Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut (Osa 3)

Markkina muisti, että firman nimessä on sana Nokia. :chart_with_downwards_trend:

96 tykkäystä

Eivät kuitenkaan halunneet tehdä samaa strategista virhettä kuin isoveljensä vuonna 2007, vaan ilmoittivat keksineensä pyörän uudelleen. Markkina kuitenkin ylireagoi.

1 tykkäys

Ja seuraava kymmenen vuotta mukaillen kaimaansa kurssikäyrä näyttää kuolleen ihmisen sydänkäyrää.

5 tykkäystä

Maltillinen avaus Jenkeissä ja siitä huolimatta MSCI World indeksi menee kattoluukusta läpi (taas).

Screenshot_147

unnamed

2 tykkäystä

Sen minkä Fortum toiseksi suurimpana sijoituksena kyntää - sen pieni ja piskuinen Tellurian-possa paikkaa. Taivaallista rallia jo neljättä päivää putkeen :rocket::heart:

Sain ostettua tätä tänään, kun se viherteli jonkin verran. :heart:

Oli todella kiire, jotta sain ostettua lähes päivä vihreistä huipuista.

image
Fomu GIFs - Get the best GIF on GIPHY

20 tykkäystä

Cloudflare Stock is Surging. It’s “Firing Efficiency on All Cylinders.”

Jenkkilässä cyberfirmat rokkaa tykimmin :money_mouth_face:…Suomessa nuollaan näppejä.

En omista…terkkuja tätä omistaville :partying_face:

Cloudflare

7 tykkäystä


Hurjaa meininkiä ollut omassa salkussa tää vuosi, järjestäen tulosjulkistusten jälkeen omistamilleni yrityksille miinus 5-15% tauluun. No BBS tarjoaa edes hieman lohtua, lupa jatkaa ! :popcorn: :chart_with_upwards_trend:

4 tykkäystä


Ei oo kyllä reilua tälläne…

32 tykkäystä

Kappas, sehän on tuplannut melkein, kun myin ne marraskuun alussa. :cowboy_hat_face:

Mut hei, ostin tilalle Paypalia, jossa en ole ainakaan kauheasti turskalla.
image

15 tykkäystä

Nyt on 7 päivä peräkkäin kun omasta suomisalkusta on lähtenyt noin 2%/vrk. Mikä hulluus saa ihmisen pitämään näitä osakkeita salkussa kun ei nämä tuota mitään. Sulavat kuin jäätelö kesällä.

Jotenkin tämä muistuttaa hesulin vuoden 2022 syksyä kun karhuilut alkoivat oikein toden teolla, hidasta valumista ja lähes joka päivä päätökset päivän alimpiin.

42 tykkäystä

Voihan kettu, miksi menit myymään…no minä holdannut SSH:ta ikuisuuden ja se ei tosiaan ole kannattunut mutta mistä näitä tietää…osanottoni (oma tragediani oli kuutissa). :grimacing:

2 tykkäystä

Vetää kyllä kylmäksi tämä Super Micro Computerin nousu :smiley: YTD 161% ja kuukausi vasta takana :cold_face: Ja niin lähellä kun se ostonappula olikin viime vuonna, mutta semijen paino noussut “liian isoksi” salkussa. Helppo virhe siis hajauttaa kotimaahan Nesteeseen yms. :smiley:

Näyttökuva 2024-02-09 172103

18 tykkäystä

Mä luotan että nousevat vielä. Vähän ainakin kun suomirahastot saa osingot käyttöönsä ja syöttää ne takaisin pajatsoon maalis- huhtikuussa.

4 tykkäystä

Itse meinasin ostaa avauksen gap upista 19.1 kun nousu alkoi, mutta jäin odottamaan pullbackia. Sitä ei sitten koskaan tullutkaan, vaan nousu jatkuu edelleen. Vieläkin odottelen ostopaikkaa.

6 tykkäystä

Itse olen odotellut jo pitkään pullbackia, että voisin kasvattaa omistusta. Melkein joka palkasta olisi kannattanut ostaa lisää tätä, mutta kun olen jo muutamia satoja prosentteja voitolla niin aina tuntuu kalliilta :sweat_smile: Ehkäpä ensi viikolla sitten taas kun on rahaa… Tais sitten ei, koska hinta on taas noussut tyyliin satasen osakkeelta :sweat_smile:

1 tykkäys

image

42 tykkäystä

S&P500 jatkaa vaan kovaa nousua. Olen tässä vähän miettinyt ja tutkinut että olisikohan se 5040-taso josta korjataan alaspäin :thinking: Itsellä Long-positio vieläkin auki, mutta suljen sen kyllä jo tänä iltana. Se on nyt noin 1,5 viikkoa rallatellut ja tuonut valoa tähän Suomi-salkun pimentämään kylmään helmikuuhun :sweat_smile: Shorttaamaan en ala, se ei minulta oikeen ole ikinä onnistunut…

8 tykkäystä

Saabilta Q4 ulos ja näyttäisi hyvältä kaikin puolin. Maltillinen +4% nousu ja luonnollisestikin Ath. Osinkoja maksavat kyllä nihkeästi. No, toivotaan että menee hillot tuotekehitykseen ja muuhun.

Hyvin maistuu. Pikkuruisen salkkuni toiseksi suurin lappunen.

Lisätietoa ja höpinöitä Saabbi-ketjussa

22 tykkäystä

PayPal, eli “kaivas kuvetta, kamu” ? :smiley:

Siitä tuliki mieleen, miltähän vastaava tuttu Paysafe näyttää nykyisin… splitti ollut näköjään jossain kohtaa ja kurssi myös edelleen pohjamudissa :stuck_out_tongue:

10 tykkäystä