Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut - ketju (Osa 1)

Olisiko esim. Oolannin pankki, mutta sitä ei lasketa, koska pankkien tunnuslukujen salatiede on tuntematon. Kun pörssikurssit tulevat pian alas, niin alkaa löytyä sinullekin. :smile:

Koronamontussakin tuommoinen olisi ollut jo ylihintaa…ja siitä ei loppujen lopuksi ole kuin n.18kk :upside_down_face:

3 tykkäystä

No mutta ei ollakaan enää koronamontussa minkä piti lopettaa koko maailma kerheitolla vaan nyt ollaan sen äärellä että koko talous romahtaa hetkellä millä hyvänsä jolloin ei ole enää mitään väliä mitä lappuja sinulla salkusta löytyy. Sen jälkeen vaan lähinnä taistellaan että kenelle ruokaa riittää seuraavaksi kahdeksi viikoksi

Joten itse ostelen kuitenkin osakkeita ihan hyvillä mielin tästäkin eteenpäin. :grinning:

14 tykkäystä

Eipä ole kummoista vastusta edessä, pieni tönäisy piisaisi yli 10% nousuun.

Mielestäni tämä ”virhearviointi” Harvialla ei ole niin kohtalokas, kun ehkä monilla muilla firmoilla. Pidemmällä aikavälillä nuo hinnat on vielä halpoja, mutta pikavoittoa nyt ei heti saanut. Kyllä täältä vielä noustaan :harviaraketti:

7 tykkäystä

Mikäs muuten eilen Orocoa pompautti, onko korvanappiin kantautunut mitään tietoa? Katoin, että äkillisesti pompsahti vajaa 10% ja pelästyin jo, että joko kaivaustuloksia tuli julki, mutta ei onneksi vielä :sweat_smile:

4 tykkäystä

Oroco on ainakin paikalla Discoveries Mining Conferencessä 5-7.10.2021 Mexicossa, twitterin mukaan ainakin sponsorin roolissa. Voi tuoda osakkeelle vähän positiivista pöhinää ensi viikolla? Voihan siellä olla ostajiakin paikalla :thinking:

11 tykkäystä

Joo, kuin myös. Ostanutkin olen. Privanetin jälkeen en löydä kurssitasoa mistään, valitettavasti.

Modulightin merkinnän jälkeen olen odotellut hyvää tankkauspaikkaa, mutta näyttää siltä että hetki sitten on ollut aina se paras aika :sweat_smile:

Ehkä tässä pitää niellä ylpeys ja tankata näihin hintoihin.

7 tykkäystä

Jokohan kohta alkaisi olemaan latu auki OmniCarilla? :smiley: Vai onko kaikki myyntitoimarit otettu pois syyskuun lukuja odotellessa ettei ainakaan heti lähde laput taskusta?

3 tykkäystä

kuva

Alkaa jo olemaan tapana, että pölhex on heti maanantaiaamuna (tai oikeastaan minä vain aamuna:) vapaapudotuksessa. Ei ole ollut kyllä vahvaa meno tuolta elokuun puolestavälistä alkaen.

11 tykkäystä

Paljonkohan tässä on Nordean osinkodippiä? Nousijat ja laskijat ovat jotakuinkin tasoissa.

1 tykkäys

Omx Helsinki GI on vaan -0.23%. Joten, paljon.

4 tykkäystä

Onpa mukava olla kyydissä ja ja unohtaa maailman murheet.

13 tykkäystä

Ai hitto, unohtui koko Nordean osingon irtoaminen. Joo sehän selittää, miksi oltiin heti startissa äkisti -0,99%. Eli iso vaikutus kyllä.

1 tykkäys

Mikäs muukaan siellä ajaa junaa alas jyrkänteeltä kuin vanha kunnon Embracer. En ymmärrä.

22 tykkäystä

Tää olikin hauska, vaikka splitistä johtuukin :slight_smile:

4 tykkäystä

Mua ei kyllä yhtään naurata, kun lasku ei meinaa millään pysähtyä. Yleensä spliteissä käy toisin, mut tämä on näitä viikatemiehen osakkeita.

5 tykkäystä

Klassikko kuvaa hyvin allekirjoittaneen fiilistä Embracerin omistajana joka on ostanut aina lisää putoavaa puukkoa. :sweat_smile:

3 tykkäystä

Joo ei siinä mitään hauskaa ole, itse vähän kytännyt josko hyppäis kyytiin mut pulkka tuntuu jatkuvan, tarvii trendin kääntymistä odotella.

Kerran FOMOilin vähän jenkkibiotechiin ja sil oli aika hyvä pulkka alla, tekivät reverse splitin alamäkeen niin sehän lakkas olemasta suorastaan sen lapun arvo :joy: