Tekoälyfirma maasta johon ei saa viedä enää laskentarautaa jolla tehdä tekoälyä?
Tänään taas tämmönen päivä, enkä ainakaan itse nähnyt mitään uutisia. Tällaista vakaata kiinteistösijoittamista.
tossa mainitsinkin että taisin hieman hätiköidyn päätöksen tehdä ostaessani, oikeestaa vaa jenkkiläisten analyytikoiden osto suosituksien perusteella sekä juuri sen takia että kyseinen firma on yksi maailman isoimmista AI/ internet yrityksistä. empä tollastakaa tienny että laskentaraudan vienti on kielletty kyseiseen maahan, kai tän jonkulaiseen sijoitus virheeseen voi laskea mutta eipä ollu kokonaiskuvasta vitunkaa hajua kun osta nappia painoin😁
Powellin puhe sai kurssit syöksymään alas
Se on aina sama tarina - jos JPow puhuu, kurssit hyppii edestakaisin kuin säikky aropupu.
Aina kun Powell puhuu niin kurssit laskee
Semmonen kutina että tämä reunapörssin laskettelukausi on vain alkusoittoa Jenkkien seuraavalle laskettelulle. Silti parempia ostopaikkoja kuin hetki sitten!
Yhtiöltä kohtalainen tulos ja kurssi jopa nousee. Pitää hehkutella ennenkuin romahtaa kuitenkin tuo kurssi kohta, kun markkinat huomaavat, että minun salkussa on vihertävä rivi.
Mikan ajatuksia Kempoweriinkin liittyen:
Kempower 10min sit +4%, ja nyt -5%. Voi olla rumaa menoa seuraavat viikot.
Kyllä tässä hieman sellainen olo tulee, että jonkinlaista loppuromahdusta kusetusmarkkinat Hesalle suunnittelevat . Käydäänkö korkkaamassa ihan koronapohjatkin (enää vain -25% lasku
)
- iso laskupäivä putkeen, mikäli sulkee näille lukemille.
Myös Nokia on todella syvältä… enää alle 17Mrd pulju… Cama!
Johan tuota eilen sai useamman % halvemmalla.
Korjasin typon, ole hyvä.
Onneks on defensiivinen salkku Eilen yli 2%+
Tuntuu että monet kotimaan ”kasvuyhtiöt” ei enää jaksa laskea ( Talenom, Admicom, Revenio, Kamux, Nokian renkaat ). Voiko viimeistä luonnehtia kasvuyhtiöksi?
Joo Nokia-ketjun nimen voisi vaihtaa… @Sijoittaja-alokas
Nokia, onko tästä sijoituskohteeksi?
En väheksy Nokian tekemisiä, mutta toimiala on sikavaikea, tuotekehitys on kallista ja tulosten realisoituminen rahaksi on vaikeaa…
Korjasitko muuten syvällä → syvältä omaan viestiisi?
Vai onkohan minulle annettu kunnon godmode -oikeudet
Voiko joku kertoa miks tuo kempower rommaa noin pahasti? Kuumottelee pitäiskö ostaa halvalla lisää vai myydä omistukset.