Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut (Osa 3)

:thinking:
image


Viikon hottikset :star_struck: :stuck_out_tongue:


Luksusmerkit ovat tulleet alas (jo aiemmin ketjussa useampaan kertaan todettua) ja sitten myös H&M.

4 tykkäystä

Vieläkö joku hodlaa tätä? Apinaosakkeesta ei ole näkynyt kovinkaan paljon keskustelua viime aikoina, mutta kurssi tullut viimeisen 12kk aikana alas kunnioitettavat 90% ja kun huomioidaan Hollywoodin lakkojen vaikutus tuleviin julkaisuihin, niin tästä vuodesta ei tule elokuvateattereille yhtään parempi.

image

10 tykkäystä

amc

Niin, no… saatiin ihan kelpo määrä bagholdereita taas.

7 tykkäystä

Kyllä tämä pieniä ajatuksia herättää. t. hesulin pörden osakepoimija

18 tykkäystä

Yhdessä olen vielä mukana ja muutamassa olin jollain tapaa mukana. No plussaa ei ole mistään tullut. :cowboy_hat_face:

17 tykkäystä

Kai sulla joku jenkki-indeksi jauhaa? @Sijoittaja-alokas

1 tykkäys

Antoiko Tieto Negatiivisen tulosvaroituksen vai purkautuuko tästä vain " kurssinousun selkein yliarvostus"?

23 tykkäystä

Media And Gamesilla tavoitehinnat leijuvat kuin pilvet jossain korkeuksissa, mutta kurssi kaivaa uutta monttua ja tänään taidettiinkin heti aloittaa viikko uudella ATL:lla :boom:

Edit. katsoin väärin. Vielä matkaa ATL-lukemiin, joka 9,07 SEK.

3 tykkäystä

Tietomurtoja - uutisista löytyy

1 tykkäys

Ei nyt sentään. ATL on 9,07

1 tykkäys

Miksiköhän tuon postaaja on piirtänyt viivan taulukkoon? Hämäsi hetken ennen kuin tajusin ettei asteikko ole logaritminen, eikä viiva kuvaa siis trendiä.

2 tykkäystä

Viikonloppuna olin vielä sitä mieltä ettei tällaiset tietomurrot näin ison yrityksen osaketta heiluttele, olin väärässä, hesulissa on näköjään kaikki mahdollista.

Totta. Vielä ei olla siellä. My bad.

Viikonloppuna olin vielä sitä mieltä ettei tällaiset tietomurrot näin ison yrityksen osaketta heiluttele, olin väärässä, hesulissa on näköjään kaikki mahdollista.

Rustahan tästä tiedotti Tiedon nimellä että heillä on ongelmia maksutapahtumissa asti niin uskon että se liikuttaa tätä kanssa.

Ja onhan tämä aika hirveä mainehaitta yritykselle kun nämä konesalit pitäisi olla vähän sellaisia Fort Knox tyyppisiä että sinne ei pääse mikään.

There is currently no forecast for when it will be completely fixed. :expressionless:

10 tykkäystä

Tuli muuten mieleen hieman OT, mutta heiluttelee kursseja jos kohdalle sattuu; Stadium on ollut alhaalla ilmeisesti perjantaista asti. Maksaa muutaman euron jo keskellä talvisesonkia?

Ruotsissa laajempaakin nyt?

2 tykkäystä

Aika huonon kuvan tietoturvasta palvelinkeskuksen hallinnassa antaa jos monen asiakkaan kamat ovat nurin koska joku admin-oikeuksilla meni ilmeisesti ajamaan ransomware-miinaan.

Sen voin vielä ymmärtää että tapahtuu onnettomuus ja yhden asiakkaan kamat ovat nurin, mutta että asioita ei ole osioitu niin että yksi moka pistää monen asiakkaan tavarat solmuun kertoo jo pahoista virheistä järjestelmää rakennettaessa.

Tieto lisää tuskaa.

Tietenkin kai se on mahdollista että itse asiakkaiden kamat ovat turvassa mutta kaikkien näiden palveluiden yhdessä käyttämä joku palvelu tai komponentti on nurin, mutta silloinkin pahimmassa tapauksessa pitäisi pystyä vain palauttamaan kaikki varmuuskopioista päivässä, korkeintaan kahdessa.

11 tykkäystä

Neste dipillä

…jäikin laimeaksi

3 tykkäystä

Aika moni Kiinafirma otti Pe iltana mielenkiintoisen oloisen pompun ja tästä intoutuneena ostelin sitten kunnolla NIO:ta, Babaa sekä JD:tä.

image
image
image

57 tykkäystä

Kyllä mainos puree. KL hehkutti, että suurin eli yli 100% nousuvara on Nanoformilla. Aamulla katselin, että +2% ja viime raportteja. Parin tunnin kuluttua +11%. Oma arvio oli, että ei sentään vaikka oli “lupaavin” ja suurin kurssinousu ym. Nyt näyttää jo pakittavan. Ehkä tulevaisuuden yhtiö, mutta aikaa kuluu.

Leaddeskia imuroidaan laidasta isolla vaihdolla, voikohan viking venture olla lisäämässä positiota?