Ei ois paljoa enää vaille että veljet on saman arvoisia
Yksikköhinnallahan on suurikin merkitys🙃 Markkina-arvoja tarkasteltaessa on jo Fortum > Neste (n. 12,5 mrd. vs. 11,1 mrd.).
Neste on kyllä ollut kunnon miina. Lähes 4 vuotta kestävä putoava puukko ja matka jatkuu?
Edit: Ja tähän miinaan on helppo astua kun analyytikotkin ovat toistuvasti astuneet
No mutta onhan ne nyt tiputtaneet tavoitehintoja, sehän se asiantuntijutta vasta vaatikin usein varmaan pitkän kokemuksen tuomalla varmuudella.
Osaan minäkin eilisen sääennusteen “ennustaa”…
Mielessä joskus käy, että onko tämä toiminta ollut ns. tahallista
No olinpa ilkeä tänään…olen pahoillani
SoFin shortsi kauppiailla alkaa olla kuumat oltavat. SoFi on kellunut tai noussut tässä viimeaikoina punaisinakin päivinä eli varmaan noita on hädällä jo suljettu. Pienikin osaribeatti vielä päälle ja wsb mukaan niin tulisi oikein mukava short squeeze.
Olet oikeassa ja ihan asiapitoinen postaus muutenkin.
Hieman kyllä jäi hymyilyttämään tuo “vielä wsb mukaan niin alkaa olla shorttaajilla tiukat paikat.”
Kaikkea sitä nykysijoittajan on nykyään toivottava tai ainakin huomioitava
Tällä viikolla mennyt kivasti! Omistukseni Tieto, Atria, Lappwall, Telia hyvässä nousussa ja ettei liian hyvin menis ni Faron positio vielä odottaa raketointia!
Nämä pohjalle hakatut on tosiaan hauskoja kattella, kun ensiksi kukaan ei meinaa uskoa ja avataan pakkaselle. Sitten onkin junaan ruuhkaa aamun mittaan.
Kommenteissa oli sen yhden yksikön myynnin osalta että ollaan neuvotteluissa jonkin ei teollisen ostajan kanssa, olisko se?
Näin liikahtaa miljardifirmat nykyään. Melko nätti, ja nyt jo 261$.
EDIT: Päivän huiput saatiin 262,10$. Vaikka erittäin kova nousu oli odotuksissa, niin en ihan uskonut että 265$ vastustasoja kolkutellaan jo tänään. Nousu hädin tuskin läpäisi EMA 9 15min timeframella. Näin käy kun instikat fomottaa sisään.
Ajattelisin, että posarin todennäköisyys pieneni ohjeistuksen tarkentamisen myötä.
ORNBV: Daily gapin alaraja on 44.35, odotellaan laskua sinne saakka ensi alkuun.
- edit: sry, div adjusted onkin 44.03 - oli chartin asetukset poskellaan tämän osalta ja tuo on daily gapin yläraja, alaraja on 43.60
Jos olisin osake, niin olisin Hyzon tai Suomen Hyzon Neste tai sitten Siili
Oi, sanoi siili,
olen tunteellinen siili,
olen hyvä, kiltti, hellä.
Ja kelläpä, kellä
on vastaansanomista?
Se vain on surullista,
että piikkikuoren alla
siilin hellyys piili.
Oi, sanoi siili,
olen surullinen siili,
niin yksinäinen jotta!
Ja se on aivan totta:
Se yksinänsä eli
ja piikein piikitteli,
ja piikkikuoren alla
sitten itkeskeli.
Tunteellinen siili
by Kirsi Kunnas
Case Better Collective: “voitko laskea jotta pääsen ostamaan takaisin aiemmin myydyt halvemmalla”
Better Collective: “yes sir!”
Kevensin avauksessa -26% kohdilla, joten voisin jo teoriassa ostaa edullisemmin takaisin . Mutten tiedä onko -30% liioiteltu reaktio, kun yhtiössä epävarmuutta melko paljon, ja negari ei yhtään paranna tunnetta yhtiöstä.
Neste aamusta ylös illasta alas? Onko tällaiselle olemassa jotain TA tai psykologiaselitystä? Fundaostajat loppu ja pelaajat jäljellä?