikimaan ja maltilla pari vuotta odotella uutta mahista.
Jackson Hall Symbosium käynnissä, jäseniltä tulee toinen toistaan karhuisempia viestejä. Instikat myy huomisen Powellin puheen alla. Tässä oma 5cent aiheeseen.