Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut (Osa 3)

Koronapohja oli siinä noin 20,40.

Merkkiä, merkkiä

5 tykkäystä

Nordnetin nettisaitilta saa säädettyä päiväkohtaisesti nuo päätöskurssit.

Vähän hanakalaa puhelimella kaivella noita. Se 20.40 on varmaan päivän sisäinen pohja.

2 tykkäystä

18.3.20 close 20,76€ Intraday low 19.3 20,37€

24 tykkäystä

FYI: Trading View tarjoaa kivan toiminnon “Go To”, jossa voi syöttää päivän, johon haluaa siirtyä.

3 tykkäystä

Joo. Sieltä voi käydä asiasta kiinnostuneet tutkimassa tarkemmin jos kiinnostaa. Löytyy tuosta kohtaa vasemmasta alareunasta

image

3 tykkäystä

Turha tuota kulunuttakaan meemiä on vaihtamaan, tuunataan vaan hivenen.

36 tykkäystä

Ja taas mennään. Eikä ihme jos tämän vuoden liikevaihto ja tulos kasvaa 100% viime vuodesta.
Lisäksi vielä p/e on n.2

4 tykkäystä

Reddit -arpajaiset eivät jätä kylmäksi. Onnea arvontaan osallistuneille :slight_smile:

4 tykkäystä

Kyllä tää kiuasfirman meno jaksaa mua ihmetyttää. Ei oo omistajilla ollu tylsää viime vuosina🎢

Kelpaahan tätä kuitenkin olla pieni siivu salkun pohjalla lojumassa.

29 tykkäystä

Onko tekoäly mainittu listautumisessa?
20 vuotta tappiota, kyllä se kääntyy. Paljonkohan yhtiö nettoaa kassaa listautumisen yhteydessä?

2 tykkäystä

Kyllähän AI on syytä aina mainita!

Listautumisesitteessä oli sentäs vissiin varoiteltu Gamestopin ja AMCn kaltaisesta meemiosake-meiningistä :slight_smile:

4 tykkäystä

Nyt voi sanoa, että olihan se. Varsinaiset onnennumerot.

1 tykkäys

No niin… ja nyt vedetään taas. :smiley:

https://twitter.com/Olkurola/status/1770906789405454383

7 tykkäystä

12 tykkäystä

Aloin miettiä, että eikös MySpacesta maksettu aikoinaa myös ihan poskettomasti, kun News Corporation osti palvelun. No ei se niin paljoa kahdeksan jaardin rinnalla ollutkaan: 580 miljoonaa dollaria. Noin ne käsitykset muuttuu siitä, mikä on kallista ja mikä vähän enemmän kuin kallista.

5 tykkäystä

Kempo alle 20€ :smiling_face_with_tear: On synkkää. Joku kärsii, joku nauttii. Semmosta tämä on. Raakaa touhua. Salkun kuninkaasta on tullut hovinarri. Toivottavasti pitkäjänteinen odotus (ja usko) palkitaan joskus.

20 tykkäystä

Jollekin taas maistui isompikin erä. Vaikea näistä on mitään johtopäätöksiä tehdä toki, mutta…

14 tykkäystä

S-Pankin mieheltä asiallinen muistutus :slight_smile:

https://twitter.com/LippoSuominen/status/1771079769569788057

4 tykkäystä

image

Yes GIFs on GIPHY - Be Animated

5 tykkäystä

Jotain mystistä tässä naisten sijoittamisessa on, pyyhkivät lattiaa meillä kaksilahkeisilla. Salkku on siis minun hallinnassa ( älkää kertoko kenellekään). Paukuttelee ATH lukemissa, no suhteellisen tuore tapaus kun on avattu vasta 6kk sitten. Miten se voi piestä minut, vaikka siinä ei ole kun hänen nimensä. Ainoa kauppa minkä perustamisen jälkeen olen tehnyt on ollut Admicomin myynti 45 ja osia ja varojen siirto YIT ja Fortum. Siinä se salaisuus taitaa seistä, itse vähän turhan aktiivinen.

13 tykkäystä