Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut - ketju (Osa 2)

Sitten Juha Varis on nostanut esille Fortumin. :slight_smile:

6 tykkäystä

Hamasin brutaali hyökkäys ja teurastus. Puolustus-/sotateollisuusosakkeet reagoi. Kova on maailma. Mun ajattelutavan mukaan on vain hyvä, että näiden kurssit nousivat. Länsimaiden puolustusta vahvistetaan, ettei tämän kaltaiset terroristi-elukat pääse rikkomaan meidän elämäämme.

Saab +9%
Lockheed Martin +8%
Rheinmetall +7%

(Ettei kukaan ymmärtäisi väärin, niin olen kertonut kantani sotateollisuuteen sijoittamiseen liittyen Saabin että Lähi-idän ketjuissa.)

4 tykkäystä

Hyvin on Nokian ero kasvanut Erkkiin

Noksu 5pv -5,25%
Erkki 5pv +0,58%

Itsellä oli sääntö älä koskaan enää koske Nokiaan ja niin se vaan siellä taas on pölyttymässä.

Hallitus puhuu arvontuottamisesta omistajille ja itse koitan löytää Nokia - Suomi - Nokia sanakirjaa. Löytyy varmaan kohdasta printataan osakkeita palkollisille, kyllä ne omistajat ymmärtää 20v päästä.

11 tykkäystä

kuva

Vuosi 2024 on Nokian vuosi. Ehkä :lying_face:

9 tykkäystä
2 tykkäystä

Jenkeissä vihertää kivasti, ehkä tarttuu pölhöläänkin tai sit avataan nousuun ja sulaa taas loppua kohden kun Alokas hehkuttaa?? :grinning: :grinning:

12 tykkäystä

44 tykkäystä

Vielä alkupäivästä näytti salkun kannalta unelmien päivältä ja loppupäivästä päivä tuntui… antiunelmapäivältä.
Fck GIFs - Get the best GIF on GIPHY

Fifaxin lasku oli ihan maltillista Duelliin nähde:

image
Fish-fail GIFs - Get the best GIF on GIPHY

7 tykkäystä


Eikö Fortum ollutkaan menossa konkurssiin?:star_struck::star_struck:

28 tykkäystä

Missä tarjoilllaan Forza-kakkukahvit? :partying_face:

16 tykkäystä

Ihan näpsäkkä avaus. Kaikki 15 riviä vihreänä.

Edit: Tulee (melkein) lokakuu 2021 mieleen. Paitsi, että salkku alkaa olla boomer osastoa.

11 tykkäystä

SSH:lla uusi 3y low eikä ostopuolella enää kuin muutama eksynyt, liekö sitten SSH:n taru päättymässä kun tämä ei enää ketään kiinnosta? :poop:

Minä olen yrittänyt tämän kanssa pitkään mutta nyt on aika nostaa kädet ylös :flushed:

4 tykkäystä

Kylläpä ne näköjään Enentoa rankaisee melko voimakkaasti näinkin pienestä varoituksesta huolimatta

2 tykkäystä

Alkoiko maailmanloppu juuri?

34 tykkäystä

Nokia +4,38% nousussa juuri nyt. Eilen ostettu turbolong +158% nousussa. Ihan kelpo sijoituskohde on tuo Nokia ainakin minun mielestä :grin:

32 tykkäystä

Minusta tuntuu, että markkinat ylireagoivat… vai olenko väärässä (taas)? Tosi laaja kysymys.

image

2 tykkäystä

Onko tämä se hetki kun pitäisi laittaa internet kiinni ja olla vaan tyytyväinen?

Päivän %-muutos so far:

Oh no!
image

19 tykkäystä

Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo…

Äkkiä salkku tyhjäksi. Sitten takaisin kun tiedetään mitä tällä kertaa hehkutettiin. :upside_down_face:

25 tykkäystä

Angry GIFs | Tenor

image
Mun salkkuni on kaukana tästä, punaistakin näkyy.

Onneksi Fortum nousee ja nousee.

image

17 tykkäystä

Eli shorttia Fortumiin kaksin käsin, ok :smiley:

(ei sijoitussuositus, älä ota vakavasti, mutta silti… :cold_sweat: )

5 tykkäystä