Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut (Osa 3)

Tämä ketju on jatkoa ketjulle:

Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut - ketju (Osa 2) - #10357 käyttäjältä Buy_and_Hold_Is_Eter.

Edellinen ketju:

4 tykkäystä

Veliosake saa aloittaa tän ketjun. :slight_smile:

image

Käänne @Pohjolan_Eka ja @Verneri_Pulkkinen?

36 tykkäystä

Ketjut voi vaihtua, mutta laadukkaat firmat ne säilyy puheissa aina vaan. :grin:

44 tykkäystä

Myös Voxturin lasku näyttää pysähtyneen ja Oroco suorastaan raketoi! Joko näitä saa ostaa?


30 tykkäystä

Tiedättekö mitä? Aloitin sijoittamisen 2022 alkupuolella ja salkku punottaa, mutta tämä Pölhexin meno ei tunnu yhtään missään, koska olen ollut SaiPan kannattaja jo 30 vuotta. Ilmaista mentaalivalmennusta!

140 tykkäystä

Eilinen oli vähään aikaan taas kivan värinen, kun kaikki salkussa vihersi, paitsi volkkari. Mutta eiköhän tämä taas suruksi muutu.

1 tykkäys

Miks on Lehto 7% nousussa, ja ostolaitakin näin täynnä?

14 tykkäystä

Onhan tuolla lehdon ostolaidalla porukkaa mutta kun se 140000 osaketta maksaa sen 4000€ niin aika äkkiä perusjamppakin sen tuolta tyhjentelis😅

3 tykkäystä

Eräs tuttava kesällä: eiköhän se ala rinkuloiden hinta olemaan kohdillaan… pitkään pitoon. Olin vähän skeptinen, mutta hän teki ihan omat päätöksensä. Karhuna muistaakseni heitin silloin, että varmaan se 7,70€ tasot kokeilee ainakin vielä. No, osti 6-numerolla… todellakin pitkään pitoon.

26 tykkäystä

Olihan tuo negari kieltämättä iso pettymys

12 tykkäystä

Konecranesin kurssin reaktio hieman yllätti. Tilaukset jäi kyllä ennusteista, mutta ennätyskorkea EBITA ja liikevaihto ylittivät ennusteet. Luulen, että päivän aikana tasaantuu.

3 tykkäystä


En usko, että Nordea olisi näissä hinnoissa, jos kevään pankkikriisiä ei olis ollut.

14 tykkäystä

NELL läpäissyt jo kirkkaasti koronapohjat. Nyt kyllä lyödään vety-firmat täällä ja meren toisella puolella maan rakoon :grimacing:

19 tykkäystä

Silti. Olen varmaan tollo, kun en käsitä, että miksi tuota jotku ostaa näillä hinnoilla. Samaa olen miettinyt jo pitkään. Aivan kauheat riskit oli jo ennen viimeisintä uutista ja silti kurssi vaan porskutti nousussa ja ostajia riitti. Tänä vuonna mentiin tappiolle ekaa kertaa elokuun viimeisinä päivinä. Tuota on vaikea älytä.

Se on sitä “lama tulee ihan kohta ja luottotappiot räjähtää käsiin” -hinnoittelua. Siinä vaiheessa kun tämä toteutuu kurssi on jo ihan eri lukemissa. Pankkiosakkeet nyt vain toimivat näin. Tällä hetkellä ostelu tarkoittaa ääntä sen puolesta että lama ei tule ja luottotappioita ei tapahdu.

9 tykkäystä

Pikkuhiljaa tässä alkaa vaikuttamaan kaukaa viisaalta :grimacing:

35 tykkäystä

Herantis Pharma mukavassa nosteessa positiivisten tulosten julkaisun jälkeen, enää kymmenen pinnaa lisää niin olen omillani (kirjoitushetkellä + 25,00%) :money_mouth_face:

Edit: Aika mieto kurssireaktio hyviin uutisiin (kirjoitushetkellä +17,21%), ainakin omiin odotuksiin mutta ehkäpä juuri siksi kurssi ei nouse, omat odotukset liian korkeat ja ostanut taas tätä hölmönä kolmesta eurosta lähtien kh-alennustragedialla…sen siitä saa kun on tikkaa heittävä apina :monkey_face:

4 tykkäystä

Missä päivän KEMPOWR uudessa ketjussa?

image

16 tykkäystä

Tämähän toteutui aiemmin kuin ajattelin. Harmillisesti kyytiinpaluusuunnitelma on vähän vaiheessa, kun työt haittaavat harrastuksia.

Varmaan ensimmäinen kerta ikinä, kun ajoituksessa oli tuuri omalla puolella.

4 tykkäystä

Alaspäin ei taidakaan enää olla teknisen analyysin tukitasoja, paitsi tietysti nolla.

3 tykkäystä