Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut (Osa 3)

Neste on jaksamassa loppuun asti. :smiling_face_with_three_hearts:

image

image

25 tykkäystä

Itse sain tätä muistaakseni yli 16 dollarin dipistä. :slight_smile:

Eiks ex-johtajakin ostanut lisää 6 dollarissa ja joku Soroksen jengi. Kyl ne on hyviä signaaleita, kuten Alokas-ilmiö.

12 tykkäystä

Kyllä tästä seikkailusta tuli otettua takkiin ihan liikaa. Olisi pitänyt uskoa “viisaampia”. Hieman alle euron tietämillä kurssi poukkoili jossain vaiheessa kauan ja silloin sai muutaman tonnin veivailtua takaisin, mutta miinusta kokonaisuus ajattelen niin paljon ettei viitsi edes laskea.:grimacing:

Mutta kyllä se joskus paistaa risukasaankin. Nyt suurimmat positiot Fortumissa ja Nokiassa, joissa osuin yllättävän hyvin pohjiin, toistaiseksi.
Toki näistä höyläsin hieman pois ja ostin kolmanneksi kaveriksi Nestettä. Kuvittelin olevani suuri sijoittajanero kun maltoin odottaa noin 22€:n hintoja. Taisi olla kaksi päivää kun hinta oli jo alle pelletason.:smile:

12 tykkäystä

Ei hätää, olen toistanut tämän saman kuvion monesti.

Okei, ostan syöksyviä ja myyn aina äkkiä ennen kuin nousee. :smiley:

Myin monta, mitkä nousi paljon myyntini jälkeen. Useampaa eri osaketta, jotka taas laskivat. Mukavien tuottojen sijaan, otin mukavat turskat. Tässä yksi:

image

4 tykkäystä

@Sijoittaja-alokas olitko Amazon holderi? :thinking:
image

2 tykkäystä

Liian järkevä ja tuottoisa lappu mulle.

Jos tää mun PayPal positio reippaasit yli tuplaa, niin saan indeksin kiinni YTD:ssä. :sunglasses:
image

8 tykkäystä

Paysafe ei ole tarttunut mukaan?

:lying_face:
image

3 tykkäystä

kuva

Jokohan Pölheksikin pääsis huomenna reilusti yli 10000 kerhoon… :slightly_smiling_face: :muscle: :slightly_smiling_face: :muscle: :slightly_smiling_face: :muscle:

3 tykkäystä

Tänään jenkeissä vain puolikas päivä (close at 13 ET) ja huomenna markkinat kiinni. Vaikuttaa varmasti tänään ainakin siten, että volume tulee olemaan entistäkin hiljaisempaa siellä.

5 tykkäystä

Arvanostajat innostuivat. Tämä on täysin binäärinen lappu, italian oikeuden päätös tulee pian, ja sulkevat huomiseksi kaupankäynnin. Oikeuden päätöstä on siirretty pariin kertaan, momentum-pelaajien into lopahti välillä kunnes nyt taas jonoa.

Barclays inleder bevakning på Valmet med undervikt och riktkurs 19 euro - BN

Tämäkö se vaikuttaa Valmettin kurssiin?

5 tykkäystä

Valmetilla vissiin taas jotku shorttaajien lempipäivät vai mikähän sitä laskee taas yhtäkkiä