Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut (Osa 3)

Joo siis sähköautojen menekin hidastumisen takia Kempin P/E saisi olla luokkaa 5-10 tällä hetkellä jotta osakkeessa olisi mieltä ostaa. :sunglasses:

1 tykkäys

Hehkutetaan nyt kun taas nousee rivakasti.

2 tykkäystä

image

eikö markkina tykännyt Mirkon viesteistä CMD:ssä?

9 tykkäystä

Olihan tuo arvostuskin karannut ehkä vähän korkeahkoksi.

4 tykkäystä

image

image

13 tykkäystä

En muista yhtään pääomamarkkinapäivää jolloinka kurssi sen pitävällä yhtiöllä ei olisi laskenut. Suorastaan myrkkyä moiset päivät. Iltapäivällä ollaan vielä isommassa luisussa.

4 tykkäystä

Tokmannilla nousi kurssi mutta he antoivat samalla ennakkotiedot vuoden 2023 tuloksesta.

Pitikö mun tämäkin päivä nähdä :confused: ?

image

13 tykkäystä

Markkina on varmastikin tulevaisuudessa sähköautopositiivinen, mutta onko nyt ennakoidusti hiljaisempi hetki markkinalla sähköautojen yleistymisen osalta ja mikä on sen vaikutus sitten latauskentän investointeihin? Mahdollinen viive voi myös tarkoittaa kilpailijoiden välisten erojen ja etujen kuivumista kasaan.

Markkinalla tuntuu olevan

  • odotusta teknologisiin edistysaskeliin, jossa latausnopeus ja latauksen kapasiteetti ottavat lisävauhtia - paljonko se vie aikaa ja vaikutus latausmarkkinan kehitykseen ja odotusarvoihin?
  • odotusta 25kEUR uusien sähköautojen tulolle tilattavaksi, Tesla model 2 ja ID2 jne.

Neste tarjoaa odotusajalla potentiaalia biopolttoainepuolella?

Media and Games tänäänkin +8 % plussalla ja viikossa 42 %. Sentimentti kääntyi yhden osarin myötä happamasta varsin innokkaaksi. En pienen position omaavana valita, mutta on tämä osakesijoittaminen välillä melkoista hurlumheitä.

6 tykkäystä

Kirjoittelin viimesyksynä että Kempowerista tulee täydellisesti Harvia mieleen. Ja Kemppi jatkaa Harvian viitoittamaa tietä. Kyllä se pohja sieltä löytyy. Pistin hälytyksen 14,99€, siitä aloitan itse ostot :sweat_smile:
Siinä vielä Harvian käppyrää. Sinisen viivan kohdalta omistajaksi ja punaisesta ulos.

15 tykkäystä

Aika hyvässä nousussa ollaan jo tämän kanssa, ehkä 9€ rikki ensi viikolla??

Optomed 4€ rikki ja vauhdilla :money_mouth_face: toimitusjohtajan ostotko tätä piiskaa vai odotukset FDA-luvasta?

11 tykkäystä

FDA-luvan odotus nostellut vaihtelevasti jo aiemminkin, mutta tän päiväne on toimarin ostojen johdosta.

3 tykkäystä

Onneksi oli älyä myydä tämä turskaläjä aamulla pois. Tätä menoa positio olisi knock-out tilassa tällä viikolla.

13 tykkäystä

40 tykkäystä

Huh, luojan kiitos ehdin myymään pois 3,7 euron hintaan ja sain säilytettyä maineeni.


@JHeiskanen ja mä luotetaan vielä tuohon. :cowboy_hat_face:


Kempower on veljellisissä tunnelmissa @Jukka_Lepikko:nkin mukaan.

30 tykkäystä

Explore one of us GIFs

21 tykkäystä

Mikäköhän osake jaksaisi lähteä vetämään Hesulia nyt, kun Kempistä on vedetty ilmat pihalle. Aika huonostihan tuo laturimarkkina näyttää vetävän, eikä jenkkien suunnalta saaduilla signaaleilla kovin vahvaa kasvua Kempolle ole tiedossa.

Nokian P/E 27,5, että kaipa se tuosta kohta ampaisee ja polkee Googlen ja Applen jalkoihin.

“Myy tappiolliset osakkeet salkun tuottoja pilaamasta”. Joo-o, olen tätä ohjetta noudattanut. Myin Codelabin possan ennen vuodenvaihdetta ja aikanaan Tecnotreen position ennen saneerausta. Sain mahtavat turskat näistä. Ei olisi kannattanut missään nimessä.

Noh, on mulla Noksua, QPR:ää, Bittiumia, Exeliä ja muita mahtavia osakkeita salkkuani pilaamassa tälläkin hetkellä. En taida myydä mutta ne taitavat oikeasti pilata salkkuni tuotot. Mistä näillä kusetusmarkkinoilla tietää mitä tekee kun itsestään selvyydetkään ei enää pidä paikkaansa?

31 tykkäystä