Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut - ketju (Osa 2)

Sen verran iso lasku Hexatronicilla, että joku tietää jotain. Onkos kukaan löytänyt tälle selitystä?

6 tykkäystä

Kantsi tätä odottaa! TELIA noussut viikossa melekee 8% ja kuukaudessa 12%! Tämä enää -39;98%. Huonoin sijoitukseni toistaiseksi mut odotellaan ja nautitaan osingoista.

12 tykkäystä

Taitaa alkaa Pölhölässä ja naapurissa pohjat lähestymään, kun sepe jää taakse.


4 tykkäystä

Melekosta :face_with_spiral_eyes:

Taidan lähteä takas Norjaan oikean Turskan pyyntiin :thinking:. Sillä sentään voi täyttää vatsaa, tästä turskasta tulee vaan entistä nälkäisemmäksi :grimacing:

Kovasti yritin puolustaa keskihintaa, vaan nyt täytyi nostaa kädet ylös, ei oo valuuttaa enää heittää lisää tähän kaivoon :astonished:

Nyt strategia helpottui. Ei tarvi enää kuin istua pulkkamäessä mukana :sweat_smile:

Siinäpä salkun tilanne tämänpäiväisen löylytyksen jälkeen, toki päivää vielä jälelläkin… :face_with_peeking_eye:

image

16 tykkäystä

Sveduilla on kaavion kurssihistoriikissä 2/10 punaista kun pölhölässä 3/10 vihreetä :upside_down_face:

“Kaikki on vinksin vonksin
Tai ainakin heikun keikun.”

4 tykkäystä

Onko nuo tuotot ns. korjatuilla keskihinnan alennuksilla saavutettu? Jos ei, niin melko maltillisia vielä.

1 tykkäys

Ei tätä laskua pysäytä oikeasti enää kuin se että itse tyhjää salkun. Kurssit ampaisisivat siitä hetkestä viitasuhen lailla kohti koilista, eivätkä taakseen katsoisi. Nyt tämä vaan tuntuu ihan loputtomalta liu’ulta kohti pohjaa.

35 tykkäystä

Keskihinnat on tulleet alemmas isolla määrällä tukiostoja. Aina kun mennyt selvästi alle edellisen hankintaerän hinnan, olen heittänyt seuraavan erän sisään ostoon. Itse asiassa salkun arvo on tuplannut tukiostojen myötä. Kokonaisuus olisi varmaan nyt vähintään sen 30% miinuksella, jos olisin vain istunut käsien päällä. :roll_eyes:

4 tykkäystä

Täälläkin moni seurannut Starbreezeä ja Payday3 julkistusta, mutta harva taitaa seurata Digital Brosia (505 Games), joka omistaa ~21% Starbreezestä.

Listattu italian pörssiin ja kovaahan tämäkin tullut alas.
Tänään laskua -12% ja YTD komea -45%.

image

7 tykkäystä

Juurikin niin. Kerran kokeiltu ja sai jäädä viimeiseksi kokeiluksi. Täysi mahdottomuus tietää milloin kurssi tekee voltin ja yhtäkkiä ollaankin eri tilanteessa. Siispä istutaan kyydissä, lähellä pohjia liikutaan kuitenkin mielestäni…

image

image

29 tykkäystä

Fed: Emme nosta ohjauskorkoa.
Jenkkilän kymppivuotinen: Hold my beer ja uudet 15 vuoden ATH:t

image

7 tykkäystä

Optomed…huoh… Olin joskus vähän huolissani siitä, miten isolla painolla sitä on Suomi-salkussani. Tätä menoa epäkohta korjaantuu ihan itsestään :unamused: Noh, tässä kohtaa ei tietenkään peräännytä vaan katsotaan kärsivällisesti kortti loppuun asti.

kuva

22 tykkäystä

Huomasin kanssa tänään. Ihan uskomaton homma

wow-omg

6 tykkäystä

Onnittelut omistajille.

4 tykkäystä

Taitaa olla marginaalista väestöä, jotka ovat puhelinkiskassa voitolla.

1v saldo, kun on edelleen -36%
2v -43%
5v -49%
Koko historia jostain 2002 alkaen, mitä mun app saa näytettyä -43%

Onnittelut tosiaan :upside_down_face: no on se sentään jotain lantteja maksanut osinkoina, vaikka velalla senkin viime aikoina tehnyt.

Edit: kyse Teliasta, jos ei selvinyt

8 tykkäystä

image
Tästä, kun lähtee Jenkkiläkin korjaamaan, niin sit sattuu kyllä Juhaa leukaan Suomessa. :laughing:

12 tykkäystä

Plugi plugsuttaa alaspäin muiden mukana. Päivän päätös 7.60, ja vuoden alimpaan matkaa enää 0.21.

Merkillepantavaa mielestäni on kuitenkin se, että ollaan vasta pitkän aikavälin laskevan kanavan puolivälissä. Alareuna on about 5.50 ja yläreuna 10.20.

Että en hötkyilisi.

5 tykkäystä

Vietnamissa taas vaihteeksi oksennetaan…

3 tykkäystä

Helsingin osingotkin huomioiva yleisindeksi viimeisen vuoden ajalta 0,00%.

Onko tämä sitä mörnimistä?

24 tykkäystä