Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut - ketju (Osa 2)

sori ku sanon tän, mut harvialle tulos toine vihree päivä putkee. to the moon :rocket:

7 tykkäystä

Qt on kyllä viimeaikoina ollut hämmentävän hyljeksitty. Indeksit vihertää ja jenkkilän saas etf näyttää tältä päivän päätteeksi, niin voisi kuvitella että vihreää tolppaa olisi myös kuutilla.


Noh, ei pelkoa.

14 tykkäystä

Kaikki pitää vetää överiksi. Kyllä QT veti toiseen päätyynkin aika pahasti, 178€/kpl. No, ainakin itse näen tämän hyvänä paikkana pikkuhiljaa nousta takaisin junaan.

26 tykkäystä

Jaksaiskohan tänään punnertaa 30taalan läpi? 3 kerta toden sanoo?

Edit: lähellä huidellaan mutta ei mee läpi, pitäiskö huolestua :thinking:

12 tykkäystä

Tämä ei varsinaisesti kauhistelua ole, mutta huvittavaa nähdä miten osto- ja myyntisuunta kääntyy Tecnotreessä ulkkiksien ja nonneroiden kesken. Ensin ulkit myyvät paljon ja kurssi niiaa, ja sitten yks kaks mennään taas puolelle, ja nonnero myy, koska ei kunnon nousua tarjottu alkuviikosta. Todennäköisesti jos ja kun noustaan, niin sitten ostellaan onnellisena kalliimmalla nouseviin kursseihin. Rakettiemojit on tosin toistaiseksi pistetty naftaliiniin. On tätä jännä seurata. Toisaalta ärsyttää, koska itse on tähän niin usein syyllistynyt.

2 tykkäystä

Nyt tämä Harvia näyttää liian hyvältä.
Ei Herra Isä +4% sovi tähän.
Pitkäänkö Osta-efekti kestää…?

11 tykkäystä

Klo 16.30 asti, kun sitten tarvitaan taas fomo rahaa jenkkilään :smile:

12 tykkäystä

Kunnes Indeksit tarjoavat ensimmäisen yskäisyn että yleistason ralli on hyytymässä, sitten kaikki veivaaja-Nonnerot keräävät pikavoitot ja jäävät odottelemaan taas pilkkien…

6 tykkäystä

Niin nyt muuten saa Sammon osakeella Qt:n tilalle, noin about !
Näin se maailma ja Wahlroos vaan ihmeellisiä.
Jokohan se @Mirko_Sampo_IR vaihta Qt:n leiriin…?

Maistuu :slightly_smiling_face:

6 tykkäystä

Perttu_Hamalainen

1 pv

HS
0,580 59% 5 päivää

1 tykkäys

Ei maistu QuuTti porukalle vaikka muuten aika viiskauttaviis meno.

4 tykkäystä

image
Öljyssä liikettä…

3 tykkäystä

92 tykkäystä

Voisitko @Sijoittaja-alokas sipaista kunnolla dipistä? Voisin harkita Qt:ta ensi kuussa n. 40e pinnasta. Kiitos!

26 tykkäystä

Minä harkitsen vasta jos 25e pääsisin ostelemaan.

7 tykkäystä

Mäkin pysyn poissa paitsi jos laskee sinne 23-25e kieppeille eikä tule negatiivisia tai erityisen positiivisia signaaleita. Positiiviset tietenkin nostaisi houkutusta ottaa aiemmin. Kyllähän tuo noin 30% vuotuinen liikevaihdon kasvu kivalta kuulostaa, mutta sen pitäisi jatkua aika kauan, että nykyinen hinta on mulle tarpeeksi houkutteleva. Epävarmat ajat kuitenkin tiedossa maailmalla. Ei se varmastikaan noin alas tule vajoamaan eli jäädään asemalle ruikuttamaan.

Edit: Toinen putoava puukko eli Harvia on mun valinta näistä alppihiihtäjistä. Kova on meno alaspäin vaikkakin Harvia pienen pompun otti. Saa nähdä lentääkö laskija hyppyristä naamalleen ja kierii koko matkan alas asti. Toivottavasti laskijan täytyy lykkiä sauvoilla lisää vauhtia ylöspäin.

3 tykkäystä

Uijui, koskahan viimeksi on koko portfolio ollut +2 % päivän lopussa. Nyt suunta on vahvasti kohti sitä :slight_smile:

Ja ette ikinä arvaa mikä on PennyMacin jälkeen heti kakkosena nostamassa salkkua…

(pitää oikein kaivaa yksi kuva tätä historiallista hetkeä varten :smiley: )

Kas näin:

(eli Hyzon, jos ei gangs entinen toimari ole ennestään tuttu :smiley: )

23 tykkäystä

ACRE/NYMT jos pitäis veikkaa:thinking:

Näin se Sampo paineli ohi Qt:n !
image

34 tykkäystä