Joo kyllä se Wärtsilän ATH on 17.10 2017 ja hinnalla 20.77€.
Kurssi graafia löytyy monesta paikasta, esim. Tradingview ilmaisversiollakin näkyy.
Smarteye nousee! Smarteye nousee!! Käänteinen Timontti efekti. Äkkiä kuva kun on vihreellä. Sokka irti!
Wärtsilän osakkeen kaikkien aikojen korkein noteeraus saavutettiin vuonna 2017, jolloin osakekurssi oli noin 60 euroa1.
Muistaakseni tuo oli kun Wärren määräysvalta ostettiin Ruotsiin.
Tällä hetkellä foorumin ”mustalammas”, mutta taitaa jenkeille maistua. Hienoa nousua ”vastus ja peltilaatikko” firmalta
Osake on tuon jälkeen splitattu 1:3 eli nyt ollaan tuota hiukan korkeammalla.
(Ja varsinaista määräysvaltaa Investorilla ei sentään ole, niillä on 17.7% osakkeista ja samaa 1 ääni/osake -sarjaa kuin muutkin.)
Saappi. Eilen tosiaan älytön -10% Yhen kuppasen pankin analyytikon näkemyksen perusteella. Puffetin Varrenikin otti ja myi just tätä pankkia pois. Kaiken maailman höpöttäjiä sitä on.
Kyllä mä vähän hajulla olin ja alan oppia. Ehkä. Jyrkkä ehkä. Markkinoilla on tapana ylireagoida. Näin on Saarion Sepi mulle opettanut. Tänään korjaantui nätisti yli 4% takaisin päin. Ihmiset myivät paniikissa. Mä pysyin lujana🔥
Tämä nousi 20NOKkiin ja meni huutokauppaan. +11% tänään.
Bonesupportin SOLARIO-tutkimuksessa saatiin onnistunut tulos. Antibioottihoito voidaan sen myötä lyhentää neljästä (tai enemmästä) viikosta seitsemään päivään (tai vähempään). Osake horjahdellut viime päivinä, kun ko. tutkimuksesta hermoiltiin. Nyt painellaan kovalla vaihdolla yli 6 prosentin nousussa.
Alla yhtiön oma tiedote ja Redeyen noin viikon takainen pohdinta SOLARIO-tutkimuksesta.
Onneksi omat harviat on myyty aikoja sitten tukevalla tappiolla alle parinkympin kieppeillä. Oppirahoja…
Suuromistukseni nousussa ja rikastun. Just eilenkin voitin indeksin.
Optomed ja negari:
Omat Harviat, melko iso nippu, on ostettu 12/20-06/22 välillä, ja olen pitänyt kynsin hampain kiinni vaikka pohjilla oli melkoisesti tappiolla. Nyt sitten vasta reilu 30% voitolla ja vähän jänskättää tämä nykymeno. Ihan kuin olis saman kokenut silloin kolme vuotta sitten. Mutta kaipa se siitä tasaantuu. Toinen kammotus on Cargotec, jossa ei myöskään ole nyt taas mitään tolkkua; sitäkin salkku täynnä ja voitolla 160%. Mutta kun haluais kattoa sen MacGregorin myynnin ja miten lähtee vetämään. Ehkäpä kone kiinni ja kattellaan ens keväänä.
No tiettyhän vihreät päivät tuli punaisen myyntipäiväni jälkeen ja olisin tänään jopa voiton puolella… Mutta edelleen mulla kihelmöi Harvian suhteen että seinä vielä vastaan tulee, ehkä vielä pienen nousun jälkeen mutta loppu on lähellä
Mikä sen lopettaa? Saunominen loppuu, kun se on vasta alussa esim. Jenkeissä?
Vaurastumista ei voi estää.