Tuli jokunen aika sitten vaihdettua salkun turskaisimmat osakkeet pienellä tappiolla tuttoisempaan vetoon, joka on jo sinä aikana tuottanut yli Micronin tuotto-odotuksen mitä olin sille antanut. Silti, on mukava nähdä, että tuokin voi nousta. Broadcomin osari varmasti auttaa.
Ja taas mennään:
Eihän tässä nyt näin ikinä pitänyt käydä? Riippuu tietysti keneltä on kysynyt
ATH:ta aateehoon perään.
No miksi myit etkä ostanut lisää? Vastaus lienee sama kuin esittämääsi kysymykseen. Jos kurssi on laskenut alle puoleen tänä vuonna, niin veromyynnitkin taitaa houkutella monia tässä vaiheessa vuotta.
Fodelian tj vaihtuu. Ilmoitus tuli tänään. Odotin isoa kurssireaktiota ylös tai alas. Ei tapahtunut juuri mitään. -3% ja normaali vaihto.
Taitava sijoittaja osaa ehkä tehdä tästä johtopäätöksiä ja toimia sen mukaan. Mä en kuulu heihin. Jatkan nenän kaivuuta ja joulun odotusta
Jos Tahkola valitaan HPJ:ksi sen sijaan että lähtee muuanne, paljonko ampuu ylös? En tiedä, mutta saattaapi tulla olemaan minunkin ostoja siinä
YTD -62 % on hyvä aika tarkistaa, että onko firman sisäpiiri ostolaidalla ja/tai ostaako yhtiö omia osakkeitaan takaisin mitätöitäväksi. Ja jos vastaus molempiin on suomalaisittain “ei”, niin lienee hyvä hetki miettiä, että olisiko jossakin muita pörssiyhtiöitä omistettavaksi.
Ei ne houkuttele kun on niin hurja vuosi, että melkein kaikki tappiolla.
Normipäivä IONQ:lle. 15% mennään joko ylös tai alas. Viimepäivät taas ylös. Laitoin omasta positiosta pienen siivun myyntilaidalle 40usd katsotaan joko tänään lähtee
Onnittelut! Itsellänikin IONQ:ta on, mutta en haluu veroja maksella välissä, ku tällä hetkellä yli 300% tuottoa. Tätä ois kyllä ehdottomasti pitänyt ostaa OST:lle.
Oon polttanut näppini muiden osakkeiden kanssa jo kolmesti lyhyen ajan sisällä, ku oon myynyt shorttausmielessä ja katsellut sit suu auki kurssien raketoimista. Siksi istun nyt visusti IONQ-lappujeni päällä
Mikäs tuossa nyt on pielessä, eihän tuo ole noussut edes kymmentä pinnaa pohjilta. Jos nousuun uskoo niin aivan hyvä ostopaikka.
Ei mikään ole pielessä, pointti oli tuossa ironisessa kysymyksessä vaan. Monesti itelläkin on ajatuksena että johonkin sijoituskeissiin kannattaa hypätä X ja Y tapahtuman aikana/jälkeen/ennen, mutta huomaa että sitä ennen kurssi on todennäköisemmin jo elpynyt.
Ei ollut stringejä piilossa tällä kertaa. Ajoittamisen hankaluus, sitä vain.
Tämähän on jo plussalla. Pieni positio oli parhaimmillaan jo 70% pakkasella.
Ehdotus yhtiöketjun uudeksi nimeksi “Oma Säästöpankki - ei ihan täyden kympin osake”.
Liekkö myös viimeaikaiset sotaan varautumiseen kannustavat otsikot syynä hesulissa käynnissä olevaan teurastukseen kun porukka myy paniikissa osakkeensa pois vai tietääkö joku/jotkut asiasta vielä enemmän.
Oli miten oli niin hurjaa on meno…