Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut (Osa 3)

Hah kun aukeamisen jälkeen katselin muutaman satkun seurantapossaa ja hetken mietin, jos vaihtaisi kymppitonnin tappiolliset jenkkilaput tuohon illan ajaksi. No. Tuli muuta kesäistä menoa sitten. Mutta aina näitä voi jälkikäteen fiilistellä :smiling_face_with_tear:

2 tykkäystä

22 tykkäystä

Onko nyt niin, ettei täällä saa kommentoida ketjun osakkeen mukavaa kurssinousua vai tuliko siitä jollekin paha mieli🤔

Moikka!

Täällä saa kysellä, kauhistella, hehkutella ja ihmetellä kurssiliikkeitä. Siirsin viestisi yhtiöketjusta tänne. :slight_smile:

1 tykkäys

Moikka, eli uutiseen liittyvästä kurssikehityksestä ei saa jutella ko. Avauksen alla. Itse pidän tätä hieman merkillisenä linjanvetota, mutta kiitos tiedosta.

Ei, vaan todella hyvä ja selkeä linjaveto; muutoin ketjut olisi täynnä jokaisen uutisen jälkeisestä heilunnasta. Kurssikehitys ei ole olennaista yhtiön toiminnassa ja siihen liittyvää ihmettelyä ja spekulaatiota ei ole kovin relevanttia lueskella. Sekoittaisi vain ketjuja liikaa.

65 tykkäystä

Aika jepa

20 tykkäystä

Ihan jeba myös tämä.

Uudet enkat napsahti just. Danske korottanut tavoitehinnan melkein 300 ja jostain olin lukevinani, että Saab olisi nousemassa omx30-indeksiin.

10 tykkäystä

Hilipatihippan divestoinnit tekee gutaa

image

3 tykkäystä

Harvinaisia ovat olleet ilon ja onnen päivät salkussani. Tänään on aihetta pieneen juhlaan. Tytäryhtiöiden pakkomyyntien sijaan HTJ:sta saatiin oikein hyvä hinta ja strategia etenee.

image

15 tykkäystä

Toivo:

Ostappa siitä

9 tykkäystä

Omaan mieleen huimia alkaa olemaan kurssin päiväkohtaiset liikkeet. Kuitenkin vaihtoa on kohtuudella…

looney-tunes-bugs-bunny

15 tykkäystä

GME files to sell 75M of common A shares (27% of total float)

  • hienosti pari minuuttia ennen uutista suljin shortin - aina ei voi voittaa (otin heti osarin julkistuksen jälkeen, tyydyn kahvirahoihin)
10 tykkäystä

mites toi on pressä vain -1%? Voisin itsekin shortata mutta eipä kotimaisilla välittäjilläni ole oikein instrumenttia tuohon.

Kävi post marketissa 65 tasolla ja lähti premarketissa pikku hiljaa putoamaan, kunnes ER tuli ulos. Vaatii jonkun jenkkivälittäjän, että voit tehdä kauppaa pre/postmarketissa. IBKR:ssä on ollut hyvin shortteja tarjolla joka päivä.

2 tykkäystä

@Jukka_Lepikko:kin pohtii GME:n sekoilua. :smiley:

https://x.com/JukkaLepikko

Thats Normal No Problem GIF - Thats Normal No Problem Regular - Discover & Share GIFs

7 tykkäystä

Noh, ei se pitänyt sitä seuraavana päivänä.

Mutta tänään jo taas upeassa nousussa!

image

Tukitaso:

Trust Fall Gif

12 tykkäystä

No huh huh. Nyt on svedupettereillä meno päällä. Aamupäivällä olin innoissani 4 prossasta. Ja mitä vielä. Päivän päätös +9,36% :astonished: On noita hyviä uutisia ennenkin kuultu ja uusista tilauksista ilmoitettu, mutta ei tuo kurssi siitä ole juurikaan 1-2% enepää heilunut. Nyt heilui. Mukava päätös pörssiviikolle.

Pitäis melkein vaihtaa kannatusmielessä mun Toyota Saabiin :wink:

11 tykkäystä

Onhan se mukavaa ku omistamat osakkeet nousee, ei aina tarvita ees syytä. Ehkä shortsit sulkee positioita ku helteet loppu Suomessa :sunglasses:

5 tykkäystä

No on kyllä RK;llä joko kuupassa vikaa tai sitten on timanttikädet yhtyneet jo timanttiaivoiksi.

Itse olen potkinut itseäni perseelle, kun en pistänyt kaikkia loppuja Porchin lappuja laitaan pari kk sitten ja jäi yli kymppi voittoja pöydälle. Mutta että jättää miljardin tuotot pöydälle :hushed: Se vaatii jo pokkaa!

3 tykkäystä