Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut - ketju (Osa 2)

Ainakin Nordnetillä 3€ kulu edellyttää melko paljon tapahtumia ja siten kertyy kuluja yhteensä kuitenkin.
Itse olen täyttänyt kaupankäyntivaatimusta pitämällä yhdessä pikkulapussa ostoja ja myyntejä laidoilla, voittoa hiukan aina kun kauppa toteutuu, voitot kuittaa 3€ kulun reilusti ja tule samalla vaadittava kauppamäärä täyteen että pysyy 3€ kaupankäyntikulu. Eli 3€ tason ylläpitäminen ei maksa lisää.

2 tykkäystä

Varmasti näinkin. Sopimuskohtainen myös. Myös salkun koko vaikuttaa + neuvottelut päälle. Minulla se on 3 € /kerta, toistaiseksi, eikä ole kiinni kaupankäyntimääristä. Onhan tuo vielä aika paljon. Jos olisi kalliimpi, pitäisi alkaa selvittämään kilpailevia palveluntarjoajia. Mutta se on taas oma keskustelu ja sille on omakin paikka tällä foorumilla joten ei siitä sen enempää :sweat_smile:

Tämän saitin aiheeseen liittyen:

Sen siitä saa, kun ahneus saa vallan ja ei pysy sijoitussuunnitelmassa. Sijoitussuunnitelmasta poiketen tuli hankittua aikoinaan tuota Wallboxia, “kun kerran halvalla sai” :nerd_face: Tämä ei vety-yhtiö oli eilen ainoa joka teki lisäturskaa (Wallbox), vaikka sitäkin olin tukiostanut viikolla ja keskihintaakin saanut alemmaksi ja oli painunut jo reippaastikin alle kaikkien aikojen pohjien -vaan ei siinä näytä pohjia löytyvän ollenkaan :roll_eyes:. Tämä saa nyt turskaantua salkussa omillaan, pitää uskoa vähemmälläkin että löytyy tuottavampiakin kohteita. Kyllä se tämäkin vielä jossain vaiheessa korjaa ylös näiltä tasoilta, mutta löytyy juuri tällä hetkellä järkevämpiäkin kohteita mihin laittaa kiinni… :face_with_spiral_eyes:

image

Nyt on mietinnässä tuo analyytikkojen hakkaama NEL, joko siihen tohtisi uudestaan koskea. Nousi eilen viimeisestä kanveesista 4%…? :thinking:

2 tykkäystä

Aasiassa kunnon syväkyykkyä.

6 tykkäystä

Nikkei jotain -1,7% ja viimeiseltä kuukaudelta -1%. En pitäisi edes kyykkynä

Edit. Kirjoitusvirheet

7 tykkäystä

Neste vaihteeksi ainakin oman salkun ja seurantalistan laskukärjessä. -10% viikkoon posarista huolimatta.

7 tykkäystä

Eikös neste ole tänään nousussa, jos jaettiin 0,51+0,25 osinkoa ja kurssi alle 50 senttiä laskussa? Toki noin muuten laskussa, mutta siihen varmaan vaikuttaa Singaporen vaikeudet.

Piti muuten hetki tavata tuota ilmoitusta, että miten paljon sitä osinkoa tuleekaan.

8 tykkäystä

Jokunen sijoittaja lienee katsonut Alan Wake 2n ennakkojutut ja hypejuna taitaa olla nytkähtänyt liikenteeseen…

image

Viikon pulkkamäet pyyhitty pois.

19 tykkäystä

No juu aivan näinhän se menikin mä jotenkin luulin et irtoaa huomenna.

2 tykkäystä

image
Toistaiseks päivän kovin laskija. :smiley:

Onneksi laatuarvoyhtiö Lifa suorittaa!
Im So Angry GIFs | Tenor

10 tykkäystä

Nikkei tosiaan sukeltaa pahasti.

7 tykkäystä

Onneksi tuli Remedyn 20e tasoilta tankkailujen sijaan lisäiltyä erinäköisiä Embracerin longeja :sweat_smile: t. Embracer -17% viikossa alas, longit sitäkin enemmän. :sweat_smile:

15 tykkäystä

@Mikko_Makinen ihmettelee… :point_down:

6 tykkäystä

Suuren suuret onnittelut kaikille Lifa Airin omistajille, pelureille ja treidaajille. 160% nousu kuukaudessa! Hyvin mahdollista, että suunta alaspäinkin voi olla yhtä rajua.

Olen ite yrittänyt välillä leikkiä pelimiestä ja kikkailla näiden senttiosakkeiden kanssa, mutta ketuiksihan se on mennyt joka kerta :laughing:

13 tykkäystä

Nyt Remedy lähtenyt sen verran miehekkäästi keulimaan että onkos esim. ruotsinmaalla joku analyytikonpuolikas mennyt pistämään peukkua ylös vai mistäs nyt tuulee…

image

10 tykkäystä

Kauppalehti ainakin uutisoi, että Alan Wake 2:sta ylistetään pelialan lehdissä.

11 tykkäystä

Kesko, monen sijoittajan sekä analyytikon suosikki, osakkeen käänne vain antaa odottaa.
Vaikea tätä osakkeen valumista on enää perustella, ei tuloksen teko lopu vaikka rakentaminen on hyytynyt.

6 tykkäystä

Ah, tämä selittää

15 tykkäystä

Puuh nyt ne osti sen Remedyn jo halttiin asti… +15% taulussa ja kahvipaussi :smiley:

image

12 tykkäystä

Jotain erityistä syytä Wärtsilän puolukkapäivälle…? :face_with_monocle:

10 tykkäystä

Samaa minä ihmettelen. Vastatkaa viisaammat🤔